Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

BlackS

Members
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

1 Follower

About BlackS

  • Rank
    Brandwacht
  1. 112 Egmond Modificatie Sub-mod

    Die transporter busje moet ook eigenlijk een siren command krijgen zodat ie sneller met spoed ter plaatse gaat. Verder vind ik het een goed idee dat BV opschaalt naar MB/MH en de OvD ter plaatste laat komen die de mogelijkheid heeft tot grote brand en dat dan weer de HOvD komt enzovoort enzovoort. Misschien dat je net als in de Brabant mod en dergelijke een vaste keuze menu al kan toevoegen zoals OMS, Middel HV,Klein HV enzovoort. zou een hoop schelen om voor OMS's zo uit te rijden. Laat me weten als je hulp nodig hebt, ben zelf ook nog wel wat handig met de scriptjes!
  2. Dat ligt waarschijnlijk aan de audio file omdat die wel redelijk lang is. De OMS alarm sirene gaat denk ik echt uit als het audio deel afgelopen is. Zal even kijken wat ik kan vinden
  3. [WIP] Versie 2.2

    Je moet de lichten aan laten staan, zodra je de lichten uitzet gaat het voertuig rijden zoals in de 'retour' modus. de verlichting doe je meestal pas uit als je daadwerkelijk stil staat in mijn menig en zo doe ik dat zelf ook bij de brandweer.
  4. Nee, dan moet je de kans verhogen in de freeplay.xml dit is echt puur OMS alarmeringen
  5. Dankje en hetzelfde! Jullie zijn geweldig bezig met deze mod!
  6. Is er een 1.0F?!?! Ik heb de eerste link gepakt uit uw topic haha, ik dacht al: mensen over een nieuwere versie vroeg ik mezelf al af waar ze die gevonden hadden! Ik ga deze even downloaden! Cheers! Ik heb dat express gedaan, want het is mij ook wel eens overkomen dat ik een voertuig plaatste op een plek waar gelijk n crash kwam. En ik heb ook gemerkt dat sommige duidelijke instructies liever hebben dan simpel: in je editor openen en dan bewerk je het daar, klaar. En sommige snappen het ook beter als je nee zegt, kijk naar het suggesties topic. Mensen die niet lezen en vervolgens dezelfde suggestie geven als 300 anderen. Volgends mij ben jij wel een gevorderde met de editor, dus hoef je die regel niet te lezen
  7. Geen probleem! Zie het als een tijdelijke snelle oplossing voor de volgende release! Heb trouwens ook een fix gevonden voor de OvD-G die niet meer het voertuig in kon stappen!
  8. Hallooo, weer een tweakje voor de gebruikers van de AAMod. Allereerst Berndt en het team, jullie hebben een geweldige mod geleverd! Hij is inderdaad nog echt in een beta status met kinderziektes, maar de grove lijnen staan al. Mij viel het op dat de TSen een beetje raar bewogen, alsof ze een Fiat Panda waren. Simpele tweak om deze op te lossen Stap 1: Open EDITOR en laad de AAMod. (Ik ga er vanuit dat jullie enige ervaringen hebben met editor) Stap 2: Als je de mod hebt geopend is het HEEEEL belangrijk dat jullie ook de MAP laden! Anders is je freeplay map pleiten! WAARSCHUWING: Als je de map niet laadt en saved, is je map weg! Backup je files dus! Stap 3: Mod geladen? -> JA -> Map geladen -> JA? -> Stap 5. Niet geladen -> STAP 4 EERST! Stap 4:Klik op MAP -> Load map. Je zit nu al in de mod folder, omdat je de mod al geladen hebt!. Klik op Map en open de freeplay.e4m. Ik heb de bovenste gekozen en deze werkte voor mij Stap 5: Als het goed is zie je linksboven een soort menuutje waar vehicles, persons ,houses etc staan. Je wilt de voertuigen aanpassen dus ga je naar "Voertuigen" Stap 6: Je ziet nu verschillende categoriën. je kan hier dus alle voertuigen en onderdelen vinden. Wij wouden de brandweertrucks aanpassen dus gaan wij naar "Brandweer" !: Je kan hier meerdere voertuigen aanpassen, maar houd er rekening mee dat je dan bepaalde dingen kan laten crashen/falen om te werken! Ga daar pas knutselen als je WEET wat je doet en HOE het moet! Stap 7: KLIK je brandweervoertuig naar keuzen aan en klik dan op "edit" Je merkt dat je het voertuig kan plaatsen in de map. doe dit NIET want dit veroorzaakt zeker fouten/ ongewenste problemen! Klik nadat je op het voertuig geklikt hebt direct en ALLEEN op EDIT! Stap 8: Je komt nu in een menuutje waarin je alles van het voertuig kan bewerken. De animaties, paden, eigenschappen alles! (Wij willen ook een eigenschap aanpassen dus wij zitten goed!) Stap 9: Rechts zie je een balkje waarin momenteel "Car" of "Truck" staan (De kwalificatie van het voertuig). de TS staat op "car". Klik op dit vakje en verander het in "Truck" Stap 10: Druk op OK. Klik op Map en dan op Save Map. Stap 11: Sluit de editor af en we zijn klaar! Je zult nu zien dat de TS meer als een vrachtwagen beweegt dan een Fiat Punto! BlackS
  9. Mijn excuses! Heb het bewerkt en zoals Leonard zei: Ja ik had de /CODE/ Tag gebruikt, maar deze ondersteunt daarna gelijk geen HTML codes meer blijkbaar. Graag gedaan! Zoveel BMA's werden mij af en toe teveel!
