Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
lifeliner4

[WIP] Versie 2.2

Recommended Posts

Ik heb nog 1 puntje: Ik probeer de Egmond mod zo realistisch mogelijk te spelen voor mijn YouTube account. De lampen en sirenes doe ik dus vaak voor dat ik t.p. ben uit, alleen gaan de hulpverleningsvoertuigen dan langzamer rijden... Komt er in de volgende versie iets dat ze niet langzaam gaan rijden? En kan ik iets aanpassen dat ik ze in 2.1 al sneller kan laten rijden?

Mvg

Ik heb nog 1 puntje: Ik probeer de Egmond mod zo realistisch mogelijk te spelen voor mijn YouTube account. De lampen en sirenes doe ik dus vaak voor dat ik t.p. ben uit, alleen gaan de hulpverleningsvoertuigen dan langzamer rijden... Komt er in de volgende versie iets dat ze niet langzaam gaan rijden? En kan ik iets aanpassen dat ik ze in 2.1 al sneller kan laten rijden?

Mvg

Je moet de lichten aan laten staan, zodra je de lichten uitzet gaat het voertuig rijden zoals in de 'retour' modus. de verlichting doe je meestal pas uit als je daadwerkelijk stil staat in mijn menig en zo doe ik dat zelf ook bij de brandweer.

Je moet de lichten aan laten staan, zodra je de lichten uitzet gaat het voertuig rijden zoals in de 'retour' modus. de verlichting doe je meestal pas uit als je daadwerkelijk stil staat in mijn menig en zo doe ik dat zelf ook bij de brandweer.

Ja dat weet ik, maar bij de ambulance en brandweer doen ze ze heel vaak heel vroeg al uit

Emergency4 Mod: Egmond modification 2.1 waar kan ik deze Download: wand ik krijg niet voor elkaar hier

Hè? Leer eerst maar es ABN te schrijven, dan is het voor mij en de rest een stuk duidelijker wat je bedoeld!

@@lifeliner 4 ik heb nog een paar tips

- wegdekreiniging

- aanrijding persoon x auto

- aanrijding fietser x auto

-ongeval met blikschade

-persoon vermist op het strand

Zo kan er ook eens een Oms melding waarbij echt brand is. Of een valse bommelding, dier in nood. En dat de hulpdiensten ook andere lichten aan kan doen zoals in de AA mod

Optie groen licht vind ik ook wel leuk inderdaad en achterkleppen open kunnen zetten is ook altijd wel een leuk extraatje.

hoelang duurt het nog voor de nieuwe versie uitkomt?

duurt mij nu wel te lang hoor !!

Niet vragen naar release datum en je moet gewoon geduld hebben. Zover ik weet doet de maker, lifeliner, veel alleen. Als ik dit fout heb, verbetert iemand me dan?

Als ik dit fout heb, verbetert iemand me dan?

Ja, dat doe ik ;-P Wijs mij even op de regel waar in staat dat je niet naar de release datum mag vragen ;-)

Overigens snap ik Brian wel, @@Bart en @@Thijsie , de laatste echte mededeling over deze fantastische mod is al weer een tijdje geleden gepost, duzzz....

Dus, je ziet vanzelf. Ikzelf vind het irritant.

Ja, dat doe ik ;-P Wijs mij even op de regel waar in staat dat je niet naar de release datum mag vragen ;-)

Overigens snap ik Brian wel, @@Bart en @@Thijsie , de laatste echte mededeling over deze fantastische mod is al weer een tijdje geleden gepost, duzzz....

Nee die regel is er niet. Maar als je ook maar een beetje respect hebt wacht je gewoon af. Anders maak je zelf even een mod. Mensen hebben een leven, en persoonlijk zou ik alles prive houden als mensen blijven vragen. Ga een leven zoeken als je niks anders te doen hebt dan Emergency 4. Het is misschien geen concrete regel, maar wel iets waar je met een beetje logisch nadenken wel bij kan bedenken dat je het niet hoeft te vragen.

Een ongeschreven regel,

Edited by Bart

Dus, je ziet vanzelf. Ikzelf vind het irritant.

Na meer dan een jaar na opening van dit topic vind ik het niet irrant, hoor! Eigenlijk vind ik juist het irritant dat er niks meer aan gedaan wordt! Kijk, ik snap best dat lifeliner4 ook een privéleven heeft, maar naar een jaar... Als je weet dat je het druk hebt / druk kan krijgen met study of weet ik het wat, waarom laat je mensen dan helemaal hopen op deze mooie update van de mod, maar die dan niet uitbrengen... Prima dat LL4 een privé leven heeft, maar naar zoveel tijd na de laatste update zou er toch wel weer een kleintje naar buiten kunnen komen? En van die ongeschreven regel... Kijk, als mensen op de haverklap naar een release datum vragen, ok. Maar naar een jaar vind ik een vraagje wel op z'n plaats...

Ach, dat soort vragen zijn toch een vorm van interesse, en dus een goed teken! Ik kan de vraag wel begrijpen. Als je na een paar maanden geen update ziet van 1 van je favoriete mods dan vraag je het toch gewoon even? Tuurlijk heeft de maker ook andere dingen te doen, maar een vraag of hij er nog mee bezig is is toch niets mis mee? Waar ik me aan kan irriteren zijn altijd de nutteloze reacties daarna. Bemoei je er gewoon niet mee.

Ik vind persoonlijk ook dat als je een mod levert je ook wat enige service moet verlenen. In dit geval in de vorm van een kleine update wat de stand van zaken is.

zal ik dan ook maar even tegen dit topic aanschoppen  :)

Bij deze...

Jammer dat de release van 2.2 zo lang op zich laat wachten... zou een "tussen versie" als 2.1.5 geen optie kunnen zijn?

Ik hoop dat er nog een van de bouwers online komt, want ik ben weer eens begonnen met em4  :)  en versie 2.2 mag toch eigenlijk niet ontbreken...