Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Airplanefood

112 Eeklo Modification

Recommended Posts

Een aantal maanden terug besloten een vriend en ik aan het werk te gaan aan een modification van onze gemeentelijke brandweerdienst. Hier kwam dus logischerwijs de 112 Eeklo Modification uit voort.

Dit wordt onze eerste mod, dus gesofisticeerde zaken zoals een oproepsysteem, een nieuwe freeplaymap en dergelijke zullen bij de eerste release nog niet aanwezig zijn. Maar, bij verdere updates zal er steeds een heleboel nieuwigheden beschikbaar zijn, wat het dus des te interessanter zal maken.

Brandweer Eeklo: http://www.brandweer.eeklo.be

112 Eeklo Modification: http://www.eeklomodification.weebly.com

Voertuiglijst

mod1.jpg

mod2.jpg

Enkele previews:

9064539_orig.jpg

9413389_orig.jpg

OVD - Volvo V70

5333144_orig.jpg

Eeklo 12 - Halfzware Autopomp (Mercedes Atego)

9987586_orig.jpg

Eeklo 4 - Reddingsvoertuig & Snelle Hulp (Mercedes Sprinter 4x4)

1369080_orig.jpg

MUG AZ Alma Eeklo (MMT-voertuig) (Volvo XC70)

3595723_orig.jpg

Ambulance - Eeklo 1 (Volkswagen LT)

2484_orig.jpg

Volkswagen T5 - Federale Politie

9739285_orig.jpg

Volkswagen T5 - Lokale Politie

192670_orig.jpg

Volkswagen T5 - Lokale Politie

4748727_orig.jpg

Skoda Octavia Breakline - Lokale Politie

Zit er erg netjes uit man. Hopelijk gaat het allemaal lukken.

Mis is het wel een idee er een 2de ladder wagen bij te doen?? Of heeft geen van de andere korpsen er een?

[ Post gemaakt met iPhone ]

Zit er erg netjes uit man. Hopelijk gaat het allemaal lukken.

Mis is het wel een idee er een 2de ladder wagen bij te doen?? Of heeft geen van de andere korpsen er een?

[ Post gemaakt met iPhone ]

Inderdaad, met het oog op de haalbaarheid van de gameplay in freeplaymodus zullen er nog extra voertuigen worden toegevoegd. Daarom zal er binnenkort een update verschijnen van de voertuigenlijst.

Van de ons omringende gemeenten heeft er nog één korps een ladderwagen en een ander korps een elevator.

Die zullen mogelijks worden toegevoegd, alsook eventueel nog een ladderwagen van de Brandweer Gent.

Eveneens voor wat de medische discipline betreft: bijkomende ziekenwagens en een MUG zullen ook uit de regio Gent worden toegevoegd.

Bedankt aan allen voor de toffe commentaren!

leuk om te horen dat jullie zo enthousast aan het werk zijn met de mod.

Hoop dat het jullie gewoon gaat lukken om hem uit tebrengen in de loop der tijd.

Prachtig werk man!

Ben super blij dat er weer is aan een Belgische mod word gewerkt!!

Veel succes.

leuk om te horen dat jullie zo enthousast aan het werk zijn met de mod.

Hoop dat het jullie gewoon gaat lukken om hem uit tebrengen in de loop der tijd.

Ook leuk om al die positieve meningen te horen, waarvoor dank!

Maar uiteraard staan we ook open voor scherpe kritieken.

Ook wij hopen dat we een mooie en degelijke mod kunnen uitbrengen.

We werken liever wat langer aan een mod die uiteindelijk wel degelijk wordt uitgebracht, dan heel veel te investeren in PR, om dan later iedereen op zijn honger te laten zitten. Zoals dit met de laatste Belgische mods gebeurde.

Daarom dat we pas na enkele maanden op de proppen komen met een eerste PR-release :wink:

Prachtig werk man!

Ben super blij dat er weer is aan een Belgische mod word gewerkt!!

Veel succes.

Bedankt kris!