  10. Stap 1: Ga naar de Amsterdam Amstelland Mod folder: <DRIVE>:\Program Files (x86)\WizardWorks\911 - First Responders\Mods\Amsterdam Amstelland Modification V 1.0F Stap 2: Ga naar "scripts" toe. <DRIVE>:\Program Files (x86)\WizardWorks\911 - First Responders\Mods\Amsterdam Amstelland Modification V 1.0F\Scripts Stap 3: Je ziet maar een mapje staan, dat is Game. Deze openen en gelijk daarna op Command klikken <DRIVE>:\Program Files (x86)\WizardWorks\911 - First Responders\Mods\Amsterdam Amstelland Modification V 1.0F\Scripts\Game\Command Stap 4: Nu zoeken naar het scriptje: "BMA.script" WAARSCHUWING: Hier kan je veel meer editten aan de OMS meldingen. PAS OP Want je kan heel je game ermee verkloten. Ik raad je aan om gewoon deze stappen te blijven volgen! /******************************************************** ** BMA Script by Wingman. Kommentiert. ** ** Die Nutzungsbestimmungen entnehmen sie der Read-Me ** ** Mündlich oder schriftlich ausgesprochen Verbote ** ** gelten auch für dieses Script. -Wingman- ** ********************************************************/ // * BMA Script // V 1.1 *Fehlalarm hinzugefügt const char *ObjName = "object1"; // Hier musst du einen Namen eines Objektes auf der Map angeben das neutral auf der Map steht. Es darf von keinem anderen Script betroffen sein und es darf nicht vom User gesteuert werden oder zerstört werden. z.B. eine Flasche oder ein Auto. In dem Namen darf kein BMA drin vorkommen, da es sonst vom script als BMA erkannt wird. int Nachricht = 0; // Hier können sie einstellen ob eine Textnachricht gezeigt werden soll wenn ein BMA auslöst. 0 = Textnachricht. 1 = Keine Nachricht const char *TextNachricht = "Rookmelder gaat af, brandweer reeds gealarmeerd."; // Hier können sie den Text bestimmen der gezeigt werden soll wenn ein BMA auslöst int Audio = 0; // Hier können sie einstellen ob ein Sound abgespielt werden soll wenn ein BMA auslöst. 0 = Sound abspielen. 1 = Sound nicht abspielen const char *PfadAudio = "mod:Audio/FX/Pager.wav"; // Hier können sie den Soundpfad angeben der abgespielt werden soll wenn ein BMA auslöst int Audio3D = 0; // Hier können sie einstellen ob ein Sound vom BMA (als 3D sound) abgespielt werden soll wenn es auslöst. 0 = 3D Sound abspielen. 1 = 3D Sound nicht abspielen const char *PfadAudio3D = "mod:Audio/BMA.wav"; // Hier können sie den Soundpfad angeben der vom BMA(als 3D Sound) abgespielt werden soll wenn es auslöst int Licht = 0; // Soll ein Licht aktiviert werden wenn das BMA auslöst. Licht muss als Special Light deklariert sein. 0 = Licht. 1 = Kein Licht [b][size=4]DEZE REGEL ->>[/size][/b] int FehlalarmDichte = 380; // Hier kannst du dichte eines Fehlalarmes einer Brandmeldeanlaga einstellen. Die Chance wird in 1 : ? das eine Anlage auslöst angegeben. Dabei hat jede einzelne Anlage alle 5 Sekunden die Chance von 1 : ?(der Zahl) auszulösen. Empfohlen wird 30. Also desto kleiner die Zahl desto höher die Wahrscheinlichkeit eines Fehlalarms und desto höher die Zahl desto geringer die chance.[/color] int EID; object UpdateBMA : CommandScript { UpdateBMA() { SetIcon("Use"); SetCursor("Use"); } HET GAAT OM DE VOLGENDE REGEL: DEZE REGEL ->> int FehlalarmDichte = 380; // Hier kannst du dichte eines Fehlalarmes einer Brandmeldeanlaga einstellen. Die Chance wird in 1 : ? das eine Anlage auslöst angegeben. Dabei hat jede einzelne Anlage alle 5 Sekunden die Chance von 1 : ?(der Zahl) auszulösen. Empfohlen wird 30. Also desto kleiner die Zahl desto höher die Wahrscheinlichkeit eines Fehlalarms und desto höher die Zahl desto geringer die chance. Stap 5: Het gaat om het rood gekleurde gedeelte. Dit is de kans dat het een vals brandalarm is ( 1 op ? ) Hoe KLEINER het getal, hoe GROTER de kans op vals alarm & Hoe GROTER het getal, hoe KLEINER de kans op vals alarm. Stap 6: Hier kan je nu zelf kiezen wat je liever wilt, een getal als 1500 geeft nog zeer weinig OMS meldingen die vals zijn. het huidige getal geeft er veel, maar met het risico veel op dezelfde plaats! VERDERRR............. Je kan ook nog een leuke tweak toevoegen aan je OMS meldingen: De huidige teksten zijn: Rook-/Handmelder geactiveerd! & Brandmeldsysteem gereset Leuker zou toch zijn als het was: PRIO 1 OMS Rook-/Handmelder 1-45-3453 AMSTERDAM & [bV]:"110 aan AC, brandmeldcentrale gereset, over" [AC]:"110, Dat is begrepen, krijg geen nieuwe meldingen, over" Hierbij kan je zelf nog heel wat spelen qua meldingen/alarmeringen etc. Voor het uitruktekst: Begeef jezelf naar lijn 48 & 66. daaar kan je de melding aanpassen. Voor de resettekst: Lijn 191 en dan "brandmeldcentrale gereset" vervangen BELANGRIJK!: Vergeet NIET om BINNEN de trema's te blijven! Chears en veel speel plezier!
  11. [WIP] Versie 2.2

