Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
KoenL

Het Wat Te Doen Bij.... TOPIC

Recommended Posts

Poging Zelfmoord ( uit het raam springen )

Indien de persoon van plan is om te springen zet je een materieelwagen van de brandweer in, bezet deze met een persoon. Stuur de brandweerwagen naar de lokatie. Indien de brandweerwagen is aangekomen stap je uit en haal je het springkussen uit de brandweerwagen. Klik vervolgens op de brandweerman, klik dan met je rechtermuisknop op het gebouw waarin de patient zich bevindt. Doe dit alleen als je het springkussen uit de auto heb gehaald, vervolgens blaast het springkussen zichzelf op. De patient springt dan uit het raam en valt op het springkussen waardoor die niet gewond raakt.

Opmerking:

Gebruik GEEN Hoogwerker, als je deze toch gebruikt zal de persoon zich losmaken van de brw man en alsnog springen, hij is immers levensmoe.

Dat van die hoogwerker werkt bij mij wel. Ik krijg op twee plaatsen in de stad (freeplay) te maken met deze melding. Ik stuur er dan een hoogwerker en een politieauto naar toe. Ik stuur dan een brandweerman met behulp van de hoogwerker naar boven en die haalt de persoon weg. Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat de persoon zich los maakte van de brandweerman.

De hoogwerker brengt de man naar beneden. Als de brandweerman weer aan de grond is met de persoon wordt deze overgedragen aan de politie. De politie brengt de man dan naar het politiebureau. Dan is de melding goed afgehandeld.

(Ik gebruik de LA mod)

Het toppic maar even opgesplits, zo blijft het bestaande toppic overzichtelijk voor de mensen met problemen.

Wat hier vermeld staat zijn feiten zoals ze zijn in de originele EM4D Hierbij kun je gewoon het beste een luchtkussen gebruiken, dan heel ingewikkeld gaan doen met een Hoogwerker.

De missie slaagt al wanneer de persoon omlaag springt op het kussen en daarna weg kan lopen. let wel, er springen 2 personen uit het raam.

Je hoeft ze niet te arresteren, ze kunnen gewoon hun weg weer vervolgen. Echter in de echte wereld worden deze mensen natuurlijk wel meegenomen voor de hulpverlening aan hem geestelijk staat.

Het toppic maar even opgesplits, zo blijft het bestaande toppic overzichtelijk voor de mensen met problemen.

Wat hier vermeld staat zijn feiten zoals ze zijn in de originele EM4D Hierbij kun je gewoon het beste een luchtkussen gebruiken, dan heel ingewikkeld gaan doen met een Hoogwerker.

De missie slaagt al wanneer de persoon omlaag springt op het kussen en daarna weg kan lopen. let wel, er springen 2 personen uit het raam.

Je hoeft ze niet te arresteren, ze kunnen gewoon hun weg weer vervolgen. Echter in de echte wereld worden deze mensen natuurlijk wel meegenomen voor de hulpverlening aan hem geestelijk staat.

Het is maar wat je ingewikkeld noemt. Voor beide acties (luchtkussen of hoogwerker) moet de brandweer uitrukken en op de goede plek gezet worden. Persoonlijk vindt ik dit met een hoogwerker beter te doen, daar kunnen we natuurlijk van mening over verschillen.

Wat je zegt dat het feiten zijn in de originele EM4, klopt niet. Ik heb EM4 legaal geinstalleerd en gebruik ook de cd-rom bij het spelen. Ik heb nog geen enkele keer meegemaakt dat de persoon die zelfmoord pleegt zich losmaakt van de brandweer, dus het is geen feit.

Ik speel het spel zo realistisch mogelijk. Daarom arresteer ik de persoon nadat hij beneden is. Het zou onrealistisch zijn als die persoon zijn weg weer vervolgen mag.

Hetgeen ik altijd doe is 2 brandweer voertuigen sturen en de politie.

in elk geval de hoogwerken en materiaal auto met springkussen.

Waarom?

hoogwerker werkt altijd goed, je neemt de man zet hem op de hoogwerker en klaar :)

mocht er de hoogwerker niet bijkunnen dan is er de springkussen.

de persoon arresteer ik ook altijd.

wat moet je eigenlijk doen als je een melding krijgt van een auto diefstal

Bij een auto-diefstal moet je zorgen dat er een helicopter boven hangt, zodat de persoon uitstapt en zorgen voor een arresatatie-team die hem 'meeneemt'. En meestal is ook handig om een ambu klaar te hebben staan.

