Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
kris

Egmond : OMS bij Texaco

Recommended Posts

De Egmondse brandweer en politie werden rond 18:50 gealarmeerd voor een brandmelder die was afgegaan.

Bij het lokale tankstation.

wat zou er moeten gebeuren dan als het avond/nacht is ?

Geen lantaarnpalen oid op de weg ?

OVERAL staat dat het spel niet geschikt is voor nachtspelen en wat doe jij...

[ Post gemaakt met iPhone ]

Alsjeblieft, stel je aan...

wat zou er moeten gebeuren dan als het avond/nacht is ?

Geen lantaarnpalen oid op de weg ?

Niet alle voertuigen hebben koplampen, er missen straatlantaarns. Dus een beetje afgeraffeld.

OVERAL staat dat het spel niet geschikt is voor nachtspelen en wat doe jij...

Misschien een beetje je manieren gebruiken !!!

Ik start het spel op en het is nacht!!

Wel dit is de laatje keer dat ik van je modje een video maak !!

Dat kan niet, dan heb je lopen rommelen aan een bestand.

Tijd staat ingesteld op 8:55u met langzame klok.

Voor de duizendste keer: reddingsbrigade zit op strand tot zes uur en niet om 4 uur 's nachts nog een vol strand met mensen, enkele voertuigen hebben geen koplampen e.d.

Het staat zowel in de read me, als witte tekst in het begin, als in de meldingbalk in het begin, als overal op het forum. Dus wie is nou eigenwijs.

En ik wens niet zo afgekaft te worden Bart, dan mag jij het eens proberen zo'n mod te maken.. Hij is alles behalve dan afgeraffeld.

@ll4, als het de speler toch niet uitmaakt?

als je zegt: er is nog geen volledige nachtversie oke.

Maar je moet geen mensen gaan verbieden nacht te spelen.

En ik wens niet zo afgekaft te worden Bart, dan mag jij het eens proberen zo'n mod te maken.. Hij is alles behalve dan afgeraffeld.

Als er iemand mensen uitfoetert dan ben jij dat. Arrogant en kort af gedrag, en mensen verbieden om 's nachts te spelen? Wie denk jij wel niet dat je bent?

Je mag dan wel ''hulpverlener'' zijn, maar dat maakt je geen haar beter dan ons hoor.

Wat heeft dit nou weer met hulpverlener te maken? Maar ik heb geen zin om aan suffe discussies deel te nemen, zeker niet in dit topic!

Tevens verbied ik niemand, maar overal staat 'spelen tot zes uur' en de eerste repo van de mod is na zessen.. Dan is het logisch dan ik die reactie plaats Bart.

Ik weet niet wat je tegen mij heb, maar veel succes met je eigen mod maken...

Ik weet ook niet waar jouw schijnbare irritatie aan mij vandaan komt, ik heb aan niemand een hekel.

Ik vind het ook leuk dat Kris zo'n filmpje maakt, zeker doorgaan. Alleen nogmaals, wat overal staat, mod is niet geschikt voor 's nachts spelen.

En Bart, nogmaals, zeg niet dat de mod afgeraffeld is, dat vind ik echt totaal niet leuk: zoveel tijd en energie er in gestoken.

Bij deze, mijn excuses daarvoor in dat geval.

Maar hoe jij je opstelt naar de dingen die gemeld worden of dit filmpje, is verre weg van vriendelijk.

En nu mag iedereen z'n enorme ego in z'n eigen veel te grote kledingkast. Dan kunnen we daarna weer eventjes terug keren naar enigsinds normaal gedrag. Graag eventjes met respect met elkaar om gaan. Ongeacht wie je bent of wat je hebt gedaan. Kris maakt een repotage en daar mag op een volwassen manier op gereageerd worden. Kan je dat niet? Dan sluit je het forum af, draait je bureaustoel om, en gaat gal spuwen op de muur achter je. Beter voor iedereen!

Graag B.O.T. ! Back On Topic
[/bot]