Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Luke

[WIP] ISK Harskamp mod V1.0

Recommended Posts

Halloa,

Ik ben bezig met een nieuwe mod. Hij staat bij privé omdat ik geen idee heb of hij ooit af zal komen. Mocht dat zo zijn is er een kansje dat ik hem release.

Ik maak deze mod helemaal zelf en zal alleen hulp vragen van andere als dat nodig is.

Deze mod is gebaseerd op de realiteit met een tintje fantasie die zich dagelijks afspeelt rond het Infanterie Schietkamp in Harskamp. Op dit defensieterrein ontstaan regelmatig brand door schietoefeningen. Daarom is het schietkamp voorzien van een bedrijfsbrandweer bestaande uit 6 tankautospuiten. Een materiaalwagen. Een slangenwagen. Een OvD. Een ambulance. Een first responder bus. En daarnaast heeft het korps de beschikking over een aantal dienstwagens.

Mochten branden groter zijn dan zij zelf kunnen bestrijden komen omliggende korpsen in Actie.

Hier al vast een aantal voertuigen:

89867549.png

Tankautospuit van Harskamp. Bullbar, Dak en opbouw moeten aangepast worden op het model. Toestemmingsaanvraag is al verzonden.

2231r.png

Tankautospuit Post De Valk.

85348474.png

Tankautospuit Post Kootwijkerbroek

Weinig nieuws op dit moment, maar more to come. More to come.

Ik begin me af te vragen waar ze in Harskamp op schieten als ze dit nodig hebben ^^

Ziet er netjes uit.

Ik begin me af te vragen waar ze in Harskamp op schieten als ze dit nodig hebben ^^

Ziet er netjes uit.

Dit zijn de nog de Civiele brandweervoertuigen. Vandaag ga ik beginnen aan het echte eerste defensievoertuig.

De bedrijfsbrandweer heeft de beschikking over 3 6x6 GINAF TS'sen. 2 MB Actros TS'sen 4X4. 1 MB Actros TS 4x4 In defensiekleuren. Daarnaast rijden er vermoedelijk nog wat oude 4X4 daf'jes.

Ziet er netjes uit man. Hoop dat je de toestemming krijgt en dat je hem gaat uitbrengen

[ Post gemaakt met iPhone ]

Het is officieel ISK Harskamp.

Infanterie Schietkamp Harskamp :geek:

Ik weet dat er wat foutjes inzitten. Maar ik had gewoon zin om dit te laten zien.

De uitruk voor gebouwbranden van het ISK.

Er komt nog 1 voertuig bij voor gebouwbrandbestrijding.

iskx.png

Links de eerste uitruk - Rechts de derde uitruk.

Mercedes-Benz Actros - DAF 1100

Oké, Oké. Mijn vorige post was natuurlijk een beetje teleurstellend. Dus hierbij een nieuwe poging.

5 voertuigen van de bedrijfsbrandweer van het Infanterie Schietkamp Harskamp.

isk2.png

Van links naar rechts:

TS Gebouwbrandbestrijding 1ste uitruk - Mercedes-Benz Actros

TS Gebouwbrandbestrijding 3de uitruk - DAF 1100

PM - First responder/Materialenwagen - Volkswagen T5 - Moet nog een balk op

DA - Officier van Dienst - Nissan Pathfinder

DA - Verkenner/pelotonscommandant - Mercedes-Benz G-Klasse

Screen nodig van een individueel voertuig? Dan moet je even roepen.

• Like 1

Netjes. Vind alleen die lichtbalk op die MB Actros niet zo mooi. Maar voor de rest ziet 't er weer allemaal prachtig uit!

Met gepaste trots presenteer ik de gecamoufleerde Tankautospuit van het korps I.S.K. Brandweer Harskamp.

Dit voertuig verzorgt de 2de uitruk bij gebouwbranden. Hij rukt dus uit na de rode Actros, en voor de DAF.

Voor speciale missies kan dit voertuig als eerste worden ingezet als dat een verbetering is voor de veiligheid.

iskcamou.png

Veel dank aan Bart. Hij maakte 99.9% van de Skin. het resterende stuk is door mij geproduceerd.