Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
lifeliner4

[Bugs and Errors] Versie 2.1

Recommended Posts

Denk niet dat het aan mij ligt, aangezien ik alles goed kan draaien. Zelfs GTA IV op hoogste graphics. Dus kan never aan me videokaart of laptop liggen.

Ik heb het probleem ook een tijdje gehad met Egmond 2.0 dat hij na een paar minuten vast liep of uitviel maar uit het niets was het probleem opgelost.

mijn bug is dat als ik bijv bij een gewonde op straat politie de mensen weg laat gaan de ambuman met brancard ook wegloopt :P en ik kan alleen TW alarmeren met ts Zee de rest niet.

Dat eerste moet je oplossen door de ambuman met brancard achter de agenten te houden en je tweede probleem is niet echt een probleem. TW staat op post Zee en ik denk dat alleen daarom TS Zee 'm kan alarmeren, zoals het denk ik ook in het echt gaat.

Zo te zien kan ik geen VC (RB) alarmeren, de eerste keer gealarmeerd en de eerste keer dat mijn game eruit knalt. :P

als je een lijk hebt dan kan het personeel van de lijkwagen hem niet oppakken, dan stuur je een ambulance en laat je hem oppakken met ambulancepersoneel en dan stop je hem met die in de lijkwagen en je missie is opgelost! :D gehoord van een vriend

Ik weet niet of dit hier de plaats is om m'n vraag te stellen, misschien is het ook een domme vraag... maar ben nogal een groentje + geen professionele ervaring met ambulance/etc dus de termen in het spel zijn puur zoeken (OVD bv, joost mag weten wat dat is, voor mij dan toch lol)

To the point: Als ik een drenkeling heb in de rivier, welke ploeg moet ik daar dan naartoe sturen? Ik had eerst TS Zee gestuurd maar ik krijg de brandweerman maar niet in een duikerspak... Zou fantastisch zijn als iemand dit groentje kan helpen.

Bij voorbaat dank!!

Nou heel dat k.t script van die brancard werkt hier niet...ik vindt die oude versie beter...kan niet eens so oppakken ....

Ik weet niet of dit hier de plaats is om m'n vraag te stellen, misschien is het ook een domme vraag... maar ben nogal een groentje + geen professionele ervaring met ambulance/etc dus de termen in het spel zijn puur zoeken (OVD bv, joost mag weten wat dat is, voor mij dan toch lol)

To the point: Als ik een drenkeling heb in de rivier, welke ploeg moet ik daar dan naartoe sturen? Ik had eerst TS Zee gestuurd maar ik krijg de brandweerman maar niet in een duikerspak... Zou fantastisch zijn als iemand dit groentje kan helpen.

Bij voorbaat dank!!

je moet RB van de ambulance alarmeren dan naar redder aan kleden

Ik krijg bij elke ambulance die ik pak ..als ik een brancard wil pakken en ambulancelogo met een rode rand erom heen...?? ik houdt mijn muis goed op de ambulance ...

Ik krijg bij elke ambulance die ik pak ..als ik een brancard wil pakken en ambulancelogo met een rode rand erom heen...?? ik houdt mijn muis goed op de ambulance ...

Je moet zorgen dat je echt op het voertuig klikt en niet op een child, dus de lampen of zwaailichten

Je moet zorgen dat je echt op het voertuig klikt en niet op een child, dus de lampen of zwaailichten

ja, ik ben over heel die ambulance heen gegaan met me muis.. en nergens kon ik klikken... :wacko:

Het icoontje verandert ook niet als je op de goede plek zit, je moet gewoon klikken. Of heb je dat al geprobeerd en zit ik nu gewoon iets compleet zinloos te typen?

Het icoontje verandert ook niet als je op de goede plek zit, je moet gewoon klikken. Of heb je dat al geprobeerd en zit ik nu gewoon iets compleet zinloos te typen?

Ow, nee dat heb ik nog niet geprobeerd.. zal meteen gaan kijken ! u hoort zo nader -_-

Nee...of ik doe iets verkeerds of het werkt niet.. Ik klik op die ambulancebroerder dan zie ik 2 icontjes van een brancard een met peil en een zonder. dan klik ik op die icoon zonder peil dan krijg ik zo'n ambulance logo met rode rand.. waar ik ook klik ik krijg brancard..

Edited by Stevie93

Probeer het goed Stevie, rest lukt het wel!

Naar drenkeling in rivier kan je WO sturen.

Ja of ik doe het verkeerd ? ik laat eerst door een rapid responder het so beter maken. Dan komt ambulance, klik ik een iemand aan. Dan klik ik op dat icoon zonder die gele peil..en dan op de ambulance.en overal waar ik klik met me rechtermuisknop niks werkt..

Denk niet dat het aan mij ligt, aangezien ik alles goed kan draaien. Zelfs GTA IV op hoogste graphics. Dus kan never aan me videokaart of laptop liggen.

Misschien kun je proberen om het spel even helemaal opnieuw te installeren

pff..heb ik weer <_<

Probeer eens eerst de tas neer te zetten die de broerder vast heeft alsdie uitstapt.

Bij voorbaat dank!!

Wat ik meestal doe is het volgende alarmeren:

-TS Zee (tankautospuit)

-WO (Water ongevallen waar je brandweer kan laten omkleden tot duiker)

-RB (Reddingsbrigade waar RB persoon ook om kan kleden tot "duiker")

-En ambulances