Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
lifeliner4

[Bugs and Errors] Versie 2.1

Recommended Posts

Ik heb een vraagje

in 2.0 breide de branden erg snel uit.

nu lijkt het helemaal niet te gebeuren.

Heeft iemand nu al een een grote brand gehad waarbij je echt meerdere voertuigen nodig heb?

Ik heb een vraagje

in 2.0 breide de branden erg snel uit.

nu lijkt het helemaal niet te gebeuren.

Heeft iemand nu al een een grote brand gehad waarbij je echt meerdere voertuigen nodig heb?

er waren naar aanleiding van 2.0 veel reacties over de snelle utbreiding, en over of dat wat minder kon. Dat is nu dus gebeurd.

Toen ik een strandwacht van de RB wilde laten omkleden naar redder kreeg ik een CTD.

in mijn logfile stond: ?ERROR: Could not allocate memory for model vertex data (2083793237 Bytes)

Wat betekent dit?

Te weinig RAM geheugen?

Dan heb ik dus 2 gb te weinig RAM geheugen? hoeveel GB RAM hebben jullie?

ik heb 6GB RAM.

(ik heb trouwens geen andere programma's open staan tijdens het spel)

er waren naar aanleiding van 2.0 veel reacties over de snelle utbreiding, en over of dat wat minder kon. Dat is nu dus gebeurd.

Hoi ja klopt ik heb dit ook gelezen.

Ik was zelf ook van mening dat dit soms te snel gebeurd maar lijkt er nu op dat een brand helemaal niet uitbreid

Hoi ja klopt ik heb dit ook gelezen.

Ik was zelf ook van mening dat dit soms te snel gebeurd maar lijkt er nu op dat een brand helemaal niet uitbreid

Is in het echt ook niet zo dat het snel uitbereid..

Dat klopt maar nu is het echt saai. Speel zelf weer 2.0 omdat er in 2.1 helemaal geen uitbreiding is. branden doven van zelf. Nog geen 1 brand meegemaakt waar je meer als 1 ts voor nodig hebt. Dan was 2.0 veel leuker. Jammere van 2.0 is dan weer het veel te drukke verkeer maar dat heb ik opgelost door 2 politie vervoersbussen op te offeren en die standaard de weg te laten af zetten op de drukke punten : -)

He LFL4,

erg mooie mod weer!! maar buiten de bugs die al genoemd zijn heb ik er nog één, namelijk er zijn verschillende manschappen bijvoorbeeld van de TS Heiloo die geen verdeelstuk neer kunnen leggen wat wel handig is bij verschillende soorten branden.

gr.

Dan heb ik dus 2 gb te weinig RAM geheugen? hoeveel GB RAM hebben jullie?

ik heb 6GB RAM.

(ik heb trouwens geen andere programma's open staan tijdens het spel)

Ik heb 4GB en hier werkt het prima

Als ik in taakbeheer kijk, dan is er bij ongeveer 2 gig geheugen in gebruik. En ook ongeveer honderd processen.dit lijkt mij wat veel, dus zou ik graag willen weten hoeveel er bij jullie lopen en hoeveel geheugen jullie in gebruik hebben.

Zonder dat je em4 speelt.

Met em4: Ongeveer 3 van de 4 GB in gebruik en ~50 processen (waaronder 9 van chrome)

Zonder em4: 2.2 van de 4 GB en een proces minder

Als de brand snel uitbreid in de natuur hoef dat niet zo erg te zijn. alleen bij een woning brand is het wel fijn dat niet heel egmond afbrand

Ik had toen net een drenkeling die op het strand lag. Kon hem niet redden met de reddingsbrigade

Ook kon in nadat ik een monitor had geplaatst hem niet meer weghalen

Ik had toen net een drenkeling die op het strand lag. Kon hem niet redden met de reddingsbrigade

Ik heb dit ook meerdere keren gehad.

misschien iemand van het Riagg sturen die persoon denkt dat hij verdrinkt hahah

je kan hem wel met een brandweer man verplaatsen vervolgens staat hij dan op. je zult alleen de missie niet halen

Is er een mogelijkheid om toch iets te doen aan de branden?

had net een gasexplosie bij de woningen 3 gewonden en meer niet. geen eens brand!

Nu de brandweer voertuigen zo mooi zijn geworden zie ik ze nog niet want ze blijven op de karzerne ;)

hoop dat hier een oplossing voor is

Ik heb dit ook meerdere keren gehad.

misschien iemand van het Riagg sturen die persoon denkt dat hij verdrinkt hahah

je kan hem wel met een brandweer man verplaatsen vervolgens staat hij dan op. je zult alleen de missie niet halen

Is er een mogelijkheid om toch iets te doen aan de branden?

had net een gasexplosie bij de woningen 3 gewonden en meer niet. geen eens brand!

Nu de brandweer voertuigen zo mooi zijn geworden zie ik ze nog niet want ze blijven op de karzerne ;)

hoop dat hier een oplossing voor is

Heb je ook dat de melding meteen mislukt is?

Waarschijnlijk heb je de drenkeling over het hoofd gezien en is jouw 'drenkeling' gewoon een badgast. Monitor kun je weghalen door na een brandweerman geselecteerd te hebben rechts te klikken op de monitor.

Waarschijnlijk heb je de drenkeling over het hoofd gezien en is jouw 'drenkeling' gewoon een badgast. Monitor kun je weghalen door na een brandweerman geselecteerd te hebben rechts te klikken op de monitor.

De drenkeling was aan het watertrappelen op land

Toen ik met de brandweerman geselecteerd met de rechtermuisknop op de monitor klikte ging hij hem opruimen. De brandweerman staat daarna in de monitor met de slang en kan nergens heen. Ik heb ook nog een andere TS laten komen om te kijken of andere manschappen de andere monitor (ik had er 2 staan) wel konden opruimen. Dit bleek niet te kunnen

Kan wel (die monitor), goed klikken en anders helaas.

Drenkeling kan z'n foutje hebben ja, helaas kunnen ze niet diep in water.

Jippie! Ik kan alweer 5 minuten spelen voordat ik crash! We gaan vooruit! :mellow:/>

Dit ligt niet aan de mod hoor. Er is volgens mij ook geen oplossing voor.

Als je een van de politiewagens van HL0 alarmeeerd met P2, komt er toch P1 te staan

Weet iemand toevallig hoe het komt dat bijvoorbeeld voertuigen skins opeens de helft van de map overnemen en je map dus een voertuig skin is, of het is helemaal zwart, en daarna meteen crash? Drivers etc allemaal up to date.