Sven 6 Posted December 30, 2011 Het is misschien wat laat, maar omdat ik toch iets voor de communitie wou doen heb ik hier toch nog een kerstcadeautje. Het betreft een afschermdoek, omdat hier (naar mijn idee) veel vraag naar is. http://www.2shared.com/file/1FB6R3M6/afschermdoek.html Veel plezier en een gelukkig nieuwjaar! Share this post Link to post Share on other sites
Robin 0 Posted December 30, 2011 Mooi Sven! Zullen vele repo-makers blij mee zijn Share this post Link to post Share on other sites
112bolsward 34 Posted December 30, 2011 Top! En bedankt natuurlijk! Share this post Link to post Share on other sites
Emergeny 2012 0 Posted January 1, 2012 Super, deze zocht ik al. Share this post Link to post Share on other sites
elvin 1 Posted January 1, 2012 Neeeeeee dit os een droom te mooi tacht hier al lang op vanaf mIjn kant ook weer repo's dankje [ Post gemaakt met iPhone ] Share this post Link to post Share on other sites
Huppie66 2 Posted January 1, 2012 Ik heb 1 verzoekje een UV-Map waar de voor en achterkant apart is voor logo's en tekst er op enzo Share this post Link to post Share on other sites
Sven 6 Posted January 1, 2012 Ik zal even voor je kijken. ---- Posts zijn samengevoegd op 01 jan 2012, 19:38 ---- Afschermdoek met dubbelzijdige Uv-map. http://www.2shared.com/file/B3G-r3h0/afschermdoek2.html Share this post Link to post Share on other sites
thijsgeene 1 Posted January 1, 2012 Eindelijk:D Thnks! Share this post Link to post Share on other sites
Huppie66 2 Posted January 1, 2012 Heel erg bedankt! Share this post Link to post Share on other sites
Tazbrw 14 Posted January 1, 2012 Hijs mooi! Maar ik hou die van mij! Share this post Link to post Share on other sites
Sven 6 Posted January 1, 2012 Hijs mooi! Maar ik hou die van mij! Y U so meme? Share this post Link to post Share on other sites
Maurice 15 Posted January 2, 2012 Helemaal toppie! Zoek dit ding al een tijdje, ik ga hem veel gebruiken in mijn repo's :PDT_016: Share this post Link to post Share on other sites
Tazbrw 14 Posted January 2, 2012 Hijs mooi! Maar ik hou die van mij! Y U so meme? Goed hoor! Share this post Link to post Share on other sites
jeffreypotjes1992 0 Posted January 4, 2012 ziet er heel goed uit maar hoe krijg je dit in de game zodat je het ook in het spel kan gebruiken? Share this post Link to post Share on other sites
Maurice 15 Posted January 4, 2012 viewtopic.php?f=103&t=6909 Ergens onderaan eerste video Share this post Link to post Share on other sites
Davy 0 Posted January 5, 2012 Misschien met ongeveer hetzelfde script dat je ook geruikt als je pylonne ofzo neerzet? Share this post Link to post Share on other sites
elvin 1 Posted January 5, 2012 Of je wisselt hem met fie spykermat [ Post gemaakt met iPhone ] Share this post Link to post Share on other sites
jeffreypotjes1992 0 Posted January 6, 2012 Wie heeft er een script om het afschermdoek ook in de game te kunnen gebruiken? Share this post Link to post Share on other sites
Maurice 15 Posted January 6, 2012 Wie heeft er een script om het afschermdoek ook in de game te kunnen gebruiken? Dat vraag je nou al 2 keer. Share this post Link to post Share on other sites
jeffreypotjes1992 0 Posted January 6, 2012 Wie heeft er een script om het afschermdoek ook in de game te kunnen gebruiken? Dat vraag je nou al 2 keer. dat is niet waar eerste keer ik citeer "ziet er heel goed uit maar hoe krijg je dit in de game zodat je het ook in het spel kan gebruiken?" 2e keer ik citeer "Wie heeft er een script om het afschermdoek ook in de game te kunnen gebruiken?" dat zijn 2 andere dingen denk ik? Share this post Link to post Share on other sites
etienne5630 3 Posted January 6, 2012 Wie heeft er een script om het afschermdoek ook in de game te kunnen gebruiken? Dat vraag je nou al 2 keer. dat is niet waar eerste keer ik citeer "ziet er heel goed uit maar hoe krijg je dit in de game zodat je het ook in het spel kan gebruiken?" 2e keer ik citeer "Wie heeft er een script om het afschermdoek ook in de game te kunnen gebruiken?" dat zijn 2 andere dingen denk ik? je vraagt gewoon het zelfde hoor "ziet er heel goed uit maar hoe krijg je dit in de game zodat je het ook in het spel kan gebruiken?" daar heb je eens script voor nodig en dat vraag je de tweede keer ook. als ik het goed zie Share this post Link to post Share on other sites