Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

Kermit

Members
  • Content count

    162
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kermit last won the day on March 17 2013

Kermit had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

2 Followers

About Kermit

  • Rank
    Onderbrandmeester
  • Birthday 01/01/96

Profile Information

  • Location
    Zwolle
  • Interests
    Gamen op de xbox en op de PC, Hockeyen, omgaan met vrienden en iedere dag genieten van de mooie stad waar ik woon!
  1. Mooie repo hoor! Een lange. Alleen een beetje raar dat de hulpdiensten zich voor de ramen van de hotelkamer parkeren. De gijzelnemers zouden dan toch vanuit het ruim op de hulpdiensten kunnen schieten?
  2. $19,95 is geen 20 euro he? Volgens de huidige koers is dat 14,41 euro. Dat is nog steeds veel in vergelijking met 6 euro...
  3. Mooi hoor! Ik vind wel dat de politie erg dicht bij het vuur staat. ook nog waar het uitslaat. Je kan denk ik ook beter de hele kruising daar afzetten? Nu staat die agent ook nog naar de verkeerde kant te kijken, terwijl er verkeer achter hem zou moeten komen.
  4. Kampen- Brandstichting

    Maar één afbeelding?
  5. Emergency City

    Deze mod is niet gloednieuw hoor. Is een nieuwe versie van Emergency Improved. Ik gebruikte deze mod om zelf er van alles in te modden.
  6. Altijd mooie repo's van jouw. Puur door de plaatsing, voertuigen, camerahoeken en materialen!
  7. Splitsing gemist

    Coureur? Dan wordt het wel heel spannend als een politieagent er een racewedstrijd van maakt. Je repo is wel leuk hoor!
  8. Script voor extra sirene

    int DummyGroup = 23; object VCmdSiren : CommandScript { VCmdSiren() { SetIcon("sirens"); SetCursor("sirens"); SetRestrictions(RESTRICT_SELFEXECUTE); SetPossibleCallers(ACTOR_VEHICLE); } bool CheckPossible(GameObject *Caller) { if (!Caller->IsValid()) return false; if (!Caller->GetType() == ACTOR_VEHICLE) return false; return true; } Klein stukje script van het script uit de egmond mod 2.1 (bass-Ti en Hoppah) als voorbeeld. Zie het stukje met secIcon en SetCursor. Daar moet je de naam van de iconen inzetten. Icoontjes staan bij je mod/Ui/game/icons. Icoontjes kun je het beste met paint.NET maken. Open gewoon een bestaande icon en verander die. Uiteraard opslaan als een andere file. Kijk ook ff welke je allemaal moet maken, je hebt disable, over, enz. In het mapje cursor moet je de icon voor de cursor veranderen.
  9. Script voor extra sirene

    Gewoon een tweede siren script in de mod zetten? Uiteraard een andere naam geven en voor de duidelijkheid een ander icoontje voor in-game. Hetzelfde idee als de egmond mod.
  10. Op alle Tankautospuiten heb je 6 man, één Bevelvoerder, twee man blusgroep en drie pomp ofzo? (toch?)
  11. Vast wel. Maar niet relevant voor in een repo.
  12. Mod maken

    Wat wil je allemaal precies? Kun je iets specifieker zijn?
  13. snelweg

    MKAD Mod http://forum.emergency-planet.com/index.php?/topic/7383-mkad-mod-released-new-map/ Aarhus Mod Ergens vrij makkelijk te vinden Frankfurt Mod (Een klein stukje) http://www.emergency-forum.de/index.php?page=DatabaseItem&id=827 M-60 Road http://www.emergency-forum.de/index.php?page=DatabaseItem&id=1200
  14. Leuke repo's hoor! Maar kan iemand mij vertellen wat een ladderwagen bij de drenkeling daar doet? Vervoer voor extra manschappen of materiaal ofzo?
×