Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Wouwie

Emergències de Barcelona

Recommended Posts

Jaja, ik was eens toe aan wat anders dan de gestreepte wagens, dus ik heb weer eens wat nieuws bedacht mensen B)

In deze mod staat, zoals je misschien al aan de titel had kunnen zien, het hulpverleningswezen van de Catalaanse stad Barcelona centraal.

In Barcelona heb je verschillende diensten. De Guàrdia Urbana, de "stadspolitie" van Barcelona zelf, de Mossos d'Esquadra, de Catalaanse politie, de Policia Nacional, de landelijke politie van Spanje en de Guàrdia Civil, de marechaussee van Spanje. Naast deze 4 heb je ook nog de Policia Portuària, de havenpolitie van Barcelona.

Tevens heb je de Sistema d'Emergències Mèdiques, SEM, dat is een van de ambulancediensten die in Catalonië werken. Als laatste heb je ook nog de Bombers de Barcelona, de brandweer.

In de loop van volgende week hoop ik met meer te komen :)

Edited by Wouwie

Ziet er al goed uit!

Spoiler! :
En hoezo 'ik was eens toe aan wat anders dan de gestreepte wagens'? Je deed zowiezo niet veel aan gestreepte wagens.

Mooi hoor Wouter! :mrgreen:

Is inderdaad weer wat anders dan die Nederlandse voertuigen, ik hoop op meer moois. :PDT_004:

Ziet er al goed uit!

Spoiler! :
En hoezo 'ik was eens toe aan wat anders dan de gestreepte wagens'? Je deed zowiezo niet veel aan gestreepte wagens.

Dankje! Ik deed wel veel hoor, alleen het merendeel is nog niet op het forum te zien :PDT_016:

Mooi hoor Wouter! :mrgreen:

Is inderdaad weer wat anders dan die Nederlandse voertuigen, ik hoop op meer moois. :PDT_004:

Jij ook bedankt hé! :PDT_004:

Geinig idee! Die politieauto is een mooi begin!

Mag ik na meer dan 3 jaar dit topic even enorm bumpen? B)

sem.png

Na 3 jaar maar eens besloten om wat nieuws te plaatsen. Ditmaal ambulance OR24, in de nieuwe huisstijl van de SEM. Voertuigen uit de "OR" reeks behoren tot de ORCAS, welke samen optreden met de oproerpolitie. Deze voertuigen beschikken daarom ook over kogelwerende vesten en helmen.

Tot zover deze enorme bump, ik ga nu maar eens kijken of ik kans maak op de award "Bump van het jaar" :mrgreen:

Mooi maar waar heb je de zwaailichtkappen gelaten?

Off the record, helaas geen kans op de award, technisch gezien is dit topic gerelateerd en ook nog eens jou topic dus is er strikt genomen geen sprake van een bump :mrgreen:

Mooi maar waar heb je de zwaailichtkappen gelaten?

Off the record, helaas geen kans op de award, technisch gezien is dit topic gerelateerd en ook nog eens jou topic dus is er strikt genomen geen sprake van een bump :mrgreen:

Verrek, de vorige keer zaten ze er nog wel op :huh: Stom aliën dakje XD

Bump staat voor bring up my post, dus your argument is invalid :D Staat niks over offtopic of niet, en t is niet voor niets MY post :P

(...)

Bump staat voor bring up my post, dus your argument is invalid :D Staat niks over offtopic of niet, en t is niet voor niets MY post :P

Ik citeer uit de regels:

bumpen is het onnodig omhoog halen van een bepaald topic.

En een update in een topic in Privé Mods in Progress is juist verplicht (anders hadden er geen screens gestaan) dus zeker niet onnodig, maar juist nodig tegen sluiting! Maar goed, maakt niet uit :P

Over je ambulance: Ziet er goed uit, hoor!