Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
NicoHeerlen

Walktrough (Taal: Engels)

Recommended Posts

Hieronder vindt je de walktrough voor Emeregency 4 ook een link naar de deluxe missies van Emergency 4 deluxe

Emergency X Walktrough Missies 1 t/m 20

Emergency X Walktrough missies 2 en 3 van de deluxe versie. De eerste missie is nog niet gedaan.. denk omdat ze die nog niet hebben uitgespeeld.

Hieronder vindt je de walktrough voor Emeregency 4 ook een link naar de deluxe missies van Emergency 4 deluxe

Emergency X Walktrough missies 2 en 3 van de deluxe versie. De eerste missie is nog niet gedaan.. denk omdat ze die nog niet hebben uitgespeeld.

Ik denk omdat als je de eerste missie niet kan dat je dan ook maar niet verder moet spelen :P

Ik denk omdat als je de eerste missie niet kan dat je dan ook maar niet verder moet spelen :P

We zitten niet op msn, waar je zinloos commentaar kan geven. Maar zal even ter verduidelijking geven dat ik alleen missie 20 met bovenstaande walktroughs heb moeten spelen, de andere 19 missies heb ik zonder enige vorm van hulp gespeeld en ja op 100%.

Maar verder wil ik ook even vragen waarom er ineens weer op oude tot zeer oude topics wordt gereageerd, dit terwijl of het antwoord al is gegeven, of er gewoon in geen maanden op is gereageerd.. het is een klein beetje irritant weer de laatste tijd.

Bij deze sluit ik verder ook maar weer het topic.. Omdat er kennelijk weer mensen zijn die NIET op de datum letten en gewoon maar weer gaan zitten tikken...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this