Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum

Recommended Posts

Hoi,

Zou iemand wat tips willen geven over missie 15: Explosie in een vuurwerkfabriek.

Ik krijg de brand nog steeds niet onder comtrole, waardoor ik de missie verlies. :PDT_016:

Guest << HdK >>
hey

ik zit vast aan missie 6 k heb altijd te weinig budget

1x posten is genoeg!

Hoi,

Zou iemand wat tips willen geven over missie 15: Explosie in een vuurwerkfabriek.

Ik krijg de brand nog steeds niet onder comtrole, waardoor ik de missie verlies. :PDT_016:

Eigenlijk heel simpel ;)

wat je moet doen.

1 tankauto met 4 man die je naar links boven stuurt (waar de brand in de wijk is) daar stel je je mannetjes verspreid op zodat het niet kan uitbreiden.

1 tankauto bij de parkeerplaats achter de flats bij de autos. Houd afstand: autos KUNNEN ontploffen.

Dan 1 tankauto op de weg waar je binnenkomt. Ook deze mannen verspreiden.

Vervolgens 1 tankauto naar de rechterkant van de fabriek en ook hier verspreiden.

Ik neem aan dat je de gewonde wel kunt afhandelen anders nog korte omschrijven:

1 materiaal wagen naar het huisje naast de fabriek sturen. 2 man liggen hier. Wel snel reageren want gebouw stort in. Verder zitten een aantal man bekneld in autos. Ook onder het puin en onder de (soort watertoren) liggen mensen. Met de hoogwerker de gewonde uit de flat halen. Hierna Hoogwerker in zetten om ook te blussen.

Aan de linkerkant bij een doorgaande weg staat een villa met op de oprit een rotonde. Hier staan 3 man. 1 staat er met de vuist omhoog te zwaaien. Die moet je arresteren.

hey

ik zit vast aan missie 6 k heb altijd te weinig budget

welke missie is dit precies ?

Ik zit vast bij de bomexplosie bij 'het witte huis'

Ik krijg die terroristen niet, waar zitten die?

En die mensen op het dak? Hoe krijg ik die beneden?

Farid :PDT_004:

Ik zit vast bij de bomexplosie bij 'het witte huis'

Ik krijg die terroristen niet, waar zitten die?

En die mensen op het dak? Hoe krijg ik die beneden?

Farid :PDT_004:

De terorristen:

Deze staan helemaal aan het eind van de weg waarop jouwn voertuigen komen aanrijden. Hoe kan je ze pakken?

Heel eenvoudig, zorg eerst dat alle benodigde voertuigen op hun positie staan en sluit dan de weg af met behulp van spijkermatten. Als de terorristen erover rijden stappen ze uit ( 4 dacht ik ) dan een kwestie van arresteren en klaar.

Hoe krijg je de mensen bovenin het witte huis eruit? Gebruik dan gewoon een hoogwerker!

Missie 2. Hoe krijg je die goed op 100% ?

Ik kom maar tot 99% :P

wat ik doe:

1 grote pompwagen met 6 man (2 met gasmasker)

3 ziekenautos.

de brandweer stop ik bij de deur, 2 gasmasker ventjes eruit, en bijl pakken. Dan terwijl ik de mensen red rijd ik al door met de wagen om de brand te blussen. 1 ziekenauto rijd ik tot de heftruck.

Nadat iedereen uit het gebouw is doe ik gelijk 2 brandblussers halen en begin ik te blussen.

budget: 100

Efficient: 100

Tijd: 100

alleen de schade krijg ik op 99.

Missie 3 heb ik nog een betere versie van en 100% :P

Nodig: 1 ambu, 1 takelwagen, 1 politiiecombi met 2 agenten en een onderhandelaar.

Parkeren buiten de rode lijn (ik zet ze altijd op de parkeerplek net onder de weg waar ze het gebied binnen rijden)

wanneer gast is neergeschoten er heen rijden, wagen wegtakelen gewonde wegbrengen en onderhandelaar laten praten.

