Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

Huppie66

Moderators
  • Content count

    2321
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Huppie66

  • Rank
    Moderator
  • Birthday 04/02/97

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Harderwijk
  1. Deersel Modificatie

    13 februari laatste screenshot. Vind dat dus wel meevallen..
  2. Deersel Modificatie

    Ziet er goed uit!! Ik wil jullie wel aanraden om een andere model te gebruiken voor de Amarok. Er zit een hele mooie in een (volgens mij Italiaanse mod). Voorbeeldje van wat ik er toen van heb gemaakt: https://lh5.googleusercontent.com/-gj56Jzxcr8E/U9QJXtNuZ2I/AAAAAAAAAm8/x9mORVCUogo/w1024-h613-no/EM4+2014-07-26+21-59-42-25.png Mocht ik de mod vinden dan laat ik jullie het weten!
  3. Showroom 112HV

    Deze voertuigen vervangen het SIGMA toch niet, maar het ambu-team. Het wat nu SIGMA is (RK) krijgt de taak van noodhulpteam voor verzorging van TK3. Uiteindelijk vervangen deze 2 nieuwe teams dus het ambu-team (met ambulance personeel) en het SIGMA (met RK personeel)
  4. Heeey buschauffeur!!!...

    Dan nog hoor je geen voorrang te nemen maar te krijgen, defensief rijgedrag, omgaan met de fouten van anderen.
  5. Windows 8

    Back to Desktop crash Volgende keer dat ik er ben ga ik het proberen! Bedankt! Haha, Inderdaad! Compactibiliteitsmodus is dat, al geprobeerd. Downgraden?
  6. Beste mede forumgangers, Een vriend van mij probeert emergency4 te laten draaien op windows8, hij doet het helaas niet. Ik heb zelf al van alles geprobeert (Compactibiliteits modus, admin, opnieuw installeren, videokaart updaten). Het rare in de logfile is dat hij zegt dat de videokaart geupdate moet worden, alleen deze is al helemaal up to date. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Log Init Filesystem... Registered FS device "local" Registered FS device "base" Registered FS device "lang" Init UpdateChain... Init Timer... Init Screen... Init Scriptscheduler... !Graphics system: Microsoft Corporation GDI Generic GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture CPU speed detected: 2626 Init GFX... Init Vision... |Vision DLL path: I:\sixteen tons entertaiment\emergency 4\vision71.dll |Vision, Version PC-4, 7, 28, 0 |Loading entity plugins of directory ... |List of loaded plug-ins: |Plug-in named 'CubeMapHandle_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisionConsoleEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisBase_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisBaseEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisMouseCamera_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisObject3D_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VisActionHelperEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VarManager_cl' loaded statically! |Plug-in named 'BaseEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'VBaseCameraEntity' loaded statically! |Plug-in named 'VCamEntity' loaded statically! |Plug-in named 'GameEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'Emitter_cl' loaded statically! |Plug-in named 'BaseGameEntity_cl' loaded statically! |Plug-in named 'TargetEntity_cl' loaded statically! |Registering plug-ins done ! |Initializing Vision Graphics Engine |Detecting CPU type and features |CPU:Pentium II/III FPU MMX ISSE 3DNow! |Vision Core: Allocated 28 kB of memory for Polygon Chunks |Vision Core: Allocated 9 kB of memory for Entities |Settings renderer configuration Initializing post processor 'PerceptionCore' * Skipping config file Initializing post processor 'MotionBlur' * Skipping config file Initializing post processor 'Nightvision' * Skipping config file |Initialising video driver: 0 |Setting screen mode to x:1024 / y:768 / bpp:32 / refresh:0 |Screen Mode is fullscreen, return value: -401 |Stencil buffer: 8 bit / ZBuffer: 32 bit |Initializing OpenGL rendering subsystem |Setting initial Renderer States |Vendor: Microsoft Corporation |Renderer: GDI Generic |Driver Version: 1.1.0 |Extension GL_EXT_texture_filter_anisotropic not available |Extension GL_EXT_texture_lod_bias not available |Extension GL_ARB_multitexture not available |Extension GL_ARB_texture_env_dot3 not available |Extension GL_ARB_texture_env_subtract not available |Extension GL_EXT_texture_edge_clamp not available |Extension GL_EXT_texture_env_add not available |Extension GL_EXT_texture_env_combine not available |Extension GL_EXT_texture_cube_map not available |Extension GL_ARB_texture_compression not available |Extension GL_EXT_point_parameters not available |Extension GL_EXT_clip_volume_hint not available |Extension GL_EXT_vertex_weighting not available |Extension GL_EXT_separate_specular_color not available |Extension GL_EXT_stencil_wrap not available |Extension GL_EXT_vertex_shader not available |Extension GL_EXT_multi_draw_arrays not available |Extension GL_ATI_fragment_shader not available |Extension GL_ATI_pn_triangles not available |Extension GL_ATI_map_object_buffer not available |Extension GL_NV_texgen_reflection not available |Extension GL_NV_fence not available |Extension GL_NV_blend_square not available |Extension GL_NV_register_combiners not available |Extension GL_NV_register_combiners2 not available |Extension GL_NV_texture_env_combine4 not available |Extension GL_NV_texture_shader not available |Extension GL_NV_vertex_program not available |Extension GL_NV_vertex_program1_1 not available |Extension GL_NV_occlusion_query not available |Found Extension GL_EXT_paletted_texture |Extension GL_ATI_separate_stencil not available |Extension GL_EXT_texture_rectangle not available |Extension GL_ARB_depth_texture not available |Extension GL_ARB_shadow not available |Extension GL_SGIS_generate_mipmap not available |Extension GL_ARB_vertex_buffer_object not available ?ERROR: The Vision engine requires support for the ARB_multitexture extension! Please make sure you have the latest video drivers installed for your 3D card. |Extension GL_ARB_shader_objects not available |Vertex Buffer Object extension not found - disabling fast geometry memory! !WARNING: global listener object is still registered! Unregister listener before destroying object! \sixteen>
  7. Mooie repo: aandachtspuntje: een tram krijg je niet omhoog met een spreider. Dit doe je met bijvoorbeeld luchtdrukkussens uit de HV, voor ander materiaal is er te weinig ruimte.
  8. ProRail Ongevallenbestrijding

