Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Niels

Activiteit

Recommended Posts

Hoi,

Ik begin maar weer is een veel besproken onderwerp van het forum, maar bij deze dan serieus en niet onredelijk.

Natuurlijk, moderator / admins hebben een leven net zoals ieder ander lid hier op het forum.

Maar je hebt ook een functie.

Je hoeft niet elke dag online te zijn maar het kan geen kwaad.

Nu denk je, waar is dit allemaal op gebaseerd.

Hierop:

Laatste bezoek: 09 jan 2012, 13:57 - Bennieboy

Laatste bezoek: 27 jan 2012, 23:46 - Hiddetjuh

1)

Bennieboy al 3 weken nergens te bekennen? Maar hij is wel moderator.

Ik zie ook nooit een post van hem?

2)

Hiddetjuh leest misschien wel veel maar ook al tijden geen posts.

Ik vind dit niet echt kunnen en zou graag willen dat ernaar gekeken wordt en dat er ook acties ondernomen worden.

Alvast Bedankt,

Niels.

*NOTE*

Graag geen bitchfight starten. Doe je dit wel zal ik meteen je bericht reporten en vragen om verwijdering van het bericht.

We kunnen toch wel een keer een volwassen gesprek houden?

Zo niet dan klik je het topic weg en ga je verder met je bezigheden.

Bennieboy is voorlopig geen onderdeel meer van het team. Hij is gestopt. Echter heeft hij nog rechten, geen idee waarom.

Dat kwam dacht ik omdat hij puur voor het technische gedeelte was, dus de PHP code e.d. Niet als "echte" admin zoals Sven.

Klopt, volgens mij betrof het hun beide, maar met 100% zekerheid durf ik dit niet te zeggen.

Ik vind dat er wel een kern van waarheid in zit ja. Er moet gewoon (minimaal) een moderator bij...

Dat kwam dacht ik omdat hij puur voor het technische gedeelte was, dus de PHP code e.d. Niet als "echte" admin zoals Sven.

Bommelding is de programmeur ;)

Volgens mij Crazym niet.

Crazym is nog admin omdat in het begin hij alles een beetje in de gaten wilde houden, die kunnen we idd wel er uit halen. Bommelding daarin tegen is de host van dit forum en ook af en toe de programmeur, ik doe de laatste tijd het programmeren. hij houd dus een aantal dingen in de gaten zoals dataverbruik etc en geeft mij tips om eventueel dingen te verbeteren.

Inderdaad, van de week heeft Bommelding de site weer online gezet of hoe dat heet ;)

Niels, op dit punt ben ik het niet met je eens. Je bent als moderator dan wel admin niet verplicht om veel te posten, daaraan kun je zinvolle activiteit ook niet meten. In feite zijn de meeste post van mij te danken aan modtopics, zinloos gespam in het off-topic gedeelte, antwoorden op vragen en een hoop discussies over het team of de activiteiten van het team omdat er vraagtekens gezet werden over het uitvoeren van deze taken. Voor Taz, luke, Sven en invis geldt dat ook dan wel in grote lijnen. Je kan iemand zijn activiteit moeilijk aan het aantal post meten, in feite durf ik te zeggen dat van de bovengenoemde personen, mij inbegrepen, het aantal post dat ook daadwerkelijk met de functie te maken hebben in verhouding vrij laag is. Daarbij kan ik je vertellen dat er nou niet spectaculair veel dingen gebeuren waardoor we constant bezig zijn. Om nog even op het aantal zinvolle post terug te komen, bekijk eens de bijna constant aanhoudende stroom van nieuwe post in het off-topic gedeelte en de vlagen van kleine activiteit in de overige gedeeltes, dat zegt toch ook wel iets over het zinvolle posten van iedereen.

Ligt eraan of er ook daadwerkelijk iets zinnigs te doen is dan wel of je zin hebt ergens anders iets te posten wat niet perse nodig is.

Waar maken we ons zorgen om?!? Deze site is gemaakt om je ervaringen, models, skins enz. van emergency 4 te laten zien en delen. Niet om te discussieren over welke moderator beter is dan de ander of meer werk verricht dan de ander. Admins die 1-2 berichten per maand posten zijn misschien wel heel actief achter de schermen van deze site.

Zo mijn woordje ook weer gesproken(: Misschien een beetje vaag, maar ik denk dat het wel klopt.

