Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Tautika

Algemene Multiplayer Informatie

Recommended Posts

In een Multiplayerspel draait het erom om goed met elkaar samen te werken. Je kunt het op verschillende manieren spelen, maar de meest gespeelde is de manier waarop de 4 hulpdiensten verdeelt worden, namelijk zo:

1: Brandweer Noord

2: Brandweer Zuid

3: Ambulance

4: Politie + TEC

De mensen die brandweer zijn maken onderling uit wie de duiker verzorgt en wie voor het ABC (dekontimatie) voertuig zorgt. En ze maken ook uit wie het kleine eilandje in het midden doet.

We maken nu ook de afspraak dat CrazyM (Marcel) (meestal)de server maakt. Waar de servernaam nog voor te verzinnen is. Stel dat er zich 4 mensen hebben aangemeld dan komt er ook nog een wachtwoord. Uiteindelijk is het de bedoeling dat we een clan gaan maken we moet alleen nog een goede naam verzinnen plaats gerust suggesties en nog meer vragen ik zal ze zo goed mogelijk beantwoorden. :D

E.R.S. ( staat voor Emeregncy Respons Team ) :roll:

P.S. Ik heb redelijk wat ervaring met een clan naam, en meestal is de officieele naam een afkorting, en in de omschrijving plaats men meestal de uitgebrede variant.

Zoals hierboven gemeldt dus.

EDIT: Soms is zo'n afkorting ook op een leuke manier "versierd"

Voorbeeldje: ..::VOORBEELD::..

--->VOORBEELD<-- Ect.

is het niet beter als je de taken zo verdeeld?

1. politie

2. ambulances

3. brandweer

4. tec

kweet niet hoor?

ps: hoe stijg ik in rang want ik ben brandwacht en sommige mensen zijn brandmeester

1. politie

2. ambulances

3. brandweer

4. tec

kweet niet hoor?

ps: hoe stijg ik in rang want ik ben brandwacht en sommige mensen zijn brandmeester

hangt vang persoon tot persoon af.

voor meer info over de rangen:http://www.emergency4.nl/viewtopic.php?f=10&t=8

1. politie

2. ambulances

3. brandweer

4. tec

kweet niet hoor?

De rangen staan hier vermeld:

viewtopic.php?f=10&t=8

Wat betreft de indeling die jij noemt.

Als we die indeling echt zouden handhaven, dan betekent het dat diegene die de TEC moet doen, bijna niks te doen heeft. En diegene die de Brandweer, politie of ambulance zorg moet regeln het allemaal hartstikke druk hebben. Daarom hebben we gekozen voor een iets andere indeling.

Ah juist, oke, daarom deden die mensen zo vaag :P. Ik snapte het niet werd telkens gekickt :P.

Ik neem aan dat je dan niet in een server zit gestart door 1 van ons.

Iedereen heeft zo verder zijn/haar opvattingen over het verdelen van de rollen en/of opdrachten.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this