    Zitten er in de nieuwe volvo's ook van die bakken die op rails kunnen? lijkt me niet toch? Zijn de oude volvo's nog in dienst, ben benieuwd hoe anders het materiaal op een plek komt waar geen weg in de buurt ligt..
  9. Showroom Huppie66 2.0

    Hallo allemaal! Het is weer eens tijd voor een update! Dit keer laat ik jullie het eerste voertuig zien van het cluster "Lorentz". Lorentz is een groot industrie en bedrijventerrein binnen Zuiderland. Het wordt gezien als een apart cluster. Er zijn in dit cluster 2 posten. Er is een eigen OvD en AGS omdat die zich dan beter kunnen specialiseren op de bedrijven die op Lorentz zijn gevestigd. Elke post wordt 24/7 bemand door 10 man personeel, deze bemannen 1 TS, 1 SIV en een ondersteunend voertuig. De tweede TS en ondersteunend voertuig van de post worden bemand door een piketdienst onder de werknemers van de bedrijven op Lorentz. Het 24/7 personeel heeft neventaken zoals preventie en technische dienst. Daarom zijn er voldoende dienstvoertuigen aanwezig. Er blijven altijd minimaal 1 bevelvoerder, 1 chauffeur en 2 manschappen achter voor een snelle uitruk. De overige manschappen sluiten zich dan ter plaatse aan. De koppels van het ondersteunend voertuig en de SIV mogen de kazerne niet verlaten zonder hun voertuig. In deze update de twee busjes van de technische dienst, de 8295 en de 8195. De voertuigen zijn identiek.
  10. Emergency 5 komt eraan!

    ctrl+B ctrl+alt+B misschien?
  11. Emergency 5 komt eraan!

    Bij mij niet, sukkels.. Heb hem waarschijnlijk morgen dus pas
  12. Emergency 5 komt eraan!

    De bestandtypes aldus em newstime: Modelle: MESH-Format (XML-Format / Binärdateien - Exporter für alle gängigen 3D-Programme stehen zur Verfügung) Texturen: u. a. Normal-, Bump-, und Specular-Mapping Scripts: LUA
  13. ProRail Ongevallenbestrijding

    Volgens mij hebben ook mensen van de uitrukdienst gewone auto's en caddy's
×