Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
SeBu Design

[UPDATE] Forum Software Deel 1 van 2 [BUGS]

Recommended Posts

@@SeBu Design No problemo, wilde het alleen even weer aan de aandacht brengen voor het geval dat het werd vergeten ofzo. Kan me voorstellen dat je niet alles kan onthouden ^_^:)

@masterjvdw

Waar bedoel je dat precies, in de posts, blog posts etc. heb ik het allemaal aangepast namelijk. Het kan misschien aan je browsercache liggen

Als ik bij de mobiele versie het menu open, dan op 'meldingen' klik. Als ik dan een melding aanklik, kom ik op bovengenoemde site.

Of dit bij de normale versie ook zo is, weet ik niet.

Edit: Ook bij de normale versie krijg ik de error.

Het lijkt erop dat alleen de meldingen die op de tijdelijke server aangemaakt zijn het niet doen. Een melding die ik vandaag heb gekregen doet het wel..

Het lijkt erop dat alleen de meldingen die op de tijdelijke server aangemaakt zijn het niet doen. Een melding die ik vandaag heb gekregen doet het wel..

Zou prima kunnen, de server genereerd ze, en updated ze dan niet meer (capaciteit besparing).

Speel eens geen moderator allebei, als er dingen gebeuren die niet in de haak zijn zal daarop gereageerd worden, indien dit niet gebeurd mag je er gerust van uit gaan dat het helemaal goed gaat.

Speel eens geen moderator allebei, als er dingen gebeuren die niet in de haak zijn zal daarop gereageerd worden, indien dit niet gebeurd mag je er gerust van uit gaan dat het helemaal goed gaat.

Of je gebruikt gewoon het Rapporteer knopje...