Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
gamesbond

Slagboom, spotlight en verkeerslichtenscript

Recommended Posts

hey,

Met deze scripts die ik heb gemaakt kan je slagbomen,spotlights en verkeerslichten bedienen

origineel is dit het verkeerslichtenscript van Dion, maar het is aangepast aangepast om o.a. slagbomen en spotlights te bedienen.

http://www.youtube.com/watch?v=ox8Sm3MlBNw

De alarmering is het standaard alarmeringsscript, maar met een zogezegd 3e firestation.

Call USCG, call USNG en call sharpshooter zijn aangepaste scripts van Hoppah.

(Wegens auteursrechten kan ik de scripts van hoppah niet als download aanbieden, hetzelfde geld voor de map)

Download hier het trafficlight,spotlight en barrier script! (rapidshare)

EDIT: Bennieboy

Titeltekst even aangepast.

Guest Kevin Zuijdendorp

Misschien idee, Om tevragen aan hoppah of je hem niet samen met de LA mod mag uploaden,

Doen veel mensen is stuk makkelijker voor de minder ervaren scripters.

ik wou hoppah een PB sturen op emergency-planet om de aangepaste map en scripts online te zetten, maar de PB functie is langs zijn kant uitgeschakeld of zo

Nee, hij post het illigaal.. trouwens, Bennieboy, de titel aanpassen snap ik, maar doe het wel goed! ;)

dion heeft eerder gereageerd dat gamesbond zijn steun had, maar we wachten op bevestiging van dion

Citaat van Dion ;

''Hèhè, eindelijk eens iemand die verstandig begint met scripten. Ik denk dat jij nog wel eens heel goed kan gaan worden. Mijn zege heb je! (En ook meteen toestemming om het te releasen)''

ik heb de stappen gevolgd aleen als ik nu het spel opstart kom ik op mijn bureau blad terrecht

ik heb de stappen gevolgd aleen als ik nu het spel opstart kom ik op mijn bureau blad terrecht

ik ben nu de freeplaymap van EM4 aan het aanpassen.

deze zal ik dan beschikbaar maken voor download, samen met de scripts.

(tegelijk komt op de map o.a. een mogenlijkheid om treinen aan een station te laten stoppen e.d.)

kun je misschien een afbeelding plaatsen hoe je het vo neer moet zetten, dat is het enige dat niet lukt :cry:

In de editor druk je op F5 , klik op NEW . klik nu 4 keer in de map om het VO te tekenen (4 keer is voor een rechthoek, wat in dit geval gebruikt wordt)

in het naamvak zal waarschijnlijk unnamed staan (met een getal erachter). verander dit naar de naam die in de readme is opgegeven. normaal heb je nu het VO gemaakt.

Aanpassen:

F5 , zoek naar de naam van het VO, selecteer het, in het nieuw verschenen venstertje kies je tussen ADD, INSERT, MOVE, DELETE

ik denk ddat de namen geen uitleg vereisen.

VO's moet je niet apart opslaan, ze worden tesamen met de map opgeslagen.

Spoiler! :
sorry voor de late reactie!

hey anders ga je naar de emergency-planet website en schrijft hoppah een berichtje in de Copyright. hier in worden alle de verzoeken voor de submods en gebruik van zijn creaties geplaatst