Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Airplanefood

112 Eeklo Modification

Recommended Posts

Ik zie trouwens dat er een ambulance van Assenede in zit, komt deze beauty er dan ook in? :mrgreen:

In eerste instantie niet. Dat de ziekenwagen van Assenede in de Mod is opgenomen is omwille van het feit dat er in de freeplay en de multiplayer vaak meer dan twee ziekenwagens tegelijk ingezet moeten worden. Assenede komt eveneens op ons grondgebied en voert vaak af naar het Academisch Ziekenhuis van Eeklo. Assenede, Zelzate, Maldegem en Gent (post West) zijn dus opgenomen in de Mod omdat zij de ziekenwagens zijn die ons grondgebied omringen, in bijstand komen op ons grondgebied of wij op hun grondgebied en afvoeren naar "ons" AZ.

Uiteraard staan we open voor suggesties, wensen en opmerkingen. Ikzelf vind dit voertuig eveneens een ware schoonheid!

Eventueel kunnen we deze materiaalwagen opnemen in een volgende versie van de Mod ;)

Aan iedereen: namens het team bedankt voor de positieve reacties!

Maar heb je opmerkingen, tips, suggesties, laat ze ons weten!

PS: we weten dat de website niet up-to-date is. Eens de releasedatum dichterbij komt (die momenteel nog niet is vastgelegd trouwens), zal ook de website van de Mod worden aangepast.

Enkele foto's van de voorlopig afgewerkte voertuigen. (Komen er nog bij.)

Hopelijk vallen ze in de smaak.

Politie: Eeklo, Maldegem, Federaal

POL.jpg

Medisch: Eeklo, Maldegem, Assenede, Gent West

MED.jpg

Brandweer Maldegem

BRWMAL.jpg

Brandweer Eeklo

BRWEEK.jpg

Aan de lichten en de sirenes moet er nog gewerkt worden.

Eens er daar vordering in komt, zullen we proberen wat videofragmenten te maken.

Heb je vragen of wil je met iets hulp bieden (zoals scripts!) mag je ons mailen op eeklomodification@hotmail.com of vul het contactformulier in op de website!

In naam van het team, heel erg bedankt voor de positieve reacties!

Met vriendelijke groeten

1 woord: Wauw

Ik heb Belgische mods altijd leuk gevonden, helaas dat er maar 1 echt speelbaar is!

Ik heb op het moment Emergency 4 niet geïnstalleerd, maar deze mod is het voor mij zeker weer waard om het spel weer te installeren! Echt topwerk!

We zijn alvast begonnen met de lichten van de ambulances, en het lukt vrij aardig.

Ondertussen nog verder gedaan aan onze Eeklo 14. (Nog niet afgewerkt, zie hieronder.)

E14man_zps685fc8e2.jpg

Aan iedereen die hierboven gereageerd heeft: Hartelijk bedankt voor jullie positieve en aangename reacties!

Suggesties zijn steeds welkom!

Even een sfeerbeeld van één van de laatste brandoefeningen (Industriebrand) van ons korps:

IMG_8143-web_zpsee92e56e.jpg

Met vriendelijke groeten

(Denk ik pas voor versie 2) Mischien dat wat hier een arrestatiteam is, bij jullie. Dan een script is, dat je zelf de buurt veilig moet afzetten. Dan kan proberen om ze "eruit" te praten, en als dat niet lukt dat dan het at opgeroepen kan worden. En dan je dan bepaald welke wapens enz. ze pakken. en dan geef je het commando invallen. en dan vallen ze automatisch in, en arreseteren ze de gijzelaars. Hoop dat het een beetje duidelijk is. En mischien een achtervolgings script.

Marlenn hou in vredesnaam eens op met zeuren over een AT. Bij bijna iedere mod zeur je er over.

Hij geilt er gewoon op, snap dat dan Bart. :huh:

Ontopic: Ziet er goed uit, vooral de laatste update! ;)

(Denk ik pas voor versie 2) Mischien dat wat hier een arrestatiteam is, bij jullie. Dan een script is, dat je zelf de buurt veilig moet afzetten. Dan kan proberen om ze "eruit" te praten, en als dat niet lukt dat dan het at opgeroepen kan worden. En dan je dan bepaald welke wapens enz. ze pakken. en dan geef je het commando invallen. en dan vallen ze automatisch in, en arreseteren ze de gijzelaars. Hoop dat het een beetje duidelijk is. En mischien een achtervolgings script.

Het achtervolgingsscript zal uiteraard bekeken worden.

We hebben al de nodige research gedaan omtrent ons SIE.

De voertuigen zullen in de Mod worden opgenomen, maar dergelijke ingewikkelde scripts zullen niet meteen beschikbaar zijn.

Uw suggestie wordt meegenomen, maar ik wil je er wel aan herinneren dat we de Mod zo waarheidsgetrouw mogelijk willen maken. Met andere woorden, alles hangt af van de procedures die in België toegepast worden.

1 woord: Wauw

Ik heb Belgische mods altijd leuk gevonden, helaas dat er maar 1 echt speelbaar is!

Ik heb op het moment Emergency 4 niet geïnstalleerd, maar deze mod is het voor mij zeker weer waard om het spel weer te installeren! Echt topwerk!

Oh echt? Dan moet je toch echt maar eens beter leren kijken!

Oh echt? Dan moet je toch echt maar eens beter leren kijken!

Je kan ook gewoon op een ordentelijke manier zeggen dat er een Antwerpen mod en Gent mod bestaat.

En m'n ook bezig is aan een Torhout mod = meestal door dezelfde makers.

Back on topic.

Edited by bwmsd