Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
lifeliner4

[Bugs and Errors] Versie 2.1

Recommended Posts

Ik weet niet of dit hier de plaats is om m'n vraag te stellen, misschien is het ook een domme vraag... maar ben nogal een groentje + geen professionele ervaring met ambulance/etc dus de termen in het spel zijn puur zoeken (OVD bv, joost mag weten wat dat is, voor mij dan toch lol)

To the point: Als ik een drenkeling heb in de rivier, welke ploeg moet ik daar dan naartoe sturen? Ik had eerst TS Zee gestuurd maar ik krijg de brandweerman maar niet in een duikerspak... Zou fantastisch zijn als iemand dit groentje kan helpen.

Bij voorbaat dank!!

Je kan ook uit heb brandweer menu de WO (water ongevallen) sturen (hier kan je wel een brandweer man om kleden naar duiker)

Probeer eens eerst de tas neer te zetten die de broerder vast heeft alsdie uitstapt.

Ik laat de tas neerzetten en dan klik ik op brancard...maar er gebeurt totaal niks.. ookal stuur ik 4 anderen ambulances bij geen een kan ik een brancard pakken.. Kan ik niet het oude script toepassen ? dat je met twee man de brancard moet pakken

Klopt het dat je af en toe twee keer op het slachtoffer moet klikken voordat hij op de brancard verschijnt?

Klopt het dat je af en toe twee keer op het slachtoffer moet klikken voordat hij op de brancard verschijnt?

Klopt, dit heb ik ook.

Nouwja, is niet egt een bug. Maar ik vind het jammer dat de drenkelingen bijna op de kust staan.

jammer dat er niet veel variatie zit in de meldingen die er komen het zijn allemaal kleine dingetjes en steeds hetzelfde

want echte goeie branden of ongevallen zit er niet in gr

jammer dat er niet veel variatie zit in de meldingen die er komen het zijn allemaal kleine dingetjes en steeds hetzelfde

want echte goeie branden of ongevallen zit er niet in gr

Vind persoonlijk de meldingen erg realistisch, vandaag nog melding gehad van een persoon dat lag te schudden etc. Eenmaal op locatie bleek het te gaan om "rock" party met veel drank en lag er nog iemand op de grond (waarbij niks aan de hand was). Ik vond dat wel realistisch.

Vind persoonlijk de meldingen erg realistisch, vandaag nog melding gehad van een persoon dat lag te schudden etc. Eenmaal op locatie bleek het te gaan om "rock" party met veel drank en lag er nog iemand op de grond (waarbij niks aan de hand was). Ik vond dat wel realistisch.

Alleen raken er random mensen gewond, en is het dus niet dat de maker van de mod ervoor heeft gezorgd dat bepaalde personen bij bepaalde gelegenheden(zoals een feestganger bij een rockparty) gewond raken zodat het realistischer wordt. Jouw geval is dus puur toeval...

Met de ambulance kan je de brancard als het ware in de auto van de RB zetten, maar met de KHV werkt dat niet. Daar stapt de broeder/verpleger gewoon met brancard en al in de KHV. Heb al twee keer dat de persoon bij het uitstappen op strand rare rondjes gaat lopen. Misschien kan dat in de volgende versie aangepast worden, dat het zowel bij de RB als de KHV kan.

Verder toen ik bij een ambulance de achterdeuren liet openen, werkte de command niet om een brancard uit de ambulance te halen, dat normaal wel werkt met gesloten deuren.

Ik laat de tas neerzetten en dan klik ik op brancard...maar er gebeurt totaal niks.. ookal stuur ik 4 anderen ambulances bij geen een kan ik een brancard pakken.. Kan ik niet het oude script toepassen ? dat je met twee man de brancard moet pakken

lol bij mij werkt alles wel anders moet je ff aan mij vragen je heb me msn dus moet lukken collega:P

geen idee of dit al gemeld is... maar als je de verpleegkundige een brancard laat halen en je hebt een agent die burgers wegstuurd... dan wil die persoon met de brancard er niet doorheen en gaat zich gedragen als een burger (?)

ik heb egmond 2.1 op mijn emergency 4 gezet maar na een goede 10min spelen begint dit speel heel traag te werken, heeft iemand hier een oplossing voor?

thx

Cops ja dat had ik ook al gemeld. We hebben hetzelfde probleem. Gewoon zorgen dat hij al achter de politie is :)

oeps daar heb ik over heen gelezen dan :$

Bug Report:

Als je een melding krijgt van een onwel wording of iets anders ZIE JE HET SLACHTOFFER SOMS NIET of! Er is helemaal geen slachtoffer.

htco09, geen idee. Was bekend probleem in 2.0, maar is nu volgensmij verholpen.

Kennemerland, dat lijkt mij stug. Heb ik nog nooit gehad.

htco09, geen idee. Was bekend probleem in 2.0, maar is nu volgensmij verholpen.

Kennemerland, dat lijkt mij stug. Heb ik nog nooit gehad.

Ik zal de volgende keer een screenshot voor je maken.

Kennemerland. Soms ligt het SO "verscholen" onder de tafel ofzo. Kan men er ook moeilijk bij

Hallo,

Mijn naam is Benjamin en ik ben ook nieuw op deze site. Mijn complimenten voor alle mods die gemaakt zijn! prachtig, speel het meest met Egmond mod! Is echt gaaf en ben er dan ook helemaal verslaafd aan geraakt :)

misschien voor versie 2.2, ik vind het altijd wel gaaf als er meerdere ambulancepersoneel aan een gewond persoon werken. Dit is mogelijk in ERS Berlin mod, maar jammer genoeg nog niet in de Egmond mod. T'zou gaaf zijn als dat in de 2.2 versie komt!

Hallo,

Mijn naam is Benjamin en ik ben ook nieuw op deze site. Mijn complimenten voor alle mods die gemaakt zijn! prachtig, speel het meest met Egmond mod! Is echt gaaf en ben er dan ook helemaal verslaafd aan geraakt :)

misschien voor versie 2.2, ik vind het altijd wel gaaf als er meerdere ambulancepersoneel aan een gewond persoon werken. Dit is mogelijk in ERS Berlin mod, maar jammer genoeg nog niet in de Egmond mod. T'zou gaaf zijn als dat in de 2.2 versie komt!

Dit is de bugs en errors..

Dit kan je plaatsen in WIP Egmond mod 2.2 ;)

Edited by alphenmod

Toen ik een strandwacht van de RB wilde laten omkleden naar redder kreeg ik een CTD.

in mijn logfile stond: ?ERROR: Could not allocate memory for model vertex data (2083793237 Bytes)

Wat betekent dit?