Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
lifeliner4

[WIP] Versie 2.2

Recommended Posts

Misschien kan als je bijvoorbeeld TS zee alarmeerd dat dan de deuren van de kazerne open gaan en dat ze dan niet meer dor de deuren heenrijden?

Misschien is het leuk om in 2.2 iets van vervanging te zetten voor de TD. Nu zijn bommeldingen uitgeschakeld en kun je voertuigen niet meer repareren.

TD is vervangen door TS Castricum.

OT: Hoe alarmeer je onopvallende auto? Nooit gezien.

Edited by drsjordi

mischien een idee dat als ze uitstappen automatisch de alarm lichten van de auto aan gaan en als je ze HQ of post stuurt dat ze dan weer uitgaan. Een beetje zon idee als in de berlin mod.

Verder is het een top mod!

mischien een idee dat als ze uitstappen automatisch de alarm lichten van de auto aan gaan en als je ze HQ of post stuurt dat ze dan weer uitgaan. Een beetje zon idee als in de berlin mod.

Verder is het een top mod!

brw112 in het egt gaan de alarm lichten tog ook niet aan als ze uitstappen vind dit licht systeem juist goed dat je zelf kan bepalen waneer je optische en akoestische signalen gebruikt ;)

Knipperlichten komt er zeker niet in, grootste onzin ooit. Er wordt echt niet altijd de waarschuwingslichten gebruikt hoor.

misschien geen idee om een HA met afscherm schermen te maken die je dan kan gebruiken bij zeer ernstige ongevallen met een zelfde soort systeem als de brancars maar een popetje voor nodig om ze te pakken

misschien geen idee om een HA met afscherm schermen te maken die je dan kan gebruiken bij zeer ernstige ongevallen met een zelfde soort systeem als de brancars maar een popetje voor nodig om ze te pakken

Deze zitten in een HV en niet persé in een HA

Deze zitten in een HV en niet persé in een HA

Zeebonkey volgens mij werden ze altijd met een HA met een bak met daarop die dingen gebracht

Edited by angeloo341

@@Zeebonkey volgens mij die passen niet in een HV...

@@lifeliner4 kan je in 2.2 misschien ook BV ademlucht op laten hangen

De zwarte hekken zijn van de politie, maar daar heb je niet veel aan. Het afschermtentje zit in een HV

Hallo,

Mijn naam is Benjamin en ik ben ook nieuw op deze site. Mijn complimenten voor alle mods die gemaakt zijn! prachtig, speel het meest met Egmond mod! Is echt gaaf en ben er dan ook helemaal verslaafd aan geraakt :)

misschien voor de volgende versie, ik vind het altijd wel gaaf als er meerdere ambulancepersoneel aan een gewond persoon werken. Dit is mogelijk in ERS Berlin mod, maar jammer genoeg nog niet in de Egmond mod. T'zou gaaf zijn als dat in de volgende versie komt!

ow ja ik heb nog een tip.

kunnen er geen meldingen worden gemaakt dat er brand is.

maar de bewoners nog in het huis aanwezig zijn.

en je die moet redden met behulp van zuurstof flessen en je soms.

ook de deur moet inslaan met een hakbijl om binnen te komen.

en missie's als een piromaan lijken me ook wel leuk eigenlijk.

groetjes angelo.

Jaja, we zijn alweer toe aan versie 2.2!

In deze versie komt:

Nieuw reddingsbrigadevoertuig (EGM110)

meer...

Ben benieuwd wat jullie van het nieuwe voertuig maken :) de lichtbalk heb je al :P

ow ja ik heb nog een tip.

kunnen er geen meldingen worden gemaakt dat er brand is.

maar de bewoners nog in het huis aanwezig zijn.

en je die moet redden met behulp van zuurstof flessen en je soms.

ook de deur moet inslaan met een hakbijl om binnen te komen.

en missie's als een piromaan lijken me ook wel leuk eigenlijk.

groetjes angelo.

Pyromaan zit er al in volgens mij..

mischien als dat kan dat die pyromaan ook verschillende auto's in de fik steekt? ipv elke keer gebouwen..

Misschien is het leuk als je de dompel pomp en/of Tank Wagen ook kan aan sluiten op de TS, Vanaf De TS/(TAS) naar de AL, Kranen op de TS. Etc Etc ..

Misschien is het leuk als je de dompel pomp en/of Tank Wagen ook kan aan sluiten op de TS, Vanaf De TS/(TAS) naar de AL, Kranen op de TS. Etc Etc ..

En dan het aantal brandkranen verminderen.

Geen gezeur, of suggesties deze keer. Ik wil je bedanken voor al het moois dat je ons tot nu toe hebt geschonken! In een woord geweldig! Ga zo door!