Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
SeBu Design

Problemen met het forum

Recommended Posts

Beste Leden,

Mocht je problemen ondervinden met het forum, maak dan de cache van je browser (Internet Programma, bijv. Google Chrome, Firefox, Internet Explorer, etc.) leeg. Dit zorgt ervoor dat de nieuwe wijzigingen op de correcte wijze worden ingeladen.

Mocht je niet weten hoe je dit moet doen, op de volgende link staat uitgelegd hoe je dit moet doen met screenshots.

http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser's-Cache

Mochten er vragen zijn vraag ze gerust.

@@Maurice Ik kom maandag weer terug uit Zweden, dan ben ik een week vrij dus ga ik de rest van de openstaande punten wegwerken. De voorbereidingen zijn al gedaan maar hier hebben jullie nog niets van gemerkt omdat dit vooral onderwater is gedaan.

Een groot obstakel is wel verholpen je kan als het goed is weer enters plaatsen in internet explorer.

@@Niels er waren wat problemen gemeld vanuit het team en ook deels van leden ;) Er ging iets fout in internet explorer als je enters wilde plaatsen in het reactie formulier, dit kon niet en nu weer wel.

Er was wat onderhoud aan de server, vandaar dat het forum enige tijd offline was. Hij is als het goed is nu weer volledig bereikbaar !

Wanneer je via internet explorer naar gallerij gaat of je wilt geavanceerd gaan zoeken gaat er wat mis..

Had vanmiddag ook ineens last van een foutmelding van Google Chrome, dat als ik op een link klikte ik er teveel een soort van tussenstukjes had.

Ik had dan bijvoorbeeld:

www.emergency4.nl/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/index/

en dit is niet een fout of iets, maar zo was het echt....

Dat heb ik gemerkt, ben gelijk begonnen met het uitladen van mijn wagen zeg maar :mrgreen:

Volgens mij geeft het forum de verkeerde tijd aan.

Op mijn PC is het nu 16:44, maar het forum geeft voor mijn bericht ongeveer 16:05 aan...

Edited by masterjvdw

Inderdaad! Nu 10:46, maar op het forum 10:06. Lijkt erop dat het forum 40 minuten achterloopt? :mrgreen: