Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Crazym

Regels & Tips subforum: Multiplayer

Recommended Posts

Vanaf heden zullen de volgende regels gelden in dit onderdeel.

1. Gebruik een duidelijke titel voor je aanvraag. Geef ook aan welke mod.

2. Geef in je bericht een aantal zaken duidelijk aan:

a. Hoeveel personen mogen er mee doen. Hier geld: minimaal 2 spelers, maximaal 4 spelers.

b. Dag en tijdstip waarop je wilt spelen.

3. Indien alles geregeld is of wanneer het niet meer door gaat, geef dit dan aan. De moderators zullen dan het topic sluiten.

TIPS:

Om het makkelijker te maken om een topic te openen en een multiplayer game te regelen hieronder nog enkele tips.

1. Bedenk een MOD die je wil spelen

2. Regel van te voren een server.

3. Zet in je openingspost een verdeling van taken.

Voorbeeld post inclusief titel

[LAMOD2] Multiplayer Zondag 30 Mei [LAMOD2] staat voor welke mod, indien geen mod hoef je hier niks te zetten

Op zondag 30 mei wil ik om 15:00 met 4 spelers een multiplayer game spelen. Ik maak gebruik van de standaard LAMOD2 zonder extra aanpassingen. De volgende taken kunnen nog verdeeld worden:

- Politie

- Brandweer

- Ambulance

- NUTS bedrijven

Veel gestelde vragen:

Ik zie geen servers online als ik naar multiplayer ga.

Antwoord: Controleer je firewall. Controleer hier of Emergency 4 toegang heeft tot het internet (allowed)

Controleer de instellingen in je router. Om zelf online te kunnen spelen en een server te kunnen maken moet je de volgende poorten doorsturen naar je interne IP adres:

12345 UDP

54321 TCP/UDP

58282 TCP

Ik zie wel de server maar ik kan niet verbinden. Foutmelding vermeld dat er een andere versie is geïnstalleerd.

Antwoord: Controleer of je alle 2 de originele mods gebruikt zonder aanpassingen. Ook moet je dezelfde mod geladen hebben als degene die de server draait. Er zijn een aantal mods waarbij multiplayer niet werkt. Onder andere:

-Winterberg

-Florian Hamburg

-Frankfurt

- Alle mods met een Alarmeringsscript.

Aanvullingen graag per PM doorgeven aan de moderators.

Met dank aan:

- Tazbrw

- BrandweerBoZ

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this