Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Joopjr

Emergency 5 - Interview - Stel je vraag!

Recommended Posts

Ik heb wederom mail contact met Ralph Stock, eigenaar/directeur van Sixteen Tons Entertainment en Quadriga Games. Ik mag hem vragen van de Nederlandse community sturen over Emergency 5.

Heb jij een brandende vraag over Emergency 5? Ben je nieuwsgierig naar iets? Stel hier je vraag en wie weet wordt die beantwoord door Ralph Stock!

Vragen kunnen gesteld worden tot maandag 13 januari 10:00. Uiteraard zijn meerdere vragen per persoon toegestaan, probeer ze echter te verzamelen in 1 post. Ik kan niet garanderen dat alle vragen die hier staan ook doorgestuurd worden.

Edited by Joopjr

Joop,

Ik zou graag het een en ander willen weten rondom het modden.

1. Ik ben benieuwd of de General User Interface in de nieuwe Emergency 5 gemakkelijker aan te passen valt dan in Emergency 4?

2. Welke extensies de 3D modellen zullen hebben zodat we eventueel alvast kunnen inschatten welke 3D programma's je kunt gebruiken.

3. Of de scripts nu op een envoudigere manier te scripten vallen, dus bijvoorbeeld een nieuwe script indeling?

worden de graphics beter dan emergency 4.

en is het mogelijk om met mods te gaan spelen?

worden de graphics beter dan emergency 4.

en is het mogelijk om met mods te gaan spelen?

In een eerder interview wat ik met ze had hebben ze al bevestigd dat er betere graphics zijn, de bestanden worden compleet nieuw gemaakt. Bestaande models kunnen dus niet gebruikt worden (althans niet direct).

Ook zal er in emergency 5 (in tegenstelling tot de 2012 series) gemod kunnen worden.

Bekijk het volledige interview hier:

http://www.youtube.com/watch?v=Yxa-Dke_qX4

Is de Luke in dat filmpje de Luke die ik denk dat het is? :mrgreen:

Verder een leuk interview! Ik heb eigenlijk geen vragen... Misschien komen ze nog ;)

Bekijk het flmpje... Het is niet mogelijk, aangezien Em5 een hogere resolutie heeft. Dus dan lijkt mij converteren niet mogelijk...

Maar ik hoop het natuurlijk wel :mrgreen:

Je hebt nog ongeveer 24 uur om jou vraag hier neer te zetten!

Wat ik wel zou willen weten is een indicatie van de omvang van de map. Op dit moment is dat omgerekend 512*512 M, hoe groot zal dat nu zijn? En dan nog een andere vraag: is deze keer alles binnen dezelfde schaalcategorie gemaakt? Op dit moment zijn voertuigen veel kleiner dan de rest van de objecten binnen EM, is dat deze keer anders?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this