Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
arnoldje001

downloads

Recommended Posts

Hallo mede emergency 4 fans

ik zit al een tijdje te neuzen op dit forum

en heb aantal vraagjes

over het downloaden van de mods

1.als ik een modpack installeer kan ik dan ook nog kleine mods toevoegen ?

2.waarom doet de download link op deze site niet?

3.waar kan ik sommige mods van jullie downloaden (want zit mooi spul tussen)

hoop op antwoorden en fatsoenlijke

gr Arnold

Hallo mede emergency 4 fans

ik zit al een tijdje te neuzen op dit forum

en heb aantal vraagjes

over het downloaden van de mods

1.als ik een modpack installeer kan ik dan ook nog kleine mods toevoegen ?

2.waarom doet de download link op deze site niet?

3.waar kan ik sommige mods van jullie downloaden (want zit mooi spul tussen)

hoop op antwoorden en fatsoenlijke

gr Arnold

Vraag 1: Misschien kan je die wat duidelijker verwoorden, niet helemaal duidelijk

Vraag 2: Wellicht doen niet alle links het, maar er zijn er genoeg die het wel doen

Vraag 3: Dat ligt eraan welke je bedoelt. De mods die in progress zijn, zijn niet te downloaden, daarom zijn ze in progress. Mods die wel te downloaden zijn, staan bovenaan (Egmond, Brabant)

Vraag 1: Misschien kan je die wat duidelijker verwoorden, niet helemaal duidelijk

Vraag 2: Wellicht doen niet alle links het, maar er zijn er genoeg die het wel doen

Vraag 3: Dat ligt eraan welke je bedoelt. De mods die in progress zijn, zijn niet te downloaden, daarom zijn ze in progress. Mods die wel te downloaden zijn, staan bovenaan (Egmond, Brabant)

vraag 1 bedoel ik mee ik heb nu egmond mod erin en nu wil ik de eod graag toeveogen kan da?

vraag 1 bedoel ik mee ik heb nu egmond mod erin en nu wil ik de eod graag toeveogen kan da?

In de editor kan je veranderen wat je wilt.

Is zeker mogelijk, alleen om deze erin te krijgen is wel wat meer kennis voor vereist, en zeker als je het ook nog werkend wilt maken!

Nog even een toevoeging op vraag 3: Prive mods zijn ook niet te downloaden, hoewel er een paar erg mooie tussen zitten, zijn ze voor de makers alleen, tenzij ze besluiten om ze uit te geven!

Voertuig in-game zetten kan ik je niet meehelpen. (is namelijk vrij lastig om te doen!)

Om de auto in de editor te zetten open je de mod waar hij in moet komen. In de voertuigenlijst etc. klik je in de gewenste map op new. Dan geef je een naam in, bijv. 'auto 1', en klik je op OK. Nu krijg je een schermpje met van alles en nog wat. Onderin staan 3 balkjes met browse. Klik op de bovenste en zoek het .v3o-bestand can het voertuig dat je wilt toevoegen. Klik er 2x op en vervolgens weer op OK. Hopelijk kun je er wat mee! Heb het namelijk tijdje niet gedaan, maar volgens mij is het zo goed ;p