Waar maken we ons zorgen om?!? Deze site is gemaakt om je ervaringen, models, skins enz. van emergency 4 te laten zien en delen. Niet om te discussieren over welke moderator beter is dan de ander of meer werk verricht dan de ander. Admins die 1-2 berichten per maand posten zijn misschien wel heel actief achter de schermen van deze site.

Zo mijn woordje ook weer gesproken(: Misschien een beetje vaag, maar ik denk dat het wel klopt.

Verklaar dan eens waarom Hidde al 1 week niet op het forum is geweest en maar 2 dingen heeft gepost in de afgelopen maanden.

Zo te zien niet zo actief, al dan naar ons zichtbaar als achter de schermen.

En nee, het boeit mij geen ene flikker welke moderator beter is, daar gaat deze hele discussie niet om.

Ik snap Niels zijn punt wel, Qui en de rest.

We hebben het er al eens eerder over gehad en wij weten ook hoe en wat. En we hebben dit besloten(Sven, kan het hopelijk iets duidelijker uitleggen). En het gaat nu ook goed toch of niet?

Het is dat ik nu elke keer achter internet kan, omdat ik de tijd heb, heus, ik kom wel is online en kijk of er iets boeiends is en dan ga ik ook weer.

Andere vraag, waar maak je je druk om. Het loopt allemaal soepel toch, er zijn geen problemen of wat dan ook. En boehoe, iemand is een week niet online en heeft al maanden bijna niks gepost, log uit, verwerk het een tijdje en log dan weer in. De wereld vergaat niet.

Ik vind wel dat de spam-bestrijding heel effectief is, mijn complimenten hiervoor.

Misschien off-topic, maar het mag ook wel gezegd worden.

En er zijn vele andere leden die hun plaats in kunnen nemen en wat actiever zijn.

Want waar is een mod voor die niks doet bennieboy is misschien al een tijd offline maar in de tijd ervoor heb ik ook niks van ingrijpen gezien hij functioneert als een gewoon lid'.

niet als mod

En er zijn vele andere leden die hun plaats in kunnen nemen en wat actiever zijn.

Want waar is een mod voor die niks doet bennieboy is misschien al een tijd offline maar in de tijd ervoor heb ik ook niks van ingrijpen gezien hij functioneert als een gewoon lid'.

niet als mod

Je neemt me de woorden uit de mond.

Andere vraag, waar maak je je druk om. Het loopt allemaal soepel toch, er zijn geen problemen of wat dan ook. En boehoe, iemand is een week niet online en heeft al maanden bijna niks gepost, log uit, verwerk het een tijdje en log dan weer in. De wereld vergaat niet.

Dus omdat het soepel loopt wil zeggen dat een moderator inactief mag zijn?

Als moderator hoor je redelijk actief te zijn zodat je alles beter in de gaten kunt houden. Als je 1x per week op het forum komt (of nog niet eens in Bennieboy's geval.) dan ben je totaal niet actief en functioneer je (zoals Sebasss al zei) als gewoon lid, dus zie ik geen reden waarom Bennieboy nog steeds moderator is.

Het loopt misschien soepel, maar als inactieve moderator/admins werden vervangen door actieve moderator/admins, dan zou het nog soepeler lopen. En misschien hoeft er wel geen vervanging als het zo prima blijft gaan, maar dan alsnog wel de functie 'moderator' weghalen van de inactieve mod's.

Hopelijk begrijp je mijn punt nu beter.

Volgens mij heeft dit topic er voor gezorgt dat 2 top-moderators zijn gestopt!?!

Ik zelf vind dit erg jammer. Ook wordt het hier waarschijnlijk een zooitje als de oudste generatie vertrekt.

Volgens mij heeft dit topic er voor gezorgt dat 2 top-moderators zijn gestopt!?!

Ik zelf vind dit erg jammer. Ook wordt het hier waarschijnlijk een zooitje als de oudste generatie vertrekt.

Als je dat denkt dan ben je niet de slimste.

Het komt onverwacht, dat is mij duidelijk, maar ik speelde al langer met de gedachten.

Maurice, als mensen hiervan stoppen dan zijn dat mensen die geen moderator horen te zijn op de 1e plaats.

Wat heb jij tegen een modder die inactief is? Ke hebt er toch geen last van? En het gaat goed..

Het kost geen geld zo'n persoon dus ik snap het probleem niet helemaal, maar dit heb ik je op MSN ook al gezegt.

Steeds weer dit soort discussies, om ziek van te worden..