Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
SeBu Design

Status update !

Recommended Posts

Dames en Heren Jongens en Meisjes,

Hierbij verklaar ik de galerij tot geopend !

----

Zoals jullie misschien al begrepen is de galerij geopend, leden kunnen nu albums aanmaken en foto's uploaden. De Moderators keuren ze goed en dan kan iedereen ze zien. Foto's kunnen ook gerapporteerd worden en de administrators/moderators kunnen de fotos verwijderen.

Het download gedeelte wordt nu getest.

Dus als ik nu zeg maar foto's wil uploaden van wagens waar ik aan werk kan dat gewoon?

En als ik dan nieuwe foto's erbij wil doen, kan ik gewoon de bestaande album gewoon openen en bijwerken :?

Dus als ik nu zeg maar foto's wil uploaden van wagens waar ik aan werk kan dat gewoon?

En als ik dan nieuwe foto's erbij wil doen, kan ik gewoon de bestaande album gewoon openen en bijwerken :?

@@cops Jup

Dames en Heren Jongens en Meisjes,

Hierbij verklaar ik de galerij tot geopend !

----

Zoals jullie misschien al begrepen is de galerij geopend, leden kunnen nu albums aanmaken en foto's uploaden. De Moderators keuren ze goed en dan kan iedereen ze zien. Foto's kunnen ook gerapporteerd worden en de administrators/moderators kunnen de fotos verwijderen.

Het download gedeelte wordt nu getest.

Moderators keuren goed

Foto's kunnen gerapporteerd worden.

Als ze goedgekeurd zijn, dan lijkt me dat het niet nodig is om ze te rapporteren want dan hadden ze sowieso al niet goedgekeurd mogen worden?

Ik stel voor goedkeuring links te laten liggen ;)

Moderators keuren goed

Foto's kunnen gerapporteerd worden.

Als ze goedgekeurd zijn, dan lijkt me dat het niet nodig is om ze te rapporteren want dan hadden ze sowieso al niet goedgekeurd mogen worden?

Ik stel voor goedkeuring links te laten liggen ;)

@@Niels Nop, rapporteren is als er bijvoorbeeld een foto geplaatst wordt waar een lid opstaat. Wij als moderators zien verder niets vreemds aan de foto maar het lid heeft liever dat hij niet online op die foto staat dan kan hij dus gerapporteerd worden ;)

okay ik dubbelpost sorry!

Maar ik heb net geupload in de Galerij maar zie me foto's niet?

Of moeten jullie het als team eerst goed keuren ?

Die moeten goedgekeurd worden en dat is nu gebeurd.

Goed dat je het zegt trouwens, ik wist het ook niet ^^

Die moeten goedgekeurd worden en dat is nu gebeurd.

Goed dat je het zegt trouwens, ik wist het ook niet ^^

Jup ze staan er nu wel :D

Dames en Heren,

Ik doe graag even een mededeling. Onder de eerste post van het topic zie je nu een vlak staan van Google, deze is nu nog leeg omdat Google dit aan het verifiëren is. Ik heb ervoor gekozen om reclame op het forum van Google te zetten zodat de kosten van Emergency4.nl een beetje gedekt gaan worden. Bedankt voor jullie begrip!

Misschien dat er later op nog 1 plek reclame zal komen, deze komt dan niet van Google maar wordt een algemene reclame plek waar iedereen zich voor kan aanmelden.

Bij mij past de reclame niet in een post dus loopt 'ie uit zeg maar. Is daar iets aan te doen?

Dames en Heren,

Ik doe graag even een mededeling. Onder de eerste post van het topic zie je nu een vlak staan van Google, deze is nu nog leeg omdat Google dit aan het verifiëren is. Ik heb ervoor gekozen om reclame op het forum van Google te zetten zodat de kosten van Emergency4.nl een beetje gedekt gaan worden. Bedankt voor jullie begrip!

Misschien dat er later op nog 1 plek reclame zal komen, deze komt dan niet van Google maar wordt een algemene reclame plek waar iedereen zich voor kan aanmelden.

Gek genoeg vind ik dit een goed idee...