ik heb nog een vraagje als je een melding binnen krijgt van een ilegale demostraties ofzoiets dan is het daar altijd een gevecht en mijn ambus kunnen niet volgen kan iemand mij een tip geven hoe ik het moet aanpakken en welke en hoeveel wagens ik er naartoe moet sturen??????????(liefst voor de LAMOD 1.6)

alvast bedankt

:help: :help: :help: :help: :help: :help:

hoeveel je moet sturen hangt er van af, want er sluiten meestal steeds meer mensen bij aan, bij la mod stuur ik meestal een busje van de swat er naar toe, eerst probeer ik ze gewoon in de boeie te slaan maar als het egt uit de hand loopt pak ik de mp5 en schiet ik ze neer (niet te lang ingedrukt houden want anders zijn ze dood, (dan moet je het mobile hospital er heen sturen)

bedankt,

daarnet had ik deze oproep gekregen en stuurde er twee van die swat auto's naartoe een truck waar je u gevangenen in kunt droppen en een zo'n pantserwagen met een spuit ding en dan nog ieen moto rijder voor de straat aftezetten nog een politie wagen ook om de straat af te zetten en een politiejeep met swatventjes

het is me deze keer gelukt zonder gewonden gewoonlijk is het het een bloedbad :D

bij mij is het nog nooit gelukt zonder gewonden, maar dat komt denk ik dat ik expres lang w8 dat er meer manetjes bij komen dat je lekker kan rellen (het is alleen dan niet leuk n om die rotzooi op te ruimen

bij mij is het nog nooit gelukt zonder gewonden, maar dat komt denk ik dat ik expres lang w8 dat er meer manetjes bij komen dat je lekker kan rellen (het is alleen dan niet leuk n om die rotzooi op te ruimen

bij mij zijn er normaal meer dan 20 slagtoffers waarvan al een groot deel op elkaar ligt en dan is het moielijk om diegene die al verzorgt zijn er uit te pakken.

ze sloegen elkaar gewoon in het ziekenhuis en als ik ze dan verzorgde werden mijn artsen tegen de grond gemept :cry:

lijkt mij ook best want als je geen gewonden hebt is het verloren geld :D

relletjes ....

Altijd leuk :P als er meerdere personen zijn:

waterkanon, straat afsluiten, en probeer de gene met het bord in een voertuig te krijgen. Beste is om met wwaterkanon langzaam de groep uit elkaar te drijven.

als er nog maar 1 ofzo is (max tot 5)

Dan eerst de omstanders pakken en dan gelijk degene met het bord pakken.

Eigenlijk weinig ambus nodig. Alleen als het echt massaal is.

LOOOOL, Wat doen jullie altijd moelijk zeg. :D

:P Stuur er een SWAT Truck heen met alleen maar swat dudes

Vervolges sluit je het een beetje af, zet naast elke demostrant een SWAT gassie vervolgens Laat je er 1 over die een flashbang gooit. Iedereen blind, behalve de swat natuurlijk:P dan arresteer je iedereen zonder mooite: zonder gevecht gwn in 1 keer in de boeie 8)

Dat is echt handig zonder rellen en zonder ambu's en zonder bloed:D

dan mag je toch wel heel snel zijn, want zo snel als de eerste demonstrant in de kraag wordt gevat breekt de hel los. Zeker als je dan al 15 demonstrantent hebt...

Vervolges sluit je het een beetje af, zet naast elke demostrant een SWAT gassie vervolgens Laat je er 1 over die een flashbang gooit. Iedereen blind, behalve de swat natuurlijk:P dan arresteer je iedereen zonder mooite: zonder gevecht gwn in 1 keer in de boeie 8)

ook de mensen buiten de afzettingen beginnen dan te vechten.

En de hel breekt altijd heel snel los :) en voor je het weet ... gooien ze molotofcocktails

En de hel breekt altijd heel snel los :) en voor je het weet ... gooien ze molotofcocktails

ik heb nog nooit relletjes met molotov cocktails weten gooien. :PDT_028:

bedoel je met mensen buiten de afzeting de burgers? :PDT_038:

ik heb nog nooit relletjes met molotov cocktails weten gooien. :PDT_028:

bedoel je met mensen buiten de afzeting de burgers? :PDT_038:

Alle mensen binnen een bepaalde straal van de demonstratie worden een demonstrant. Dus als je een straat afzet, maar ze komen toch te dicht bij, dan worden hun dus ook een demonstrant.

Na een bepaald aantal seconden slaat de sfeer om en worden er molotov gegooid door de demonstranten, daarom is het advies arresteer zo snel mogelijk de demonstrant met het bord in de hand, dit is de aanstichter, als deze in een politie auto zit of in een ambulance ligt, houdt de rest ook op met de demonstratie.

deluxe-freeplay

vlak bij het bos/camping staat er een wagentje een beetje schuin dat veroorzaakt file.

ik zet daar normaal een politie gastje neer voor omleiding alleen autos keren niet om

want kan ik dan doen bij een file

deluxe-freeplay

vlak bij het bos/camping staat er een wagentje een beetje schuin dat veroorzaakt file.

ik zet daar normaal een politie gastje neer voor omleiding alleen autos keren niet om

want kan ik dan doen bij een file

Auto wegslepen? en anders misschien laten optakelen en verder op de stoep zetten.

Maar hoe komt die wagen daar dan te staan?