Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
lifeliner4

[Bugs and Errors] Versie 2.1

Recommended Posts

ja heb je gelijk in

alleen in veel gevallen kan je hem dan overplaatsen in een ambulance haha als die net te veel klappen heb gehad

Dan moet je hem opnieuw gaan aanhouden en ontstaat er weer een gevecht

Mijn bug:

Ik ben net klaar met een politie melding als ik een volgende melding krijg. De wagen is al een tijdje weg dus ik stuur hem opnieuw naar de melding. Echter zit de verdachte van de vorige melding dan nog in het voertuig. Ook blijft die melding open staan (inzet loopt).

Wat te doen zodat dit niet meer gebeurt?

Alarmeer een busje uit het "normale" alarmeringsmenu van em4. Daarmee moet je een verdachte weg brengen. Dit kan niet met voertuigen die worden opgeroepen via het alarmeringsscript uit de mod.

Alarmeer een busje uit het "normale" alarmeringsmenu van em4. Daarmee moet je een verdachte weg brengen. Dit kan niet met voertuigen die worden opgeroepen via het alarmeringsscript uit de mod.

Dank! Nu lukt het wel!

Nog even terug komend op t probleem dat de vuurtoren niet werkt, helaas jullie hadden het fout over dat t alleen 's nachts zou werken. ik heb namelijk een time tweak toegepast. en je zag niets meer t was totale duister in Egmond. Dus ben ik verder gaan zoeken en zag toen dit in de mod editor wanneer ik de map had geladen en vervolgens naar de object properties ging. 3 x raden wat er gebeurde toen ik op t vinkje klikte...

lighthouseuit.jpg

lighthouseaan.jpg

En ja hoor, daar ging het lampje aan. De map gesaved getest en er was licht. amen. -_- niet dat de bootjes er wat aan hebben want die zijn er niet, maar toch een goed gevoel als je wat kunt zien in t duister.

en hier t bewijs...

picture.jpg

Edited by shaady

Sinds kort gebruik ik de mod weer, is er al een oplossing voor de overleden slachtoffers? of een manier hoe ik zelf kan aanpassen dat ze in de lijkwagen kunnen worden meegenomen?