Hierna zet je de politiewagen bij het grote kruispunt neer, nadat ze naar buiten komen wachten tot ze op het punt komen waar hun auto stond, hier laten ze de gijzelaar los en dan kun je er gelijk met je combi op af rijden en ze oppakken :)

Bij de laatste misie blijft er altijd iemand die ik niet vind weten jullie soms de plek waar hij zou zitten ?alvast bedankt

Bij de laatste misie blijft er altijd iemand die ik niet vind weten jullie soms de plek waar hij zou zitten ?alvast bedankt

Klik hierop en kijk dan onderaan de opsomming, daar staat de laatste missie in 2 delen beschreven inclusief wat plaatjes waar je ALLE slachtoffers mee vindt.

Ik heb er een ieder geva baat bij gehad, want ik heb hem uitgespeeld daardoor en alle slachtoffers gevonden.

Klik hierop en kijk dan onderaan de opsomming, daar staat de laatste missie in 2 delen beschreven inclusief wat plaatjes waar je ALLE slachtoffers mee vindt.

Ik heb er een ieder geva baat bij gehad, want ik heb hem uitgespeeld daardoor en alle slachtoffers gevonden.

Bedankt , Het is gelukt

Bedankt.

Ik had intussen al een cheat gebruikt om verder te kunnen. Maar ik heb hem opnieuw gedaan. 99%

Vraag over de missie met de monster truck... Ik ben aan het einde van de missie, maar ik heb nog ergens één gewonden liigen, ik denk in één van de trucks maar hoe krijg ik die eruit? Op mijn plattegrond staat er geen puntje meer dat ik nog een slachtoffer heb maar links onder in beeld blijft er 1 slachtoffer spel, en dat blijkt te kloppen want de missie wordt dus ook niet volbracht, iemand die hier iets van weet?

Alvast bedankt

tassie

Vraag over de missie met de monster truck... Ik ben aan het einde van de missie, maar ik heb nog ergens één gewonden liigen, ik denk in één van de trucks maar hoe krijg ik die eruit? Op mijn plattegrond staat er geen puntje meer dat ik nog een slachtoffer heb maar links onder in beeld blijft er 1 slachtoffer spel, en dat blijkt te kloppen want de missie wordt dus ook niet volbracht, iemand die hier iets van weet?

Alvast bedankt

tassie

Heb je de monstertrucks open laten knippen door de brandweer? En op de tribune liggen er ook nog 2, 1 onder een brokstuk die verwijderd moet worden met een kraan.

hi iedereen ik ben bij de missie van die olie platform maar op het laatst dan brijdt ht vuur zich uit en heb ik verloren wie kan mij vertellen hoe ik die missie moet doen

en welke eenheden ik moet sturen

---- Posts zijn samengevoegd op za dec 18, 2010 15:42 ----

hi iedereen ik ben bij de missie van die olie platform maar op het laatst dan brijdt ht vuur zich uit en heb ik verloren wie kan mij vertellen hoe ik die missie moet doen

en welke eenheden ik moet sturen

---- Posts zijn samengevoegd op za dec 18, 2010 15:42 ----

Krijgen we deze missie weer, ik heb hier altijd al een hekel aan gehad, maar ik zeg als volgt (ik ga er niet vanuit dat je 100% krijgt, ik kreeg rond de 70/80 %

Je Stuurt een Helikopter met Techneut naar het platform en laat het landen, terwijl je daarmee bezig bent zet je 2 boten neer (de ene op de 1e haven, de andere op de 2e), zodra dit is gedaan ga je terug naar de techneut,

Gebruik de techneut en ga het gebouw binnen, sluit de boel af, zodra dit is gedaan ga je naar buiten en sluit je de rest af, klaar? ga zo snel mogelijk de helikopter binnen en redt de gewonde mensen, ook moet je ervoor zorgen dat de mensen die nog leven uit de buurt blijven van de kisten, zodra deze kisten in verband raken met het vuur verspreid er een giftig gas, waardoor dus al die mensen op het platform (niet allemaal, maar 5 ofzo) vergiftigd raken, gebruik de helikopter om deze mensen op te pikken, pak een open plek op de haven, zet daar 3/4 ambulance's neer,

Stuur tegelijkertijd 4 (grote) boten op het platform af, ieder op een bepaalde hoek geplaatst, hou de pijpen in de gaten, deze pijpen zijn zeer irritant, stuur de 2 kleine boten op het platform (met in iedere boot 3 mannen uitgerust met brandslangen), stuur de mannen op verschillende plekken op het platform waar zo'n brandpaal(?) staat en begin met het blussen van de gebouwen, voor alle zekerheid zet je op 1 van de havens een auto neer die mensen kan ontsmetten. stuur ook een Ambulancebus(?) naar die haven, zodra de mannen op het platform zijn, gebruik je de 2 kleine boten om de mensen uit het water te helpen, zodra dit is gedaan moet je zo snel mogelijk naar de haven gaan waar de bus staat, zorg ervoor dat de brandweerlieden verschillende taken hebben, zodat het vuur minder snel uit controle raakt.

