Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Firequi

De gezellige, goed gevulde kerstboom in de kamer

Recommended Posts

Bij deze iedereen een vrolijk kerstfeest! :D

Er staan 15 nieuwe downloads tot jullie beschikking. Veel plezier ermee, lees alsjeblieft de readme en ik hoop dingen terug te gaan zien :mrgreen:

Kort overzicht:

1 Gebouw

5 Voertuigen

1 Pakket

4 Textures

4 Childs

het arborek is mij wit, hoe kan dit?

Robin, we zouden dit toch bespreken op Skype? Wat Firequi zegt kan de oorzaak zijn, of de naam van de skin is anders dan het model kent.

Geweldig Qui! Kan ik allemaal mooi gebruiken voor de laatste repo ooit! ;)

Ook dit jaar gaan er weer pakjes onder de kerstboom verschijnen, het is maar dat jullie het weten :mrgreen:

Goed om even vooruit te lopen op kerst, het gaat dit jaar iets anders worden dan vorig jaar en ook dan ik aanvankelijk zelf gepland had. Er zullen vandaag, morgen of overmorgen kerstcadeaus verschijnen. Dat ligt er even een beetje aan hoe alles hier loopt aangezien ik nog bezig ben met het inpakken van echte cadeaus etc :mrgreen: Veerder is mijn kerst dit jaar voller dan ooit tevoren. Daarnaast ben ik sinds zondagavond weer terug in Nederland, wat dus even een weekend afsnoepte van mijn tijd door de verhuizing.

Ik had echter nog meer gepland staan om als download aan te bieden. Dit zal als nieuwjaarscadeau volgen of ergens in januari als leuke pakketjes. Uiteraard verschijnt alles weer onder de vlag van mijn Modstudio en worden updates daarover/ de downloands hier te vinden.

Ligt het aan mij of kan ik de download nergens vinden? overigens fijne feestdagen iedereen ;):rolleyes:

Er zullen vandaag, morgen of overmorgen kerstcadeaus verschijnen. Dat ligt er even een beetje aan hoe alles hier loopt aangezien ik nog bezig ben met het inpakken van echte cadeaus etc :mrgreen:

Blijft leuk hoe mensen niet kunnen lezen he ^^

Qui, please maak een brilletje in zmodeler ^^ Zouden veel mensen hier kunnen downloaden ^^

Als ze de downloadlink vinden natuurlijk :mrgreen: Genoeg gekut. Qui, je bent weer eens een held dat je dit soort dingen doet. Ik heb daar namelijk echt zero tijd voor en zou het anders wss nog niet echt doen, maar toch... Fijne kerstdagen mensen en houd je 10 vingers en je 3 benen heel!

Ja dat is inderdaad verwonderlijk. Dank voor het compliment en uiteraard ook fijne feestdagen toegewenst.

De eerste twee dingen staan nu online, ik ga nu weer met wat andere pakketjes bezig die er dus aankomen. In verband met de indeling van mijn dag op dit moment is voor deze aanpak gekozen.

Dank je Erik! ^_^

Dit was het even voor vanavond, ik moet weer rennen naar een kerstdiner :mrgreen:

To be continued.... :ph34r: