Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
lifeliner4

[WIP] Versie 2.2

Recommended Posts

Ik weet niet of het in egmond ook zo is, maar in sommige regio's dragen manschappen die de ademlucht verzorgen blauwe hesjes met de tekst ademlucht achterop.

3.47

Het zou leuk zijn als deze manschappen in de HA-AB zouden zitten en dat er ook ademlucht uit deze container gehaald kan worden

Per regio verschillen volgens mij, maar wat voor toegevoegde waarde heeft dit?

kleine tip nog: dat blauw blauw uit blijft als je even hem ergens anders neerzet

Is dat niet ietwat veel gevraagd? Alles wat je hoeft te doen om sirene en lichten uit te zetten bij bewegen is autosiren uitzetten.

Dan moet je op dat luidsprekertje met een streep erdoor klikken. Dan kun je hem verplaatsen zonder blauwlicht en sirene ;)

wat ook leuk zou zijn is melding van voertuig met problemen (lekke band, kapotte motor...) in de berm of langs de weg waar politie het verkeer even moet regelen terwijl je de auto af laat slepen o.i.d

Volgens mij bestaat er iets dat wegenwacht heet, en die meldingen zou de politie niet opgaan rijden. Hooguit de KLPD als het langs de rijksweg is maar voor de rest?

Het zou ook wel mooi zijn dat de BV meteen uitstapt dus niet dat je hem een hesje aan moet doen. Ook zou het wel mooi zijn dat je het zelfde script van de OvD maar dan dat je naar MB kan opschalen. ;)

Dat BV zijn hesje nog aan moet is juist realistisch. En dat is wat de maker wil;)

Egmond Mod blijft één van mn favorieten. Altijd leuk om de voertuigen te herkennen uit de regio waar ik zelf werkzaam ben. Ga zo door!

@ haha ja weetik maar aangezien de sprinter van eindhoven er ook in zit dacht ik dat :P . En regio's dichterbij zouden er ook vast wel 1 hebben :)

Volgens mij slaat dat op het model. Er staat nog steeds op dat 'ie van de regio Noord-Holland Noord is. (of ik heb het in de haast verkeerd gelezen...)

Een paar leuke ideetjes: Dat je op kan schalen naar middel brand. Dat de politie patrol kan doen. En dat brandweer ook gewonden mensen kan behandelen.