Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
jurvandenberg

Arnhem Modification

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Zoals de meeste wel weten ben ik al een tijdje bezig met mijn privé mod over de stad Arnhem. Echter heb ik besloten om deze mod ook daadwerkelijk uit te gaan brengen. Ik ben nog steeds druk bezig om alle puntjes te verbeteren maar ik ben al een heel eind. Eind van de aankomende week zal ik ook wat screens van de map laten zien. Hieronder een lijstje met de voertuigen die in de mod komen:

Ambulance:

-2 posten namelijk Arnhem Noord en ijsseloord

-meeste ambu's die in de buurt van Arnhem rijden, het worden dus NIET alle ambu's uit Gelderland midden aangezien deze nooit allemaal in Arnhem staan.

tgdr.png

-Brandweer 2 posten, namelijk Arnhem centrum en vredenburg met de volgende voertuigen:

1e uitruk: 07-3631 en de 07-3731 en de autoladders 07-3653 en 07-3753

2e uitruk en tevens bosbrandvoertuigen: 07-3641, 07-3741 en de 07-3632

FRB voertuig: 07-3680

HV: 07-3671

OVD regio: 07-9396

HA: 07-3684

WO: 07-3612

is8j.png

Politie:

-veelal tourans en T5 busjes als DHV. Ook zullen er onopvallende surveillance wagens inkomen.

rwkh.png

Zoals al eerder gezegd, Work in progress, er zullen dus nog regelmatig updates verschijnen.

Edited by jurvandenberg

Wouw, nice hoor! Krijgen de ladderwagens ook een animatie? En wordt er gewerkt met alarmeringsscripts of gewoon via het linkse rijtje?

-Brandweer 2 posten, namelijk Arnhem noord en zuid met de volgende voertuigen:

2e uitruk en tevens bosbrandvoertuigen: 07-3641 en 07-3741, sinds kort ook de 07-3632 (oude 07-3631)

De posten heten officieel Centrum en Vredenburg. Geen Noord en Zuid.

de 2de uitruk van centrum geschied in principe altijd al met de 07-3632. 32 is zeker niet de oude 31. Er is afgelopen week een nieuwe 3632 afgeleverd.

De posten heten officieel Centrum en Vredenburg. Geen Noord en Zuid.

de 2de uitruk van centrum geschied in principe altijd al met de 07-3632. 32 is zeker niet de oude 31. Er is afgelopen week een nieuwe 3632 afgeleverd.

oke naar mijn weten zijn de 3631 en de 3731 vernieuwd en is de 3631 verplaats en zo de 3632 geworden maar oke, ik zal het deze week navragen.

De oude Daf LF is zelfs al verkocht aan een korps in Polen.

De nieuwe 3632 staat nu bij DRV voor de 30 dagen beurt. Daarna komt hij op de uitruk. Dat zal nog voor oudjaar zijn,

De oude Daf LF is zelfs al verkocht aan een korps in Polen.

De nieuwe 3632 staat nu bij DRV voor de 30 dagen beurt. Daarna komt hij op de uitruk. Dat zal nog voor oudjaar zijn,

ja ik heb net antwoord gekregen van een manschap in Arnhem. Je hebt inderdaad helemaal gelijk ;) ik dacht dat ze de oude hadden gebruik als 2e tas maar nee, ze doen meteen luxe, kopen ook een nieuwe 2e tas haha. Dankjewel iniedergeval, ik zal het wijzigen

Wouw, nice hoor! Krijgen de ladderwagens ook een animatie? En wordt er gewerkt met alarmeringsscripts of gewoon via het linkse rijtje?

het is de bedoeling om wat scriptjes erin te krijgen indd

UPDATE!

hierbij de bosbrandvoertuigen 07-3641 en 07-3741, wederom work in progress

qxb7.png

Is ie al ingame bespeelbaar?

Ik hoop dat ie uitkomt :)

Als je hulp nodig heb stuur maar een pb'tje :)

Succes man!

Edited by geertje1234

Moeten dat geen Iveco's zijn?

Iveco's? Hoe kom je daar bij? :huh:

Wow goed bezig man ! :)

Ik hoop dat er een download komt !

het zal wat tijd in beslag nemen om er een leuke mod van te maken maar ik ben al een eind op weg ;)

Normaal vraag je eerst toestemming en ga je dan aan de gang. De maker hoort er niet zelf achter te komen dat er iets wordt gebruikt.......

mooi mod ik woon zelf in arnhem en zie ze heel vaak rijden en is echt gaaf om een arnhem mod te hebben mocht je nog een beta tester nodig hebben dan hou ik me beschikbaar