Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
lifeliner4

[WIP] Versie 2.2

Recommended Posts

Heb een probleempje in 2.1:

Ambulance voert SO af, en is ook weg. Maar voltooid de inzet NIET.

Je moet het SO apart in de ambulance doen. Dat wil zeggen alleen de broeder met brancard selecteren en dan op 'brancard in ambu' klikken. Vervolgens doet de broeder de patiënt in de ambu en moet je daarna de broeder er in doen.

Je kan dus niet allebei de broeders selecteren en vervolgens op de ambulance klikken!

Maar als moderator zijnde weet je dat dit het verkeerde topic is daarvoor.

Oh ik zie het al, die had je ook verwijderd haha, is nu aangemaakt.

hallo even een ideetje voor 2,2 misschien als het kan en gaat ,dat je de voertuigen zich terug melden op de post.

bijv tas egmond is terug op de post.of zoiets van vrij inzetbaar

gr

Succes met 2.2, doe lekker rustig aan en negeer die overhaaste comments die vragen naar de release. Voorlopig zijn we zoet met 2.1 aangezien nu alles opgelost is. En die bugs report zijn niet echt bugs.. 'T is meer een ander manier van handelen waar mensen aan moeten wennen.. :)

Nog een tip: De nieuwe lichtbalk van de RB 120 kan zowel blauw als oranje knipperen. Misschien een idee voor 2.2

Je hebt de route op het strand nu erg mooi gemaakt! Voorheen reden ze langs het water maar over personen en handdoeken heen, en nu zie je ze heel netjes om de handdoeken heen rijden! Complimenten.

Ik heb gewoon geen ideeën meer voor versie 2.2 omdat alles wat ik wenste nu in 2.1 zit. Ik denk dat 2.2 alleen maar gemaakt wordt voor update van voertuigen en nieuwe meldingen? En terecht! Great Job!

Net lekker een uurtje gespeeld. Niet echt bugs ofzo opgemerkt. Die HV is nogmaals prachtig! Het enige wat je misschien kan veranderen is de TW. Ik vind hem er eerlijk gezegd niet uit zien. Waarschijnlijk omdat ie een beetje te lang is? Het is en blijft een topmod op dat ene puntje na! ;)

Tja, TW blijft een meningsverschil. Hij is goed zo. Ik vind zelf de HV juist rare verhoudingen hebben.

Vind de TW erg mooi, vooral die wielen die extra breed zijn om al die liters water te vervoeren en de HV vind ik ook erg mooi alleen vind ik die twee platen aan de zijkant vreemd, dat maakt voor mij de verhouding raar. Same thoughts?

ik heb ook 2 nieuwe tips

1 kunnen jullie iets maken dat je met bv met meerdere hulpverleners een gewonde kan behandelen net zoals brabant mod bv 3 ambulance medewerkers en 1 trauma arts of andersom

2 dat je de wagens niet kan laten verplaatsen waneer alle personnen eruit zijn en je dan een mannetje in de wagen moet zetten om hem weer te laten rijden

ik hoop dat jullie mijn tips in acht nemen groeten van angelo en verder s6 met de nieuwe mods de anderen zijn ook super

Dus in het echt kan de MMT-arts de verpleegkundige niet assisteren?

Wat denk je zelf?

ik heb ook 2 nieuwe tips

1 kunnen jullie iets maken dat je met bv met meerdere hulpverleners een gewonde kan behandelen net zoals brabant mod bv 3 ambulance medewerkers en 1 trauma arts of andersom

2 dat je de wagens niet kan laten verplaatsen waneer alle personnen eruit zijn en je dan een mannetje in de wagen moet zetten om hem weer te laten rijden

ik hoop dat jullie mijn tips in acht nemen groeten van angelo en verder s6 met de nieuwe mods de anderen zijn ook super

Leuke ideeën alleen zal je zien wanneer je 2e tip toegepast is het heel irritant wordt dat je telkens moet instappen om je voertuig te verplaatsen, erg realistisch maar zwaar irritant zoals dit ook te merken is in Berlin Mod..

• Like 1

Wat denk je zelf?

ik denk dat dat kan, dus daarom vond ik de tip een goed idee!!!

Jij bedoeld dat het een goed idee was, Maarten (LifeLiner4) vind het geen idee maar zoals het hoort, de werkelijkheid :P

Je begreep hem verkeerd denk ik.

Edited by drsjordi