Houd deze topic zeker in de gaten :wink:

---- Posts zijn samengevoegd op wo 25 jul, 2012 21:46 ----

Deze voertuigen worden nog aan de volledige lijst toegevoegd:

Ladderwagen 30Me Volvo FLH 18.280 Magirus DLK 23-12 CS GL-T Fire Technics - Brandweer Gent

Ladderwagen 24Me Iveco 130E24 Magirus DLK 18-12 CS Fire Technics - Brandweer Waarschoot

Mazda 2 - Politie zone Meetjesland Centrum (twee voertuigen)

Skoda Octavia Break - OVD (geen SIGNA)

heel mooi hoor

---- Posts zijn samengevoegd op wo 25 jul, 2012 23:06 ----

heel mooi hoor

Om onze Mod af te stemmen op de wensen van de gevorderde EM-player, had ik graag enkele van jullie wensen gehoord met betrekking tot de functies die in de Mod aanwezig moeten zijn. Dus ga jullie gang en vernoem hier even wat jullie allemaal belangrijk vinden om een zo realistische gameplay te ervaren!

Ik vind een alarmeringsscript zéér belangrijk in een mod.

En goede models qua kwaliteit (maar dat hebben jullie)

Ik ben het met Kris eens, het klinkt misschien heel verwend, maar een mod zonder alarmeringsscript download ik meestal niet! Maar ik zeg niet dat het er in moet, alleen als jullie dat zouden doen zou dat direct heel mooi zijn! Deze mod ga ik sowieso downloaden, alarmeringsscript of niet. Want de modellen zijn geweldig!

Ik ben het met Kris eens, het klinkt misschien heel verwend, maar een mod zonder alarmeringsscript download ik meestal niet! Maar ik zeg niet dat het er in moet, alleen als jullie dat zouden doen zou dat direct heel mooi zijn! Deze mod ga ik sowieso downloaden, alarmeringsscript of niet. Want de modellen zijn geweldig!

Inderdaad hier ben ik het ook mee eens.

Deze mod komt ook op mijn "to download" lijst van mods.

Een alarmeringsscript is voor ons zeer zeker een MUST!

En dit zal sowieso in de Mod komen, echter, omwille van onderstaande reden zal dit pas in een later update zitten:

In eerste instantie zal er geen alarmeringsscript inzitten omdat geen van ons beide de kennis heeft om dit meteen goed te doen.

Tenzij er mensen zijn die ons hierbij willen helpen! (dan kan het er misschien vanaf de eerste release erin zitten)

De uitrukprocedures die bij ons brandweerkorps gebruikt worden zijn reeds lang klaar en in een PDF'je gezet.

Waar doel je dan op APF? Dat men door het lezen van het PDF bestand een inzicht krijgt hoe de voertuigen uitrukken?

[ Post gemaakt met BlackBerry ]

Ja, dank het wel. Want mischien rukken ze in België naar een OMS met 2xTS+1xHW en hier met 1 TS ;) Maar ik weet het niet.

Ja, dank het wel. Want mischien rukken ze in België naar een OMS met 2xTS+1xHW en hier met 1 TS ;) Maar ik weet het niet.

Die uitrukprocedures verschillen hier in België van korps tot korps.

Bv: in Gent voor een brandalarm rijden ze met Autopomp,ladderwagen,tankwagen weg terwijl bij ons in Zaventem dat er dan alleen maar 1 autopomp vertrekt.(Tenzij het brandalarm op de luchthaven is dan is het ook zoals in Gent + commandowagen ook nog bij ons.

Die uitrukprocedures verschillen hier in België van korps tot korps.

Bv: in Gent voor een brandalarm rijden ze met Autopomp,ladderwagen,tankwagen weg terwijl bij ons in Zaventem dat er dan alleen maar 1 autopomp vertrekt.(Tenzij het brandalarm op de luchthaven is dan is het ook zoals in Gent + commandowagen ook nog bij ons.

Klopt! En in Gent sturen ze eveneens bij iedere branduitruk een ziekenwagen mee ter ondersteuning van het personeel. Bij ons in het korps gebeurt dit niet.

Een branduitruk voor een woningbrand in ons korps zijn volgende voertuigen:

Eeklo 12 en/of 11 - Eeklo 5 - Eeklo 15 - Eeklo 30 - Eeklo 21 en eventueel Eeklo 40.

Dus: 1 of 2 TS + 1 HW + 1 TW + 1 Materiaalwagen + 1 Logistiek voertuig.

Hier verschilt het dan ook nog is wat voor OMS het is.

OMS in een ziekenhuis gaat meteen meer heen dan een OMS in een woning.

Zelfde geldt voor een verzorgingstehuis gezien het aantal mensen wat er zijn.

[ Post gemaakt met BlackBerry ]