Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Luke

Houd ons forum op peil!

Recommended Posts

Beste leden,

Het team van het Emergency4 forum constateerd dat het niveau op het forum de laatste tijd steeds verder naar beneden toe gaat. Wij zijn van mening dat als we hier niet op anticiperen het niveau steeds verder zal zakken.

Een belangrijk gedeelte van het forum is de kroeg. Hier is dan ook veel activiteit. Echter zijn wij van mening dat het forum steeds meer om de kroeg gaat draaien. Dat is opzich nog niet zo erg, maar het valt ons op dat vele posts in dat gedeelte nergens op slaan. Vooral de kroeg is meer een soort stortplaats voor nutteloosheid geworden. Er worden soms posts gedaan waar niemand iets aan heeft. Laat ik duidelijk zijn dat dit niet de bedoeling is. Binnen het team hebben we het voortbestaan van de kroeg besproken. Wij zijn van mening dat de kroeg erg moet veranderen, of verwijderd moet worden.

Op dit moment hebben wij besloten de kroeg nog even te laten. We willen eerst kijken of jullie het niveau aldaar omhoog kunnen schroeven. Als dat zo is zal de kroeg blijven. Maar als er straks nog steeds nutteloze posts verschijnen zullen wij ons genootzaakt voelen de gehele kroeg te sluiten.

Daarnaast willen wij het niveau van de leden anzich verhogen. Concreet houd dit in dat wij leden die zich slecht gedragen sneller zullen bannen, en vermoedelijk een leeftijds ondergrens in gaan stellen.

Het team beraad zich over verdere plannen om de forumwaardigheid te verhogen. Uiteraard staan wij als team open voor tips vanaf de kant van de leden. Indien jullie ideeën hebben kunnen jullie je via de PM tot mij richten.

Wij verwachten jullie hulp en begrip.

Ja dat is mij ook opgevallen in t begin dat ik hier kwam was er elke dag wel een stuk of 4/5 vragen over em4 en repo´s etc nu zit iedereen gezellig in de kroeg.

Eehm... gaat het niveau van het forum omlaag?! Gek niks van gemerkt, alleen is pijl niet met EI? Op peil houden, niet op pijl houden...

(onderwerp van de post).

En het is trouwens ook genoodzaakt (i.v.p. genootzaakt) ;)

Edited by leonard

Eehm... gaat het niveau van het forum omlaag?! Gek niks van gemerkt, alleen is pijl niet met EI? Op peil houden, niet op pijl houden...

(onderwerp van de post).

Hier van bijvoorbeeld ook al..

Iedereen maakt weleens een tiepfoutje.

Genoeg gezanikt hier over. De boodschap is dus duidelijk.

Ja, dat zou ik graag willen. Maar Sven is daar allemaal niet zo snel mee. Ik probeer hem op alle mogelijke manieren achter de huid aan te zitten. maar wat niet gaat, dat gaat niet. Helaas.

Hier van bijvoorbeeld ook al..

Iedereen maakt weleens een tiepfoutje.

Ghehe, i'm just saying. ;)

Maar ook bij die bijdrage had je jezelf af kunnen vragen wat het nut er van was. Ik zie het namelijk. Als je je ergert aan dit soort kleine typefoutjes zou je het bericht kunnen melden of mij een PM kunnen sturen. ;)

Kijk, dat is 1 punt waarop het forum achteruit gaat, onnodig gebitch om niks.