Nu ff weer terug naar de helikopter, koppel de gewonde los en blijf dit herhalen totdat alle mensen (zowel als gewond als ongedeerd) van het platform af zijn, hou de gewonde mensen in de gaten,

Op een gegeven moment komt het gas vrij (helaas), wees hier gewoon NIET bang voor (seriously, zelfs ik was hier bang voor :PDT_032: ) het gas, ga er gewoon met je brandweermannen doorheen, maakt niet veel uit of ze vergiftigd zijn, let wel op deze brandweermannen, zodra ze nog 25% van hun levens hebben moeten ze ontsmet worden, doe dit dan zo snel mogelijk.

Het kan een tijdje duren voordat al het vuur gesust is, let wel op de pijpen aan de ene kant en de kisten aan de andere, deze zijn moeilijk te blussen en verspreiden zich snel, dus hou het in controle,

op een gegeven moment is alles geblust. ondertussen verwacht ik dat alle gewonde mensen weg zijn en dat alle mensen zijn ontsmet. als dit is gedaan ben je klaar.

Missie 20, damned wat moeilijk.

Iemand tips voor alle eenheden e.d?

En nu jij ff, ik weet niet meer precies welke eenheden maar zorg in ieder geval voor een kraan en een aantal Water Browsers (dit gaat sneller dan de Water Tenders, en het is net goedkoper), omring het vuur met je Water Browsers (ofzoiets :stupid: ) zodat het vuur zich niet sneller kan verspreiden,

Zet een algemene brandweer tank neer bij de brug, er zitten nog mensen aan de brug te hangen, het is best moeilijk om mensen te zoeken, zorg er in ieder geval dat je genoeg ambulance's hebt, er zitten redelijk veel mensen onder het puin en in de auto's dus zorg hier zo snel mogelijk voor, nu gaan we ff naar het instortende gebouw, zet 2 bussen neer en 1 Politieauto (bemand met 6 mannen) zodat de mensen getransporteerd kunnen worden naar een veilige plek.

Zorg ervoor dat de mensen zo snel mogelijk uit de auto's zijn en onder het puin vandaan, ook is er een kans dat ergens een auto ontploft (gelukkig zitten hier geen mensen in), deze auto ontploft toch echter wel bij het rijtje huizen, dus behoud afstand. op een gegeven moment is het vuur toch echt wel geblust (dit gaat sneller dan je denkt,). Zorg ook voor 2/3 boten, want er is kans dat er een tsunami komt (als je de hele rimbam niet snel oplost), zodra dit is gedaan stuur je een helikopter om de mensen van de gebouwen te halen. zorg ervoor dat de mensen zo snel mogelijk uit het water zijn, als ze er te lang inzitten kan het fataal worden, ook komen er op een gegeven moment looters, dus wees voorbereid, als alle looters zijn gearresteerd en alle mensen zijn geholpen (ik geloof dat al het vuur al is geblust, zoniet, doe dit dan zo snel mogelijk) kun je terug naar het hoofdkwartier, en bwam! Je bent klaar.

Hopelijk heeft dit jullie 2 geholpen :geek:

eve over die missie 3 ik doe het heel anders ik ga op het begin 1 ambu in het westen klaarzetten daarna stuur is 3 gepanserde wagens met allemaal snipers naar het oosten van de bank bij de t splitsing dan laat ik een politie busje komen ook naar de snipers en zet ik 5 rijen spijker matten klaar dan als de criminelen de bank in vluchten voer ik de gewonde persoon af dan praat ik met de ondehandelaar met de criminelen dan laat ik ze weg rijden in de auto uiteindelijk komen ze naar het oosten en rijden ze over de spijkermat dan stappen ze uit dan shiet ik ze met de 18 snipers ze dood,laat ik ze afvoeren met ambulance dan missie gehaald en alles 100% bij mij