Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
alex97

spam

Recommended Posts

Ja, word opgelost

---- Posts zijn samengevoegd op za apr 02, 2011 09:13 ----

Twee topics inmiddels verwijderd.

het komt niet alleen van die site, dus veel kunnen de admins er niet aan doen.

Sodemieter die malloot van het forum af voordat ie het hele forum volspamt! :PDT_019:

Hij spamt het anti-spam topic onder :PDT_012:

---- Posts zijn samengevoegd op do mei 12, 2011 09:53 ----

Wel jammer dat het team niet adequaat genoeg is om er wat aan te doen, steed IP blocken gaat echt niet werken.

Word nu echt is tijd voor een check bij de registratie.

Geloof jij dat die er ooit gaat komen?

Naja er is in ieder geval een mod online. Als invis nou slim is drukt tie op de knop verwijder alle berichten van dit lid :PDT_012:

Als julliehadden geluisterd/gelezen zag je dat die check er al op staat ;-) verder willen we de proxy check er weer op zetten maar daar moet nog even iets in worden veranderd en aangezien bommelding en ik erg druk zijn nu gaat dat vandaag niet lukken ... Misschien dat ik er vanavond tijd voor heb na men huiswerk ...

[ Post gemaakt met Android ]

@Luke Laat ik nou toevallig zo slim zijn, dat ik alle spamberichten verwijderd heb. :wink:

In ieder geval bedankt Ruben. :PDT_004:

Als julliehadden geluisterd/gelezen zag je dat die check er al op staat ;-) verder willen we de proxy check er weer op zetten maar daar moet nog even iets in worden veranderd en aangezien bommelding en ik erg druk zijn nu gaat dat vandaag niet lukken ... Misschien dat ik er vanavond tijd voor heb na men huiswerk ...

Toch vreemd dat ze dan steeds weer door die check heen komen. Is het geen idee om het te blockeren om van buiten west-europa geen registraties toe te laten?

Probleem is dan dat er ook proxy servers in west europa zijn en dat dus niet zoveel zin heeft ... En dat is de proxy check toch beter want die haalt alle proxy servers er uit ;-) dus dan hhebben ee helemaal geen slam meer.

En die codes zijn ook te omzeilen...

---- Posts zijn samengevoegd op do mei 12, 2011 17:28 ----

als het goed is zijn we nu van het gezeik af (A)

Word nu echt is tijd voor een check bij de registratie.

Is die er niet dan? Dat is wel het minste dat elk forum minimaal moet hebben. OF email activitatie of een CAPTCHA registratie.

ook tegen jouw joop XD als je niet men vorige post maar die gene daar voor had gelezen had je gezien dat beide checks er in zitten, sinds vandaag staat de proxy checker er ook weer op. mochten er problemen mee zijn mail maar naar het adres dat er dan staat als je er niet in komt ;)

Als dit niet helpt weet ik het ook niet meer ...

@Luke Laat ik nou toevallig zo slim zijn, dat ik alle spamberichten verwijderd heb. :wink:

In ieder geval bedankt Ruben. :PDT_004:

Toch vreemd dat ze dan steeds weer door die check heen komen. Is het geen idee om het te blockeren om van buiten west-europa geen registraties toe te laten?

Nee, aangezien er ook buitenlanders op het forum zitten die hun mod laten zien.

1 Buitenlander... Ik snap sowieso niet waarom dat niet op een Duits forum gebeurt maarja.

Daar staat hij ook, wees blij dat er tenminste iemand is die ook rechtstreeks zijn werk wil laten zien aan ons in plaats van dat we alles zelf moeten updaten.

Zo bedoel ik het niet, maar ik interesseer me niet heel erg in Duitse hulpdiensten/mods

Maar dan kijk je er toch gewoon niet naar?! Dan hoef je je er ook niet aan te ergeren

maar

Graag B.O.T. ! Back On Topic
[/bot]

1 Buitenlander... Ik snap sowieso niet waarom dat niet op een Duits forum gebeurt maarja.

Meerdere....

Maar ik zal wel weer is naar Qui luisteren... (a)

warningM.pngIk heb nu een optie ingeschakeld, echter kan het ervoor zorgen dat het plaatsen van berichten lang duurd, mochten jullie hier mee te maken hebben meld dit dan ! Meld het ook wanneer je een fout krijgt bij het plaatsen.

---- Posts zijn samengevoegd op wo nov 30, 2011 16:54 ----

Deze optie staat nu aan:

IP-adres controleren of het voorkomt in de DNS zwarte lijst:
Als het ingeschakeld is, dan zullen IP-adressen van gebruikers eerst worden gecontroleerd tegen de volgende DNSBL-services op registratie en bij het plaatsen van een bericht: spamcop.net en http://www.spamhaus.org. Deze controle kan wel even duren afhankelijk van de serverconfiguratie. Als u vertraging hier mee opmerkt of als er veel positieve fouten gemeld worden, is het aangeraden om deze controle uit te schakelen.

Kan dat niet beter bij het aanmaken van een account?

Dat kan je daar niet voor instellen

---- Posts zijn samengevoegd op ma dec 05, 2011 19:09 ----

Dames en heren, hopelijk het registratie probleem voor spammers aangepakt !

log eens voor de lol uit en druk dan eens op registreren. Dan moet je nu eerst een vraag beantwoorden of iets schrijven in een tekstvak. Als je dat goed hebt gedaan wat niet zo lastig is kan je verder met registreren

De moeilijkhieds vraag van de vraag kan heel makkelijk doordat spammers hier op het forum vaak spam bots zijn die gewoon van alles invullen en zich massaal aanmelden.

De optie die ik had ingeschakeld haalde niets uit. Vandaar deze aanpak. Tot de tijd dat er nog spammers tussen de leden zitten zullen wij die spammers verwijderen, ze kunnen nu in ieder geval niet meer registreren