Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
SeBu Design

[UPDATE] Forum Software Deel 1 van 2 [INFO]

Recommended Posts

Beste Leden,

Zoals jullie zien is er een update geweest op het forum. Er zijn een paar dingen van belang om te weten.

BBcodes

De bbcodes zie je niet meer in de balk hier boven staan, waar zijn ze dan gebleven? Nou ze staan links naast het veldje Lettertype. Daar kun je kiezen welke bbcode je wilt gaan gebruiken en ze worden er dus vanzelf goed ingezet.

** Speciale bbcode **

Met de Tabs bbcode is er iets veranderd. Eerst deden we:

[tabs]
[tab=test]blabla[/tab]
[/tabs]

Maar nu moeten we eerst via dat knopje een bbcode invoeren die heet "WrapTabs", LET OP er wordt gevraagd om een content in te vullen laat dit leeg ! Klik vervolgens op Ok, dan klik je tussen de WrapTabs]HIER[/WrapTabs daarna kunnen we de gewone tab dingen gebruikten, die staan ook onder dat zelfde knopje en hij heet tab, vul alle velden in en klik op Ok

Zoals je misschien al ziet, de avatars zijn niet mee geïmporteerd. Dat houdt in dat je simpelweg een nieuwe avatar moet uploaden. Nieuw en handig is dat hij vanzelf verkleint wordt.

Update deel 2

Het 2e deel van de update is deze software verhuizen naar de server zodat alles weer gewoon op emergency4.nl draait. Ook zullen hier de bugs worden opgelost (als ze oplosbaar zijn) en zullen er nog een aantal puntjes verholpen worden.

Meer uitleg volgt spoedig

Voor bugs en fouten kun je in dit topic terecht [uPDATE] Forum Software Deel 1 van 2 [bUGS]

• Like 1

Ja naja, we moesten wel. De oude forumsoftware was echt gewoon overleden. Nu hebben we direct een hele rij nieuwe instellingen en opties. Het is inderaad wel behoorlijk wennen.

Bij mij als ik klik op naar eerste ongelezen berciht, dan kom ik aan het begin.

Hebben jullie ook dan je niet automatisch wordt ingelogd terwijl die functie wel aanstaat?

@@Sven en @@marlenn

Als je het even meld in dat andere topic met bugs dan hebben we alle foutjes bij elkaar ;)

Ik vind het maar lelijk, Ik vond de oude mooier. Helaas.

Het is gewoon wennen, je zal merken dat het veel handiger werkt.

Ik vind deze heel erg mooi =D

Ik zie ook dat er een blogs tablad is. Zou je daar misschien wat meer uitleg over willen geven?