Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
lifeliner4

[WIP] Versie 2.2

Recommended Posts

Misschien moet je duidelijker je vraag formuleren Leonard, ik dacht dat jij het over de tips had die ik gegeven heb, maar jij heb het blijkbaar over zijn idee.

Ja, dat klopt. Sorry, ik zal de volgende keer duidelijker zijn.

Maar als ik het goed begrijp, komt er geen mogelijkheid om met meerdere mensen een slachtoffer te verzorgen?

Leuke ideeën alleen zal je zien wanneer je 2e tip toegepast is het heel irritant wordt dat je telkens moet instappen om je voertuig te verplaatsen, erg realistisch maar zwaar irritant zoals dit ook te merken is in Berlin Mod..

Speel jij de mod alsof het echt is of om zoveel mogelijk punten te halen... Een mod zo realistisch mogelijk maken lijkt mij juist beter!

Speel jij de mod alsof het echt is of om zoveel mogelijk punten te halen... Een mod zo realistisch mogelijk maken lijkt mij juist beter!

Alsof het echt is, ik let niet eens op de punten. Maar speel jij Emergency 4 omdat je het leuk vind? Of omdat je realiteit wilt na boosten? De game mag wel realistisch worden, maar het hoeft niet tot irritaties te leiden. Net zoals de lagg dat veroorzaakt werd door veel verkeer, in het echt zijn de wegen ook drukker maar is dat een reden om realistischer te maken maar het spelen minder aangenaam vanwege lagg?

Edited by drsjordi

Alsof het echt is, ik let niet eens op de punten. Maar speel jij Emergency 4 omdat je het leuk vind? Of omdat je realiteit wilt na boosten? De game mag wel realistisch worden, maar het hoeft niet tot irritaties te leiden. Net zoals de lagg dat veroorzaakt werd door veel verkeer, in het echt zijn de wegen ook drukker maar is dat een reden om realistischer te maken maar het spelen minder aangenaam vanwege lagg?

Als dat al tot irritaties lijd, dan ben je wel een snel opgefokt mannetje.

En voor de mod: is de autoladder uit Bergen in het echt nog niet afgevoerd, aangezien deze nog wel in de mod zit? En is er in NHN niet iets van een VZH, misschien een optie om de leeggevallen plek van de AL op te vullen?

Als dat al tot irritaties lijd, dan ben je wel een snel opgefokt mannetje.

En voor de mod: is de autoladder uit Bergen in het echt nog niet afgevoerd, aangezien deze nog wel in de mod zit? En is er in NHN niet iets van een VZH, misschien een optie om de leeggevallen plek van de AL op te vullen?

Hier zal ik maar niet op in gaan.. Je hebt gelijk ! :rolleyes:

Ik heb wel is een incompleet script gemaakt voor dat idee om met meerdere mensen iemand te behandelen...

Was echter WIP maar werkte wel deels.

Ben het kwijtgeraakt maar het is niet heel moeilijk.

Kan het een keer uitleggen maar ga het niet maken ;)

Ik heb wel is een incompleet script gemaakt voor dat idee om met meerdere mensen iemand te behandelen...

Was echter WIP maar werkte wel deels.

Ben het kwijtgeraakt maar het is niet heel moeilijk.

Kan het een keer uitleggen maar ga het niet maken ;)

Ja, komt er in.

dankje vind het zowiezo al een top mod maar met die extra wordt het veel leuker en realistrischer

en oja BrandweerFreakje de trauma heli vervoert tog geen mensen meer ze laten de mmt arts mee rijden met de ambulance

hoi

prima 2.1 ben er helemaal tevreden over geen problemen mee

maar paar dingetjes voor 2.2 paar dingetjes die ik fijn zou vinden

1.pionen in tsen en politie auto"s

2. honden auto van politie

3. onopvallende politie auto

4. om de zoveel valse handmelding een egte

5. arrestatie team

6. laat het weer z'n top mod worden

groet roland

sorry voor mijn taal heb dyslexie

Edited by hoihoi

Nee Freakje, jouw idee sowieso niet.

Waarom niet ? en nog een ander idee , multiplay script maken zodat deze leuke mod ook via multiplay gespeeld kan worden.

dankje vind het zowiezo al een top mod maar met die extra wordt het veel leuker en realistrischer

en oja BrandweerFreakje de trauma heli vervoert tog geen mensen meer ze laten de mmt arts mee rijden met de ambulance

Vervoeren geen mensen meer , nog niks van gehoord ?

hoi

5. arrestatie team

groet roland

1. Dyslectie is geen goed excuus, je hebt wel spellingscontrole.

Als je wat meer topics had gelezen had je gezien dat er absoluut geen arrestatieteam in deze mod komt.

Volgens mij zit er al een onopvallende politieauto in.

Hondenwagen werd aangewerkt dacht ik te hebben meegekregen, pylonnen heeft niet echt een toegevoegde waarde..

post_offline.pngBrandweerFreakje in haaglanden vervoert de lifeliner 2 al lang geen mensen meer ze laten de arts mee rijden met de ambu en halen hem later bij het ziekenhuis op misschien dat ze het in een uitzondering wel doen maar ik heb het ook maar gehoord

hoi

5. arrestatie team

groet roland

Er zit een onopvallend politievoertuig in en over dat arrestatieteam van je zou ik maar ophouden. Dat is nog al een gevoelig puntje bij sommige leden op dit forum...

Misschien is het leuk om in 2.2 iets van vervanging te zetten voor de TD. Nu zijn bommeldingen uitgeschakeld en kun je voertuigen niet meer repareren.

Jammer dat mensen reageren zonder eerdere topics over een mod te lezen.

Als "hoihoi" dat had gedaan, had 'ie vast niet gevraagd om het AT in de mod :rolleyes:

Jammer dat mensen reageren zonder eerdere topics over een mod te lezen.

Als "hoihoi" dat had gedaan, had 'ie vast niet gevraagd om het AT in de mod :rolleyes:/>

Als jij ook even had gekeken, had je gezien dat dit allang gezegd was...