Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Martijntjuh

Kampen Mod final

Recommended Posts

deze keer wel de "final".

Kampen Mod hier downloaden!

ik weet niet hoe stabiel deze versie is, dit is voor emergency 4 het laatste.

dit is de meest recente versie, ik weet niet precies wat er allemaal nog bij in is gekomen, volgens mij niet bijzonder veel.

de freeplaymap is iets aangepast, staat nu boven de HQ een niet werkende kazerne. de multiplayer map is een aangepaste "campaign map".

wat betreft de modellen/audio etc. het volgende:

dit mag alleen gebruikt worden bij het vermelden van "Martijntjuh @ MaVamedia.eu" in de readme en bij online tonen van.

modellen mogen NIET worden aangepast met uitzondering van de skin.

modellen mogen ook NIET buiten het spel Emergency worden gebruikt en niet worden verkocht.

nog even wat andere info:

of ik na de release van Emergency 5 nog ga modden weet ik nog niet, dit hangt van het spel en de opties af.

Dus Hopelijk tot in emergency 5!

• Like 1

Gaaf! Downloaduhh!

En inderdaad hopelijk tot Em 5!

Haha, het enige wat ik nieuw zie zijn 2 nieuwe brandweervoertuigen in-game en een kazerne. Maar ja, ik vond het altijd al een leuke mod om zelf lekker aan te sleutelen. Ik ga denk ik lekker een alarmscriptje voor die brandweerkazerne erin zetten! :)

Yeaaaaaaah :D

Ik had de vorige Kampen Mod al helemaal gemod met alarmeringsscript en dergelijke, nu heb ik er dus de kazerne bij :)

leuke mod weer. alleen heb ik idee dat er ook modellen zijn verdwenen. maak kan me ook vergissen haha.

zal zelf een Decon unit en een honden team moeten gaan toevoegen voor de deluxe map en de chemische branden.

Maar dat maakt eenmod zoals deze wel leuk. beetje zelf sleutelen er aan enz

Hoi,

ik heb d emod geinstalleerd, maar als ik de mod laad krijg ik geen nl wagens, alleen de standaard wagens van EM4 zelf. Wat doe ik fout?

bednakt alvast

Gerard

Ik weet het niet zeker, maar het kan zijn dat je moet alarmeren met de kopjes 1 t/m 6 in het midden van de balk onderin

Staat er bij jullie in het mapje: mods, wel een mapje genaamd: Kampen Mod v0.5

Zo nee: het zip bestand uitpakken en het bestandje d.m.v. de mod installer installeren.

Zo ja: in de game zelf moet je uiteraard de mod activeren via het mods menu. volgens mij werkt alleen de oneindig spel modus, en alleen de normale map, dus niet original.

Verder zit er geen alarmerings-script in, dus horen de voertuigen gewoon in het menu te staan, met bijpassende foto's.

@@Gerard en @@robinschimmel laat maar even weten of het lukt. Zo niet stuur maar even een PB'tje

Maar verder zijn het echt geweldige modellen! :)

Edited by koen055

Staat er bij jullie in het mapje: mods, wel een mapje genaamd: Kampen Mod v0.5

Zo nee: het zip bestand uitpakken en het bestandje d.m.v. de mod installer installeren.

Zo ja: in de game zelf moet je uiteraard de mod activeren via het mods menu. volgens mij werkt alleen de oneindig spel modus, en alleen de normale map, dus niet original.

Verder zit er geen alarmerings-script in, dus horen de voertuigen gewoon in het menu te staan, met bijpassende foto's.

@@Gerard en @@robinschimmel laat maar even weten of het lukt. Zo niet stuur maar even een PB'tje

Maar verder zijn het echt geweldige modellen! :)

hij doet het, dankje