Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
lifeliner4

Emergency 5 komt!

Recommended Posts

Officiële naam: „Emergency 2012 – Die Welt am Abgrund".

De game krijgt de nieuwe update van de Trinigy Engine (Zelfde Engine als van EM4)

Wir werden

zwar mit Emergency 2012

keinen Editor ausliefern, haben

jedoch bereits eine Lösung in

Planung.

Translate(Verander als ik het fout heb); Er komt geen editor!!! maar wel iets voor in de plaats

Begin April 2010 komen de eerste screenshots!!

Nou ik denk niet dat het op em4 gaat lijken, absoluut niet zelfs. Toch heb ik een beetje het idee dat het een soort rollercoaster 3 gaat worden.. Zegmaar ook half first person view. Ik denk dat het zoiets gaat worden.

Oke,

Ik zet het maar met grote letters neer "Dit is een andere spel(en is ook nog in testfase) maar maakt gebruikt van de zelfde engine als EM 2012"

113_VisionGameEngine_Deferred_DynamicLights.jpg

er zijn diverse dingen die verbeterd kunnen worden. Enkele dingen die ik beter wil zien:

Spawn punt van personen

- Elk huis waar je in kunt is een spawn punt van personen. Ook als het huis in brand staat blijven hier mensen spawnen. Nogal raar in een brandend huis ...

Branden:

- Brandend huis staan nu gewoon mensen binnen. Nergens last van ... Graag zal ik willen zien dat: Rook in huis blijft hangen (wat dus wel in 1 missie gebeurd) en dat mensen ook sneller gewond zijn bij een brand. Dus dat je gedwongen wordt om ook het pand te betreden.

- Tevens dat je elk huis of gebouw kunt evacueren. Dus als er een huis in brandt staat dat je de buren als ware kunt evacueren.

- De branden ook realistischer maken. (voornamelijk door bovenstaande punten)

- Bij gasexplosies de optie verwerken om gaskraan dicht te draaien.

Politie:

- Betere arrestatie scripts (zoiets als bij LAMOD)

- Betere gebruik van afzettingen en misschien zelfs het beter dirigeren van omleidingen.

- Bij ontvoeringen wat dieper in gaan op het onderhandelen

Puntjes met betrekking tot freeplay algemeen:

- Een leefbaardere map. Als je nu kijkt, auto rijdt links het veld in, rechts er weer uit zonder iets te doen. Leuker is bijvoorbeeld dat ook mensen vanuit een huis naar de auto lopen en vervolgens naar de winkel gaan bijvoorbeeld.

- Betere gebruik van de spoorwegovergangen en eventueel ook trein ongelukken. Nu rijden hulpdiensten door de gesloten slagboom.

- Meer verschil en diversiteit met gewonde mensen voornamelijk bij auto ongelukken.

En zo kan ik nog wel wat kleinere dingen opnoemen. Maar bovenstaande is het meeste belangrijke waar ik nu even op kom.

Dat er rook in een huis blijft is nu ook, alleen tijden het missie gedeelte krijgen brandweer mannen zonder gasfles last van de rook en hun gezondheid gaat achteruit, echter in de freeplay zie ik dat niet.. ook de mensen die binnen staan in een brandend gebouw gebeurt niks mee, terwijl zij eigenlijk "om moeten vallen".

@ dat andere topic hierover Namelijk: off-topic/spannend-t2188.html,

Ik zei daar: Dit is net zo vaag, als dat wij een grote brand krijgen.

Nu kregen we vannacht 3:O. Meldingen, 2 woningbranden(die allebeide meevielen) en een Auto in brand:S..

Het is wel vreemd;S.

hier de 1e onofficiële screenshots:

em5_1.jpg

em5_2.jpg

em5_3.jpg

em5_4.jpg

emergency5.jpg

nogmaals het is niet officieel, het kan zijn dat dit niet klopt!

bron:http://emergency.gry-online.pl/

vertaalde versie want bijna niemand hier kan pools denk ik

Pools is hartstikke makkelijk te lezen ;)

ik begrijp bijna niks van de vertaalde versie xD

ALS het ook echt foto's zijn van het spel tot nu toe, hoop ik wel dat er mooie TS'en inkomen en niet alleen van die mini nep TS'jes

Volgens mij zijn dit screens van een ander spel, want ik heb die onderste eerder gezien en dat was om een idee te geven wat voor grafische engine er gebruikt werd

Guest steegje

Firequi, ik zat er ook al aan te denken, die heb ik ook al vaker gezien.

Dit lijkt inderdaad op iets anders;P..

Maarja, ik ben gewoon benieuwd(A).

het komt van een poolse site (al helemaal fout :PDT_004: )

ook op die site stond dat het niet zeker is of dit het spel is.

zo niet? dan wachten we op de officiële screenshots :PDT_019:

Dit zijn NIET de officiële screenshot's, dat weet ik zeker want ik heb een aantal keer gezocht naar mooie game Engines en kwam toen op die Engine die je op de foto's ziet. Die is ook gebruikt voor EM4 en dit was gewoon een voorbeeld van wat je met die Engine kan doen, daar door wee tik zeker dat dit niet voor EM5 is want die screenshot's stonden der al eerder op dan dat EM5 werd aangekondigd ;)

Voor de gene die niet weten wat een game engine is: Met een game engine kan je makkelijk objects, scripts en alle andere zooi die nodig is om een game te maken bij elkaar zetten en te zorgen dat het gewoon een mooi uiterlijk krijgt. Ook zet je de kaarten ermee in elkaar, maar dan moet je wel eerst de 3D modellen hebben en een ondergrond.