    met een beetje handig knutselen kan je je eigen MH/MB scriptje erin fixen! Mij gelukt in ieder geval
  12. Map 112 Egmond V2,1

    Dat zou zo kunnen ja, ik zeg ook niet dat Ja dat zou kunnen ja, maar het zou een kleine moeite zijn geweest om iemand blij te maken mja, teveel gevraagd! Ik doe het dan wel zo
  13. Map 112 Egmond V2,1

    Nou dan weet ik het ook niet hoe het met jullie zit, maar een kleine moeite is het: Even naar je (STATION NUMMER):\Program Files (x86)\WizardWorks\911 - First Responders\Mods\112 Egmond Modification 2.1\Maps Pakt de freeplay.e4m, zippen die handel en uploaden en het linkje plakken. Gaan jullie twee mij nou nog steeds vertellen dat het 'simpeler'' is om de mod te unistallen en weer te installen? Wil liever mn privescriptjes behouden
  14. Dag mede 911ers Ik zoek iemand die de .e4m freeplay map heeft van Egmod 2.1. door een foutje per ongeluk gedelete :$ :$ Alvast bedankt!
  15. [WIP] Versie 2.2

    Heb zelf ooit aan een server gewerkt en weet hoe het voelt als er 10000 berichten komen over nieuwe release. Mooiste voor suggesties is: Heb je een suggestie, werk hem dan ook vol uit! Bedankt voor de verwelkoming * ON toppic: Het is mij gelukt om MB in mn priveversie te zetten, misschien als de eigenaar het ziet zitten kan ik hem dit toesturen voor 2.2?
×