Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
lifeliner4

[Bugs and Errors] Versie 2.1

Recommended Posts

Plaats hier je vragen en problemen van versie 2.1

Tip 1:

Je moet het SO apart in de ambulance doen. Dat wil zeggen alleen de broeder met brancard selecteren en dan op 'brancard in ambu' klikken. Vervolgens doet de broeder de patiënt in de ambu en moet je daarna de broeder er in doen.

Je kan dus niet allebei de broeders selecteren en vervolgens op de ambulance klikken!

Tip 2:

Je moet goed op de ambulance klikken om de brancard te pakken, niet op de zwaailamp of andere 'child'.

Bug 1:

Lijkwagen pakt geen SO's.
Edited by lifeliner4

Het is niet zozeer een probleem met de mod, maar mirror 3 (emergencyplanet) werkt helaas niet.

Goedemiddag Lifeliner,

Ten allereerste mijn complimenten voor deze mod, je hebt er veel tijd en moeite ingestoken en het ziet er prachtig uit.

Toch heb ik vier bugs ontdekt deze wilde ik je graag even melden.

Bug 1. Als er een auto ongeluk is gebeurt en de brandweer is gearriveerd is er één auto bijna direct open geknipt en de andere auto duurt 4 a 5 minuten voordat het slachtoffer bevrijd wordt.

Bug 2. Als er een slachtoffer is overleden en je laat de lijkschouwers komen kunnen deze het lichaam niet oppakken met de brancard.

Bug 3. Als er een slachtoffer op het strand ligt en je laat een ambulance komen om het slachtoffer op te halen lukt dat niet, je pakt het slachtoffer wel op maar zodra je hem in het voertuig van de reddingsbrigade doet krijg je het slachtoffer er niet meer uit.

Bug 4. Bij de ene ambulance kan de broeder wel de brancard pakken en bij de andere niet (misschien ligt het aan het type ambulance heb namelijk geen idee.)

Ik weet niet of het echt bugs zijn, maar ik hoop dat je erin ieder geval naar gaat kijken.

Met vriendelijke groet,

Kennemerland

Edited by Kennemerland

1: ja, in het echt duurt de ene ook langer dan de andere.

2: oeps, goed dat je het zeg. Zet ik erin voor 2.2.

3: Je krijgt hem er wel uit. Je klikt op de ambuman en dan op het icoontje 'pak brancard' en je klikt op de RB auto!

4: Klopt, je moet goed op de ambulance klikken en niet op lichtbalk of andere 'child'.

Goedemiddag Lifeliner,

Ten allereerste mijn complimenten voor deze mod, je hebt er veel tijd en moeite ingestoken en het ziet er prachtig uit.

Toch heb ik vier bugs ontdekt deze wilde ik je graag even melden.

Bug 1. Als er een auto ongeluk is gebeurt en de brandweer is gearriveerd is er één auto bijna direct open geknipt en de andere auto duurt 4 a 5 minuten voordat het slachtoffer bevrijd wordt.

Bug 2. Als er een slachtoffer is overleden en je laat de lijkschouwers komen kunnen deze het lichaam niet oppakken met de brancard.

Bug 3. Als er een slachtoffer op het strand ligt en je laat een ambulance komen om het slachtoffer op te halen lukt dat niet, je pakt het slachtoffer wel op maar zodra je hem in het voertuig van de reddingsbrigade doet krijg je het slachtoffer er niet meer uit.

Bug 4. Bij de ene ambulance kan de broeder wel de brancard pakken en bij de andere niet (misschien ligt het aan het type ambulance heb namelijk geen idee.)

Ik weet niet of het echt bugs zijn, maar ik hoop dat je erin ieder geval naar gaat kijken.

