Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Niels

Activiteit

Recommended Posts

Kom op jongens. Iedereen mag zijn mening geven.

Is er nu geen 1 discussie waar jullie elkaar niet in de haren gaan vliegen?

Dit is mijn mening over dit soort discussies, verder maak ik geen kattige opmerkingen zoals Robin dat doet..

Overdreven helemaal niet? Ik geef mijn mening en jij loopt geleik weer te zeuren, door dat soort reacties zijn discussies zoals dit hier bijna onmogelijk.

Ja leuk een aardig vanaf nu word er hier niet 1 woord meer op de man gespeeld. En gaan we gewoon eventjes volwassen gedrag vertonen. Fijn dat iemand loopt te zeuren. Als je het er niet mee eens bent beargumenteer je dat waarom, en je gaat niet iemand af lopen snauwen.

Overdreven helemaal niet? Ik geef mijn mening en jij loopt geleik weer te zeuren, door dat soort reacties zijn discussies zoals dit hier bijna onmogelijk.

Daar komen juist ruzies van van mensen die zich niet aan kunnen passen of neer kunnen leggen bij een ander zijn mening...

Wat jij zegt komt op het zelfde neer :P Ik geef mijn mening en krijg ik gelijk zo'n stomme reactie naar m'n hoofd toe geslingerd.

Wat jij zegt komt op het zelfde neer :P Ik geef mijn mening en krijg ik gelijk zo'n stomme reactie naar m'n hoofd toe geslingerd.

Totaal irrelevant. Hier gaat het hele topic niet over.

Graag B.O.T. ! Back On Topic
[/bot]

Het gaat er meer om dat jij je vaak niet bij een ander zijn mening neer legt maarja

Het gaat er meer om dat jij je vaak niet bij een ander zijn mening neer legt maarja

Toch wil ik ook jou vragen om hier geen discussies op de man te spelen, hoe verleidelijk het misschien ook is. Dit heeft niks met dit topic te maken, dus ik zou zeggen:

Graag B.O.T. ! Back On Topic
[/bot]

Doe ik het hier niet?? Ik leg me bij die van Niels neer en geef mijn eigen mening..

Ik ben het met Niels eens. Een moderator moet doen wat van hem verwacht wordt, en dat is meestal topics sluiten... Ik kan me niet eens herinneren dat Bennieboy een topic heeft gesloten sinds ik lid ben. Het loopt inderdaad soepel, maar als het misloopt zie ik Hiddutjuh of bennieboy niet snel optreden. Dan zijn Firequi, Luke, Tazbrw, en soms Sven Buijsrogge degene die optreden. Helaas gebeurt dat niet snel meer door Firequi en Luke, want die stappen op als moderator. Maar ik blijf bij mijn punt: Ik vind inderdaad net als Niels dat Bennieboys naam weer donkerblauw moet worden, en die van Hiddutjuh ook...

En een hoop berichten gemeld.

Kan er nu een normale discussie komen?

Jawel, maar als ik zo'n reactie krijg..

Lekker ziek worden dan.

Wordt ik een beetje pissig..

En een hoop berichten gemeld.

Kan er nu een normale discussie komen?

Jawel, maar als ik zo'n reactie krijg..

Lekker ziek worden dan.

Wordt ik een beetje pissig..

BLIJF ER NOU IS NIET OP DOORGAAN...

Ik denk sowieso nu er twee moderatoren weggaan, dat het tijd is voor 3 nieuwes?

K denk eerst dat dit topic uitgepraat kan worden over wat we gaan veranderen en doen en dan pas de loting voor nieuwe moderators gaan doen.

Ik denk sowieso nu er twee moderatoren weggaan, dat het tijd is voor 3 nieuwes?

Ik denk dat het in ieder geval wel handig is om een of meerdere nieuwe aan te stellen ja.

Zeer spijtig dat er een aantal leden zijn die meteen met modder moeten gaan gooien.

Activiteit is mijns inziens niet af te lezen aan het aantal posts van iemand, liever 10 inhoudelijke posts dan 100 spamposts.

En we kunnen gewoon niet allemaal iedere dag aanwezig zijn, ook een moderator niet.

Op de vraag of er nieuwe moderators komen kan ik op dit moment niks over zeggen

en overigens zijn administrators niet het zelfde als moderators, administrators kunnen wel ingrijpen maar zijn er meer voor de technische kanten van een forum...

De rest is nu wel zon beetje besproken, en zoals hidde al zei over nieuwe moderatoren kunnen wij nog niets zeggen.

Bij deze wou ik graag ook even wat meedelen over mijn afwezigheid:

Ik ben tijdelijk inactief/beperkt actief geweest ivm een aantal privezaken en een tijdje ziek geweest. Mijn verhaal ga ik hier verder niet uitwijden, maar dan weten jullie in iedergeval ook de reden ervan. (De rest van het team was hiervan al op de hoogte)

Nog effe een berichtje van mij kant.

Ik had 2 weken terug voor mij eigen topic een slotje aangevraagd, via het uitroepteken.

Maar er is nog geen actie genomen!.

Waar ligt de fout?

BrwBoZ, de fout?

Ik heb de melding niet gezien, of anders zal ik hem uit snelheid hebben gesloten. :wink: