Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

Recommended Posts

Ga hier je gang plaats al je vragen over de missie's, alle afzonderlijke topics worden vanaf nu verwijderd.

Missie 8: De damdoorbraak

Als het treinstel onderwater ligt stuur ik de boot met twee duikers erop af, maar de duikers krijg ik niet naar het wrak.

Ik heb volgens mij een knipschaar nodig, maar deze behoort niet tot de uitrusting van een duiker.

Misschien zitten er geen slachtoffers in?

En anders moet je hem met een mobiele kraan op het droge tillen, of je moet met een duiker op een plek waar bubbeltjes omhoog komen duiken.

Dan mis ik toch vier personen, toch moeilijker dan gedacht.

Iemand toch nog opties, of een volgorde van afhandeling.

in het treinstel zit niemand die andere personen zitten in autos onderwater vast je kan de plekken waar de autos liggen herkenen door bubels die boven komen

Ik heb drie auto's onder water gevonden klopt dit?, zoja mis ik nog steeds 2 personen.

Een persoon ervan zou in een gebouw moet zitten.

als ik me niet vergis:

stuk of 4 slachtoffers boven aan naast en op het spoor onder de brokstukken.

Dan hangt er aan de brug boven het water een voertuig, zitten ook aantal slachtoffers in.

1 slachtoffer hangt aan de brug (even springkussen gebruiken)

In het water liggen 3 tot 4 wagons. 1tje ligt er aan de overkant, hiervoor heb je de pontonbrug nodig. Dit wrak ligt ongeveer recht tegenover het punt waar je de eerste wagons uit het water haalt.

lol volgens gaat dit over de dam doorbraak en niet over de trein ontsporing lol

ehm o die :P

eerst iedereen van de daken halen, liggen 3 mensen in het water als ik me niet vergis.

In de trein stel zit niemand. Begin van bovenaf beetje het terrein te onderzoeken. Dan kom je vanzelf huizen tegen waar mensen opstaan. Evacueer deze met de heli, bootje gebruiken voor de mensen in het water. Daarnaast liggen er ongeveer 3 of 4 auto in het water. Weet even niet meer precies waar.

Hallo,

Ik ben nu bij missie 10, alleen krijg ik het level steeds niet voor mekaar omdat ik te veel gewonden heb.

Ik voer de gewonden het Mobiel Ziekenhuis, waana ik verder ga met zoeken naar gewonden.

Hoe dit op te lossen?

Dat is helaas niet zo best, is er misschien iemand die dit dan kan vertalen?

je kan ook niks zelf he? er zitten ook nog mannetjes in die koepel die moet je snel bevrijden voor dat de zuurstof opraakt rechtsbovenin de map ligt een mannetje die door de ijsberen is aangevalen en er liggen heel wat mannetjes onder het puin, sommige stukken puin moet je met de kraan weghalen en er liggen ook nog gewonden op het ijs

bij missie 3 word er op een bepaald moment iemand gegijzeld maar altijd als ik binnen ga schieten ze en is de persoon die gegezeld werd dood.wat moet ik hieraan doe en welke voertuigen moet ik hier voor gebruiken

Bedankt voor het compliment, maar ik wil niet weten waar alle gewonden liggen. Dat is juist het leuke aan het spel om het zelf uit te zoeken, en je heb de hulp hond.

Het gaat meer om de volgorde wat je het eerst moet afhandelen.

Zo zit ik nu bij missie 13 dat je maar weinig tijd heb om alles goed voor mekaar te krijgen. (treinen vliegen altijd in de brand)

Bedankt voor de vertaling, heb je misschien nog meer vertalingen van andere misie's

bij missie drie heb ik een probleem want de slechte ventjes gaan naar de bank en gijzelen iemad ,al ik binnen kom met mijn politie beginnen de twee slechterikken te schieten en is de persoon die gegijzeld werd dood voor ik iets kan doen.

kan iemand mijn uitleggen wat ik moet doen en welke voertuigen ik nodig heb.

alvast bedankt

bij missie drie heb ik een probleem want de slechte ventjes gaan naar de bank en gijzelen iemad ,al ik binnen kom met mijn politie beginnen de twee slechterikken te schieten en is de persoon die gegijzeld werd dood voor ik iets kan doen.

kan iemand mijn uitleggen wat ik moet doen en welke voertuigen ik nodig heb.

alvast bedankt

Mooie versie:

1 politiebusje, 2 normale wagens, en panzer wagen met onderhandelaar en schutters.

Zodra de persoon is neergeschoten en ze de bank invluchten verzorg je eerst de gewonde. In de tussentijd sleep je beide wagens weg die op het plein staan. Vervolgens loop je met je onderhandelaar naar de bank en begitn te praten. Ze willen dat je het gebied verlaat.

je verlaat het gebied maar buiten de rode lijnen stel je je schutters op. De bad guys komen nu naar buiten en kunnen nergens heen. Zelfs nu 2 dingen die je kunt doen:

1. Neerschieten, opladen in ambu en klaar

2. (voor expers) flashbang en arresteren.

De moeilijke manier.

Zodra de gewonde is weggehaald stel je buiten het gebied roadblocks op. Op elke uitgangsweg 1 voertuig met voltallige bemanning. Als de auto vervolgens over spijkermat heen rijdt gelijk de gasten arresteren.

Deze duurt wel langer dan de makkelijke :D

wat ook wel leuk is, in de tijd dat je je voertuigen moet opstellen moet je met allemaal agenten 1 voor 1 de mensen uit de bank halen. Dan heeft ie geen gijzelaar dus kan je gewoon flashbang gooien en arresteren.

Mooie versie:

1 politiebusje, 2 normale wagens, en panzer wagen met onderhandelaar en schutters.

Zodra de persoon is neergeschoten en ze de bank invluchten verzorg je eerst de gewonde. In de tussentijd sleep je beide wagens weg die op het plein staan. Vervolgens loop je met je onderhandelaar naar de bank en begitn te praten. Ze willen dat je het gebied verlaat.

je verlaat het gebied maar buiten de rode lijnen stel je je schutters op. De bad guys komen nu naar buiten en kunnen nergens heen. Zelfs nu 2 dingen die je kunt doen:

1. Neerschieten, opladen in ambu en klaar

2. (voor expers) flashbang en arresteren.

De moeilijke manier.

Zodra de gewonde is weggehaald stel je buiten het gebied roadblocks op. Op elke uitgangsweg 1 voertuig met voltallige bemanning. Als de auto vervolgens over spijkermat heen rijdt gelijk de gasten arresteren.

Deze duurt wel langer dan de makkelijke :D

die moeilijke manier lijkt mij het makkelijkst

Wow >< wat is jouw begrip van makkelijk xD

je bent uren bezig om al die mannetjes zo op te stellen, en uiteindelijk moet je het op dezelfde manier afhandelen als op de makkelijke manier.

Wow >< wat is jouw begrip van makkelijk xD

je bent uren bezig om al die mannetjes zo op te stellen, en uiteindelijk moet je het op dezelfde manier afhandelen als op de makkelijke manier.

ik weet het niet zeker,nog niet geprobeert