Met vriendelijke groet,

Kennemerland

Voor je 3e "bug" heb ik ook een oplossing, je kunt de ambuman ook ipv het slachtoffer in de RB te stoppen 'm als geheel erin laten gaan, zo kun je als je de ambuman uit het voertuig laat gelijk door naar de ambu. :)

is er misschien nog een downloadlink beschikbaar want

download mirror 3 doet het niet

bij download mirror 2 lukt het me niet

en download mirror 1 geeft mn pc een foutmelding :(

Meen het echt vind het echt een hele mooie mod.

Enige wat ik echt heel jammer vind dat er nog geen oplossing is voor de arrestanten.

nu kan je eerst met een aangehouden persoon een half uur wachten op de arrestanten bus.

is het ook niet mogelijk om die arrestanten bus met een prio 1 te laten rijden. dan kan je deze gewoon mee sturen.

nogmaals voor de rest prachtige mod

Je kunt ook de persoon in een politie voertuig doen, dan naar die rotonde links rijden en daar de arrestant over plaatsen naar de bus ;)

Ik krijg telkens na 1 a 2 minuten spelen desktop crash helaas, andere mods werken meer dan prima (ook de veel grotere mods!)

Ligt idd aan jou. Ik heb het met de Brabant Mod 2010 terwijl ik deze mod, de Venlo Mod en L.A Mod (waarbij ik durf te wedden dat grotere mods zijn) geen problemen heb.

Je kunt ook de persoon in een politie voertuig doen, dan naar die rotonde links rijden en daar de arrestant over plaatsen naar de bus ;)

ja heb je gelijk in

alleen in veel gevallen kan je hem dan overplaatsen in een ambulance haha als die net te veel klappen heb gehad

• Like 1

Probeer met je pistool een verdachte te arresteren, 9/10 geeft hij / zij zich over en wanneer je 'm in een voertuig plaatst en eruit haalt is opnieuw arresteren niet meer nodig.

Ja, maar de moderatoren zijn te traag en voegen niks toe.

oke fijn, dan wacht ik nog even af tot er een andere link beschikbaar is :)

Kevin, ligt toch echt aan jou, helaas.

Zeebonkey, is vervangen door TS Castricum.

Denk niet dat het aan mij ligt, aangezien ik alles goed kan draaien. Zelfs GTA IV op hoogste graphics. Dus kan never aan me videokaart of laptop liggen.

ik heb een bug dat als ik een SO in de ambu leg, en ambu weg stuur. dat de missie blijft lopen??? hij sluit niet af..

en de Ambu 10-191 kan geen brancard pakken.

Edited by brw112

Denk niet dat het aan mij ligt, aangezien ik alles goed kan draaien. Zelfs GTA IV op hoogste graphics. Dus kan never aan me videokaart of laptop liggen.

Het is geen probleem van de mod, geen probleem van je PC. Het is gewoon een onoplosbare bugg voor jou om het zo maar te noemen.

Wat je wel kan proberen wat voor sommige werkt, sommige niet werkt en voor sommige alleen iets meer speeltijd aanbiedt is het volgende:

-Start "Task Manager" (ALT+CTRL+DELETE)

-Klik het tabblad "Processen" aan.

-Zoek het bestandje "EM4" op tussen het rijtje. Let wel op, EM 4 moet draaien (opgestart zijn).

-Klik op "EM4" met je rechter muisknop en druk vervolgens op "Affiniteit" waarbij je een aantal Processors aangevinkt zult zien.

-Klik alle processors uit behalve Processor "0".

-Bevestig en hoop op geluk of op zijn minst wat meer speeltijd!

Mocht dit niet helpen is er geen oplossing behalve op ander computer spelen dat 'm wel pakt.

hallo goeieavond

even 1 vraag en 1 ideetje

vraag is bij de tankautospuiten als ik een brandweerman aanklik staat er een vakje met monitor wat kan ik daarmee en wat is het precies.

en het ideetje was om er hondenbrigade in te maken van politie.

fijne avond en de mod is verder super

mijn bug is dat als ik bijv bij een gewonde op straat politie de mensen weg laat gaan de ambuman met brancard ook wegloopt :P en ik kan alleen TW alarmeren met ts Zee de rest niet.