Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
GosZk

Nederlands gesproken meldingen

Recommended Posts

Hallo,

Ooit had ik een patch/bestand gedownload waarmee de meldingen, gedeeltelijk, in het Nederlands waren ingesproken. Er is iemand die weet waar ik deze opnieuw kan vinden of is er iemand die deze kan aanbieden?

BVD!

Nederlands gesproken meldingen bestaan (nog) neit in em4.

Heb ze zelf gedeeltelijk Nederlands gehad maar ben het bestand kwijt geraakt. Mocht er nog iemand zijn die een linkje of tip heeft dan hoor ik het graag :)

Thnx!

Edited by GosZk

Nederlands gesproken meldingen bestaan (nog) neit in em4.

Oh nee?

Die bestaan al jaren..

.Helmond mod.

Have fun.

Thnx Niels!

Dat is niet helemaal wat ik bedoelde Niels. Hierbij zie je gewoon een filmpje met Nederlandse teksten. Die ik bedoel daarbij heeft iemand het echt in het Nederlands ingesproken.

Toch bedankt! :)

Je zou de supervisor van emergency-planet kunnen downloaden en alle meldingen zelf inspreken?

Je zou de supervisor van emergency-planet kunnen downloaden en alle meldingen zelf inspreken?

is er een link naar die supervisor of kan iemand hem hierzo uploaden? want ik blijf het toch een -1 punt vinden van veel mod's alles in de Nederlandse uitvoering en dan "ist in Arbeit" terwijl de bij la mod en andere Engelse mods het personeel wel gewoon de Engelse taal beheersen, zelfs als de politie agenten melding doen dat ze een verdachte gepakt hebben.

Hoi Maurice, ben de download pagina doorlopen maar kan alleen tekstuele vertalingen vinden, geen audio.

Uuuhm, als ik de link aanklik kom ik bij een download uit waarmee je een uitgebreide US/Engelse supervisor krijgt. Kan er niet uit opmaken dat deze ook Nederlandse meldingen laat horen..

Of zie ik iets over het hoofd?

Dat is helemaal waar. Alleen Shaady vroeg hiernaar om de meldingen zelf in te spreken ;) Door middel van de audiobestanden te vervangen.

Ben met de mod bezig, heb op dit moment een goede heldersprekende TTS gevonden.

Edit: Deze mod is gestopt. Ik kreeg niet het gewenste resultaat. trouwens, de Helmond en Egmond mod hebben al Nederlandse filmpjes. Hier zou je zelf de stemmen onder kunnen zetten.

wat ik zelf nog wel zoek is dat de stemmen van het personeel Nederlands wordt. i.p.v. Jawohl, ist in Arbeit.