Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

Spijk

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Spijk

  • Rank
    Brandwacht
  1. ja dat dacht ik ook om dit daar te veranderen maar dit werkte juist niet. Vandaar dat ik nog dieper ging zoeken. totdat ik ineens bij C:\Users\robert\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\WizardWorks\911 - First Responders/em4.cfg kwam en daar stond de resolutie dus op 1280 x 900 die heb ik dus veranderd in 1280 x 800 en toen werkte het wel. alleen de em4.cfg file in de game folder daar heb ik het ook geprobeerd om het aan te passen maar wat ik daar ook invulde em4 starte toen nog steeds niet.
  2. sorry voor de dubbel post :oops: Hey ik heb inmiddel het probleem gevonden. Zal hier ook ff uitleggen hoe je dit unt oplossen voor als andere ook dit probleem krijgen Ik gebruik zelf vista. Ga in menu start naar "computer" Vul in de adresse balk het volgende in C:\Users\robert\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\WizardWorks\911 - First Responders Open daar de em4.cfg verandere hier de instellingen die je hebt veranderd naar de orginele instellingen en sla deze weer op. dan heb je 99% dat het probleem verholpen is. tenminste bij mij wel.
  3. Hey ik wou kijken of ik een andere resolutie kon instellen in em4 maar koos de verkeerde nam de reso van 1280 x 960 maar mijn beeldscherm kan max 1280 x 800 hebben. het volgende staat in de logfile Init Filesystem... Registered FS device "local" Registered FS device "base" Registered FS device "lang" Init UpdateChain... Init Timer... Init Screen... Init Scriptscheduler... !Graphics system: Intel Intel Cantiga GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shadow GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_ARB_texture_rectangle GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture3D GL_3DFX_texture_compre Init GFX... Init Vision... |Vision DLL path: C:\Program Files\WizardWorks\911 - First Responders\vision71.dll |Vision, Version PC-4, 7, 28, 0 |Loading entity plugins of directory ... |List of loaded plug-ins: |Plug-in named 'CubeMapHandle_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisionConsoleEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisBase_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisBaseEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisMouseCamera_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisObject3D_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisActionhelperEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VarManager_cl' loaded statically! |Plug-in named 'BaseEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VBaseCameraEntity' loaded statically! |Plug-in named 'VCamEntity' loaded statically! |Plug-in named 'GameEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'Emitter_cl' loaded statically! |Plug-in named 'BaseGameEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'TargetEntity_cl' loaded statically! |Registering plug-ins done ! |Initializing Vision Graphics Engine |Detecting CPU type and features |CPU:Pentium II/III FPU MMX ISSE 3DNow! |Vision Core: Allocated 28 kB of memory for Polygon Chunks |Vision Core: Allocated 9 kB of memory for Entities |Settings renderer configuration Initializing post processor 'PerceptionCore' * Skipping config file Initializing post processor 'Motionblur' * Skipping config file Initializing post processor 'Nightvision' * Skipping config file |Initialising video driver: 0 |Setting screen mode to x:1280 / y:960 / bpp:32 / refresh:0 |Screen Mode is fullscreen, return value: -402 |Stencil buffer: 0 bit / ZBuffer: 24 bit ?VulpineWrapper::ChangeScreenMode(): VERR_NOSCREENMODE - Screen mode could not be set !WARNING: global listener object is still registered! Unregister listener before destroying object! ********************************************************** In mij em4.cfg file staat het volgende Ik heb al verschillende bestanden na gekeken waar ik dit weer moet veranderen maar kan niets vinden. Heb het spel al gerepaird maar dit hielp ook niets en daarna ook nog eens op nieuw geinstalleerd maar zonder resultaat. Het enigste wat ik krijg is dat em4 een poging doet om op te starten. er komt een zwart scherm maar verdwijnt direct weer. maar krijg geen fout melding hier bij. videodrivers zijn geupdated. Ik hoop dat iemand hiervoor een eventuele oplossing voor heeft. heb nu ruim 2 uur geprobeert om het probleemop te lossen maar tervergeefs. Greetzz Spijk
  4. multiplayer

    heb ook dit probleem alle poorten die nodig zijn geforward, programma toegevoegd aan windows firewall, geen andere firewall op achtergrond, en toch geen servers beschikbaar.
  5. la mod 1.9 online

    hey is het goed als ik er ook nog bij kom ??? speel het nog niet zo lang maar wil het wel eens proberen
×