Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
angeloo341

delft mod

Recommended Posts

hallo iedereen ik heb een zitten denken en zelf wel bereid een mod te. maken maar ik weet nog vrij weinig van skninnen mod en anderen zaken. maar ik wil graag een mod maken over brandweer delft en omstreken.

en zoek het liefst ervaren modders ik woon zelf in het plaatsje delft dus ik zou indien nodig foto,s kunnen maken van de brandweer wagens de. ambulance dienst en de politie het nieuwe aan de mod is dat de nieuwe. ambulances van delft in de mods komen en de siv,s van de brandweer. mijn idee is om ook een bikers team motorpolitie en bereden politie in de mod te. laten voorkomen en een stad geheel met grachten en trambanen laat me. horen of je het iets vind en er aan mee wild helpen. en weet iemand dan ook de progamma,s om te kunnen modden en te skinnen en anderen objecten te plaatsen en.

zou je die in een bericht naar me toe willen sturen???

mvg angelo van akkeren :)

Edited by angeloo341

Als je serieus wilt worden genomen moet je misschien eens beginnen met normale teksten schrijven ;) Niet vervelend bedoelt, maar ik zou liever aan een andere mod meewerken waar ik wel wat van kan lezen. Het is ook handig als je iets laat zien wat je kunt. Het moet niet zo zijn dat je zelf niks aan de mod doet en dus eigenlijk iemand anders jouw mod gaat maken.

Oftewel je kan zelf niks maar hebt de mooiste ideeën die anderen mogen verwezenlijken. Ga eerst zelf wat klooien in de editor, lees wat tutorials door, bekijk de verschillende fora en kom dan nog eens.

Edited by 112bolsward

Hij heeft nooit gezegd zelf niks te willen doen... van mij mag je contact opnemen, zodat ik je wat dingen kan leren.

Hij heeft nooit gezegd zelf niks te willen doen... van mij mag je contact opnemen, zodat ik je wat dingen kan leren.

Ik wil wel skinne en map bebouwen. En helpe met je lere skinne.

beste Timo641 en marlenn jullie zijn egt de enigste die mijn punt snappen ik kan nog niets maar wil het egt DOLGRAAG leren hoe het moet ik moet er alleen een beetje gevoel van krijgen hoe het moet en vroeg ook daarom of iemand mij een lijstje met benodigdheden wou sturen met namen van progamma,s

die ik nodig hebt om te skinnen modden etc zodra ik dat kan kan ik beginnen met de bouw van de mod want tja rome is ook niet in een dag gebouwd he hadden ze ook iemand voor moeten leren metselen...

Wil je alsjeblieft wel wat doen aan je Nederlands? En met alleen een lijstje met programma's ben je er niet. Stuur me maar een pb met wat je zou willen leren, dan kijk ik of ik je kan helpen. En ik kan je beter dingen leren als je probeert begrijpelijk Nederlands te typen. Fouten zijn niet erg, maar zoals je zelf zegt: Rome is niet in een dag gebouwd... een tekstje Nederlands niet in een paar seconden...

Wil je alsjeblieft wel wat doen aan je Nederlands? En met alleen een lijstje met programma's ben je er niet. Stuur me maar een pb met wat je zou willen leren, dan kijk ik of ik je kan helpen. En ik kan je beter dingen leren als je probeert begrijpelijk Nederlands te typen. Fouten zijn niet erg, maar zoals je zelf zegt: Rome is niet in een dag gebouwd... een tekstje Nederlands niet in een paar seconden...

Sluit me er volledig bij aan, Timo kan je wel doorverwijzen naar mij!

Sluit me er volledig bij aan, Timo kan je wel doorverwijzen naar mij!

Wat ik hem niet kan leren, mag jij doen! ;-)

beste Timo641 en marlenn jullie zijn egt de enigste die mijn punt snappen ik kan nog niets maar wil het egt DOLGRAAG leren hoe het moet ik moet er alleen een beetje gevoel van krijgen hoe het moet en vroeg ook daarom of iemand mij een lijstje met benodigdheden wou sturen met namen van progamma,s

die ik nodig hebt om te skinnen modden etc zodra ik dat kan kan ik beginnen met de bouw van de mod want tja rome is ook niet in een dag gebouwd he hadden ze ook iemand voor moeten leren metselen...

Zoals ik dus al zei, bekijk de verschillende fora en tut's. Dan kom je al een heel eind. Skinnen, map texture maken kan je gewoon in paint doen. Beperk je eerst tot de wat makkelijker dingen zoals skin's aanpassen of een maptexture maken voordat je aan dingen als het maken van modellen en dergelijke begint. Anders zit je al gauw met je handen in het haar en is de lol er gauw af. En ik heb er alle vertrouwen in dat Timo641 en TheBrandweerFreak je goed op weg kunnen helpen.

• Like 1

Zoals ik dus al zei, bekijk de verschillende fora en tut's. Dan kom je al een heel eind. Skinnen, map texture maken kan je gewoon in paint doen. Beperk je eerst tot de wat makkelijker dingen zoals skin's aanpassen of een maptexture maken voordat je aan dingen als het maken van modellen en dergelijke begint. Anders zit je al gauw met je handen in het haar en is de lol er gauw af. En ik heb er alle vertrouwen in dat Timo641 en TheBrandweerFreak je goed op weg kunnen helpen.

Wow, dankje voor het vertrouwen, dit raakt me diep... ok dat valt dan ook wel weer mee...

Als je belangrijkste dingen wilt leren, lees dan de Editor Manual.PDF. Te vinden bij het onderstaand adres.

Windows 7

C:\Program Files (x86)\sixteen tons entertainment\Emergency 4

voor win XP of ouder (Lijkt me onwaarschijnlijk maar goed)

C:\Program Files\sixteen tons entertainment\Emergency 4

Ik hoop dat je weet dat deze sectie is voor mods die in progress zijn. Dat is deze mod dus nog duidelijk niet. Je hebt tot morgenavond 7 uur de tijd om screenshot(s) te uploaden anders gaat dit topic dicht.

beste Sven zou je de mod.

in de sectie working in progres willen zetten.

Daar staat hij nu, en dat mag dus niet... dat zegt Sven net...

Geen screens, dus zoals afgesproken een slotje.

Gesloten ...

slot.png

Gesloten op verzoek of de topic starter is in overtreding geweest.

Heb je vragen? stuur een Persoonlijk Bericht naar een Moderator of Admin.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this