Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
BlackS

Map 112 Egmond V2,1

Recommended Posts

Dag mede 911ers

Ik zoek iemand die de .e4m freeplay map heeft van Egmod 2.1.

door een foutje per ongeluk gedelete :$ :$

Alvast bedankt!

Mod verwijderen en opnieuw installeren, zou ik zeggen. :rolleyes:

ja een simpeler antwoord is er niet

Nou dan weet ik het ook niet hoe het met jullie zit, maar een kleine moeite is het:

Even naar je (STATION NUMMER):\Program Files (x86)\WizardWorks\911 - First Responders\Mods\112 Egmond Modification 2.1\Maps

Pakt de freeplay.e4m, zippen die handel en uploaden en het linkje plakken.

Gaan jullie twee mij nou nog steeds vertellen dat het 'simpeler'' is om de mod te unistallen en weer te installen? Wil liever mn privescriptjes behouden :D

In de tijd dat je nu op anderen aan het wachten bent had je de mod al 40 keer opnieuw kunnen downloaden en je map zoeken...

Nou dan weet ik het ook niet hoe het met jullie zit, maar een kleine moeite is het:

Even naar je (STATION NUMMER):\Program Files (x86)\WizardWorks\911 - First Responders\Mods\112 Egmond Modification 2.1\Maps

Gaan jullie twee mij nou nog steeds vertellen dat het 'simpeler'' is om de mod te unistallen en weer te installen? Wil liever mn privescriptjes behouden :D

in dat geval ga je de egmond mod openen en zoek je de info, verander de info naar IDK Versie 2.0 edits BlackS

download de mod, instaleer de mod, open de mod en de map, kopieër je map naar je bewerkte egmond en je hebt het...

OF haal heel Egmond uit je mods mapje en doe die op het bureaublad, als je eenmaal de egmond mod gedwonload en geinstaleerd hebt en de map weer hebt dan open je de egmond mod die op je bureaublad staat en kopieer je alles op het mapje Maps na

Dat moet ook werken, en nee ik heb de Egmond niet meer omdat ik vrijwel zelden de mod speelde ;)

Succes

Ik zeg niet dat mijn antwoord "simpel" is, maar zo zou ik het doen... ;)

Je hebt het ondertussen gevonden zie ik, niks te danken hoor. <_<

Edited by unit 82

je kan je map van de mod even op je bureaublad neerzetten, dan de mod opnieuw downloaden en dan je mappen in 1 voegen

oow, sorry zag niet dat deze tip al gegeven was ^_^

Edited by Hessel

Ik zeg niet dat mijn antwoord "simpel" is, maar zo zou ik het doen... ;)

Je hebt het ondertussen gevonden zie ik, niks te danken hoor. <_<

Dat zou zo kunnen ja, ik zeg ook niet dat

in dat geval ga je de egmond mod openen en zoek je de info, verander de info naar IDK Versie 2.0 edits BlackS

download de mod, instaleer de mod, open de mod en de map, kopieër je map naar je bewerkte egmond en je hebt het...

OF haal heel Egmond uit je mods mapje en doe die op het bureaublad, als je eenmaal de egmond mod gedwonload en geinstaleerd hebt en de map weer hebt dan open je de egmond mod die op je bureaublad staat en kopieer je alles op het mapje Maps na

Dat moet ook werken, en nee ik heb de Egmond niet meer omdat ik vrijwel zelden de mod speelde ;)

Succes

je kan je map van de mod even op je bureaublad neerzetten, dan de mod opnieuw downloaden en dan je mappen in 1 voegen

oow, sorry zag niet dat deze tip al gegeven was ^_^

Ja dat zou kunnen ja, maar het zou een kleine moeite zijn geweest om iemand blij te maken mja, teveel gevraagd!

Ik doe het dan wel zo :D

Haha ik denk dat het nu al een beetje te laat is ;)

maar je kan hem toch ook gewoon uit je prullenbak halen?

dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dat zo ineens per ongeluk gaat, maar ik was er niet bij dus kan er moeilijk wat over zeggen natuurlijk