Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
TS3531

rotterdam rijnmond mod

Recommended Posts

Kijk, dat lijkt er tenminste op. Ik vind alleen die blauwe kleur te fel en brandweerlogo te groot.

oke dat zal ik veranderen dan

Ziet er al netjes uit.

Alleen je weet dat de 17-166 inmiddels een ander model is?

nee dankje voor het melden kom zelf uit twente met behulp van youtube filmpjes kwam ik op die

en zet nieuwe logo,s op en werk ik het af tot in de kleine details

dat heb ik vaak genoeg gedaan als je wilt stuur ik er wel wat

Waarom zou je dat opsturen. Gebruik het dan in deze mod... en als het er niet hoort is dat een extra reden zelf te gaan skinnen.

nee dankje voor het melden kom zelf uit twente met behulp van youtube filmpjes kwam ik op die

als je op youtube "ambulance 17-166" intypt krijg je bovenaan al meteen een video van de nieuwe.

Ik als moderator wil even reageren op een paar punten in dit topic.

Ten eerste is het niet netjes om iemands werk zomaar over te nemen zonder naamsvermelding. De naamsvermelding ben je volgens de forumregels verplicht om neer te zetten maar hier wordt niet al te streng mee om gegaan, dus laat ik het hier ook bij.

Ten tweede een korte reactie op Bart. Iedereen begint klein en met kleine aanpassingen, jij ongetwijfeld ook. Probeer eens wat ''aardiger'' te reageren.

Ten derde is naar mijn mening de T5 ook niet jou werk. Zo als ik het vanaf hier kan beoordelen een skin uit de Venlo mod, hier komt het eerste punt dus ook bij kijken.

Als laatste een stukje in het zwart: succes en probeer eens wat wagens helemaal zelf te skinnen, dus met strepen en al. Als je dit onder de knie hebt ben je al een heel eind..

Ik als moderator wil even reageren op een paar punten in dit topic.

Ten eerste is het niet netjes om iemands werk zomaar over te nemen zonder naamsvermelding. De naamsvermelding ben je volgens de forumregels verplicht om neer te zetten maar hier wordt niet al te streng mee om gegaan, dus laat ik het hier ook bij.

Ten tweede een korte reactie op Bart. Iedereen begint klein en met kleine aanpassingen, jij ongetwijfeld ook. Probeer eens wat ''aardiger'' te reageren.

Ten derde is naar mijn mening de T5 ook niet jou werk. Zo als ik het vanaf hier kan beoordelen een skin uit de Venlo mod, hier komt het eerste punt dus ook bij kijken.

Als laatste een stukje in het zwart: succes en probeer eens wat wagens helemaal zelf te skinnen, dus met strepen en al. Als je dit onder de knie hebt ben je al een heel eind..

oke

ben nu bezig met de nieuwe 17-166

Wijs mij eens op de regel waar staat dat ik liefdevol moet reageren.

Wijs mij eens op de regel waar staat dat ik liefdevol moet reageren.

Daar is geen regel voor. Liefdevol en vriendelijk reageren is niet te regelen in regels. Dat werkt alleen als je een hart hebt. ;)

Moderators zijn er niet alleen om de regels te handhaven, maar ook om leden aan te spreken op hun gedrag als deze opvalt..

Aangezien ik weet hoe jij bent begonnen vond ik een reactie wel op zijn plaats..

Maar dat geldt voor iedereen, wij zouden ook wel eens over jou kunnen beginnen maargoed. Dat laat ik want misschien ben jij wel zo.

Zullen we weer terug naar de mod gaan voordat dit in een psychologische sessie veranderd waar we over gevoelens gaan praten die we zelf ervaren of over anderen.

Weet je ik zie vaak genoeg dingen voorbij komen waarop ik ook kan ingaan of stomme reactie's kan plaatsen, maar voordat ik dat doe plaats ik mezelf altijd eerst even in iemand anders en bekijk het vanuit zijn punt hoe het zou zijn als ik iets onaardigs zou posten. Daarom doe ik dat ook nooit omdat het nooit leuk gevonden wordt, het is het ook trouwens niet waard om iemand anders zijn trots te verpesten toch? Naar mijn mening ben je dan gewoon een lul.

Edited by RedHawk504

Iemand zijn trots verpesten, trots op werk van en ander noem ik niet echt schappelijk..

Nogmaals, je weet heel goed hoe jij zelf begonnen bent. PRECIES het zelfde als dit.. Wie ben jij dan om andere er op aan te spreken?

Ik ben ik en als jij daar moeite mee hebt voel ik me niet geroepen om mij voor jou aan te passen.

Met danny heb ik contact op Skype en geef ik o.a. tips en hints zoals Luke bij mij deed.

@Bart

Ik heb het niet over jou? Ook niet over danny zijn werk. Had het over het algemeen wat op vrijwel elk forum gebeurt. Je moet je niet aangesproken voelen, wat je dus blijkbaar wel doet. Maar dat was eigenlijk niet de bedoeling van de tekst.

Ik kan wel een 10-1 maken ( reserve voertuig van schiedam ) want die heb ik nog van een oude prive mod.

Oke is goed ik stuur je wel een prive bericht

vandaag zal er een update komen met onder andere: ovd-g CoPI ovd

Dat zien we vanzelf Danny. 't is niet nodig om ons van te voren te waarschuwen.