Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Brandweerguy

112 Haaglanden mod

Recommended Posts

Ik ben al een tijdje bezig met het maken van een mod over Haaglanden,

En vanaf nu zal ik jullie ook op de hoogte houden met vorderingen van de mod. Mijn bedoeling is eerst Prive te maken , mocht ik het willen en toestemming krijg is een release altijd mogelijk.

In de mod komt zon beetje alles wat er in Haaglanden rijdt (oud en nieuw) ,

De mod zal meerdere politie bureau's , ambulance posten , en brandweer kazerne's bevatten!.

Surveillance voertuig Politie Haaglanden (tevens ook Reserve dienstvoertuig).

2vgr.png

Surveillance voertuig Politie Haaglanden

cjal.png

Oude Tankautospuit 643 kazerne Delft

ko4t.png

1e busje Parate peleton Politie Haaglanden

swvo.png

Edited by Brandweerguy

Mooi. De banden van het parate peleton busje lijken me alleen iets te klein in verhouding tot het voertuig. Hulp (bij mappen, scripten) nodig? Mag je altijd pb sturen, wie weet kan ik je op de één of andere manier van dienst zijn ;)

Hierbij 1 van de Forensische Opsporing voertuigen , het betreft een Mercedes Benz sprinter hiervan zullen er meerdere in komen!.

vmcd.png

Eindelijk!

Een mod van mijn regio! <3

Als je hulp nodig hebt, PB me maar :)

Ziet er wel mooi uit.

Niet slecht, alleen is het zo dat de hulpverleningsvoertuigen in het echt ook zo`n groene sticker op de voorruit hebben?

(Zo`n groene sticker zorgt ervoor dat die voertuigen ook in bepaalde gebieden in Duitsland mogen rijden, en ik denk niet dat een voertuig van Haaglanden daar iets te zoeken heeft... ;) )

Hierbij een wat ouder model betreft de 1e Ambulance 15-144 (44 toen der tijd) , skin zelf komt ook uit het archief dus ken wat lelijker zijn ( vondt het wel passen aangezien het voertuig ook oud is.

ktr1.png

Goed begin! Al zou ik wel even de zoeklichten op de Touareg veranderen, er zijn betere modellen voor te vinden ;)

Hierbij een wat ouder model betreft de 1e Ambulance 15-144 (44 toen der tijd) , skin zelf komt ook uit het archief dus ken wat lelijker zijn ( vondt het wel passen aangezien het voertuig ook oud is.

ktr1.png

Als 't goed is dient deze voor speciale evenementen, vooral bij voetbal (ADO) wedstrijden, toch?

Als 't goed is dient deze voor speciale evenementen, vooral bij voetbal (ADO) wedstrijden, toch?

, nee dat was een andere deze reed in Zoetermeer en is na zijn dienst tijd vertrokken naar het buitenland.

ktr1.png

Er is nog steeds een voertuig in de regio met deze striping. Is in het bezit van de szeh (Stichting Zorg en veiligheid bij Evenementen Haaglanden) daar wordt hij als mobiele ehbo postgebruikt. Nou werk ik voor de stichting soms en kan eventueel detail foto's maken.

Verder zit het er netjes uit. De FO heeft voor de eerste lijn alleen andere voertuigen in hun bezit ook. Een zilver grijze mb vito welke verhoogt is en voorzien van ledjes rondom en zilver grijze golf variant met een sticker op het achterste zij raam.

Als je verder vragen heb stel ze gerust kom zelf uit haaglanden. En kom de div eenheden zeeer regelmatig tegen bij verschillende diensten voor de stichting haha

Edited by usmc_nl

Er is nog steeds een voertuig in de regio met deze striping. Is in het bezit van de szeh (Stichting Zorg en veiligheid bij Evenementen Haaglanden) daar wordt hij als mobiele ehbo postgebruikt. Nou werk ik voor de stichting soms en kan eventueel detail foto's maken.

Verder zit het er netjes uit. De FO heeft voor de eerste lijn alleen andere voertuigen in hun bezit ook. Een zilver grijze mb vito welke verhoogt is en voorzien van ledjes rondom en zilver grijze golf variant met een sticker op het achterste zij raam.

Als je verder vragen heb stel ze gerust kom zelf uit haaglanden. En kom de div eenheden zeeer regelmatig tegen bij verschillende diensten voor de stichting haha

dat klopt , qua de Opsporingsvoertuigen heb ik ook erbij gezet Opsporing Haaglanden bij de screen van de 2 voertuigen. qua vragen hoeft niet ik woon in den haag en ben zelf werkzaam bij Brandweer Haaglanden Post Laak . Foto's zijn altijd welkom !. Edited by Brandweerguy

Oke,

Zal binnenkort proberen foto's te maken van het voertuig.

Nog andere voertuigen waar je foto's van nodig hebt.

Haha ben zelf werkzaam bij het ov (veolia) en woon in wassenaar.

Persoonlijk hoop ik dus ook dat je toestemming krijgt om de mod uit te gaan brengen.

hierbij weer 2 nieuwe updates ,

De vernieuwde touareg

3aab.png

HA 862 toen der tijd in dienst bij Brandweer Zoetermeer

dvgs.png