Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Stevie93

Man ernstig gewond.

Recommended Posts

Brabant- Donderdagmiddag heeft erop de Kolsingel in Brabant een ernstig ongeval plaats gevonden. Een vrachtwagenchauffeur die met zijn combinatie de weg opdraaide kwam in botsing met een personenwagen. De personenwagen kwam met een hoge snelheid door de bocht en kon niet meer op tijd remmen voor de vrachtwagen. Omstanders hadden de gewonde man uit zijn voertuig gehaald. De toe gestroomde hulpdiensten waren snel ter plaatse. Na nader onderzoek bleek de man ernstiger gewond dan gedacht. Daarom werd een traumahelikopter gealarmeerd voor een spoedtransport.De man is per helikopter naar een ziekenhuis gebracht. De voa heeft een onderzoek ingesteld.

em42012091313494311.png

em42012091313495112.png

em42012091313514622.png

em42012091313543837.png

em42012091313593187.png

em42012091314011860.png

em42012091314025590.png

em42012091314052904.png

em42012091314095772.png

em42012091314141053.png

em42012091314172075.png

I know ben vergeten die balken weg te halen !! :PDT_045:

PRIVE MOD !

Nooit spullen op de patiënt zetten.

Verder istie wel leuk :)

Zie ik hier ook wel is gebeuren hoor :) als er geen plaats is.

Over het algemeen zal de chauffeur ze eerst in het voertuig zetten. Maar hij is leuk hoor! :wink:

Nooit spullen op de patiënt zetten.

Verder istie wel leuk :)

Zie ik hier ook wel is gebeuren hoor :) als er geen plaats is.

Gebeurd bij ons ook. Maar probeer ze toch tussen de benen van de patiënt te plaatsen, indien er geen letsels aan de onderste ledematen of in de lumbale streek zijn. Materiaal dat niet gebruikt wordt mag echter nooit op de patiënt geplaatst worden (voor het gemak van de ambulanciers bijvoorbeeld). Materiaal dat wel tussen de benen kan geplaatst worden is bijvoorbeeld een zuurstoffles of een monitor die effectief aan de patiënt "aangesloten zijn".

Verder, een heel nette repo!

netjes man. Exhter zal men in nl alleen in echt hele uitzonderlijke zaken een patient per heli afvoeren. zo ver mij bekend nog nooit gebeurt.

de arts zal met de ambu mee rijden eventueel onder motor begeleiding. verder zeer nette mod man.

@ usmc, 2 weken geleden is er hier in mijn regio nog een vrouw afgevoerd per heli na een zwaar auto ongeluk.

[ Post gemaakt met BlackBerry ]

netjes man. Exhter zal men in nl alleen in echt hele uitzonderlijke zaken een patient per heli afvoeren. zo ver mij bekend nog nooit gebeurt.

de arts zal met de ambu mee rijden eventueel onder motor begeleiding. verder zeer nette mod man.

Ik heb het zelf een keer of 10 gezien bij incidenten waar ik zelf bij was.