Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Brandweerguy

112 Haaglanden mod

Recommended Posts

Goedenavond allen , 

Na een lange tijd breng ik weer een update.

Ditmaal de Ambulance 17-111 , dit voertuig zal de 1e zijn van de 5 die ik in de mod zet .

Model: NNICO , David ,Redhawk504

Reskin: Brandweerguy

2vba0av.jpg

Mooi, alleen je moet even kijken naar de bovenste rode streep op de zijkant. Deze is te kort ;)

Iedereen bedankt voor de reacties , ik ga er ook zeker iets mee doen!.

Hierbij gelijk ook een nieuwe update ! ,

De 5 Ambulance´s uit regio 17 :

17-101

17-105

17-107

17-111

17-172

Model: NNICO , David ,Redhawk504

Reskins: Brandweerguy

11106br.jpg

Goedenmorgen allen , 

Hierbij weer een nieuwe update!

Ditmaal de Ambulance 15-113 

Model:NNICO Sputnik

Reskin:Brandweerguy

2ai1pnp.jpg

Edited by Brandweerguy

Zien er goed uit! Is die 15-113 een fictieve opbouw? Ik vind die opbouw niet, en al zeker niet de opbouw in combinatie met dat roepnummer  ;) (ik vind het een lelijke opbouw en hoop niet dat ze die ergens gebruiken, maar dat is smaak).

Wel moet de blauwe streep onder het roepnummer op het dak van de 15-113 wat dunner, verder ziet het er goed uit!

Zien er goed uit! Is die 15-113 een fictieve opbouw? Ik vind die opbouw niet, en al zeker niet de opbouw in combinatie met dat roepnummer  ;) (ik vind het een lelijke opbouw en hoop niet dat ze die ergens gebruiken, maar dat is smaak).

Wel moet de blauwe streep onder het roepnummer op het dak van de 15-113 wat dunner, verder ziet het er goed uit!

Bedankt voor je reactie , je tip gaat zeker gebruikt worden .! 

Dit voertuig rijdt echt in de regio Haaglanden. Het is een reserve voertuig dat in dienst is gekomen nadat de oude 113 een ongeval had gekregen.

In de mod komen ook alleen echt bestaande voertuigen die in de regio Haaglanden e.o. rijden!

Edited by Brandweerguy

Okee! Ik kon het niet zo vlug vinden op internet, dus vandaar mijn vraag. De opbouw is gewoon ontzettend lelijk, maar dat ligt niet aan jou, ligt aan de opbouw haha!

Dit is geen fictieve opbouw van de 15-113 :)

Brandweerguy was me voor, haha.

Edited by Joël

Ik ben op zoek naar iemand die mij wilt helpen .

Ik ben vooral op zoek naar iemand die goed kan UV-Mappen.

Alvast bedankt .

Brandweerguy

Edited by Brandweerguy

als je dit soort modelen zoekt voor real, moet je zoeken in veiligheidsregio Hollands midden.

Het is een "nieuw" voertuig idd die voor Haaglanden is aangeschaft te vervanging van de vorige 15-113.

Het voertuig deed echter eerst dienst in holands midden als de 16133

Ziet er goed uit hoor, ik woon zelf in Haaglanden  gaaf dat er een mod komt van Haaglanden, als het klaar is wordt het dan gedeeld of wie mag het hebben om te spelen?

Goedenavond allen , 

Na een lange tijd breng ik weer een update. 

Ditmaal Ambulance 15-101 , aangezien er geen otaris opbouw was heb ik het dak uit de Egmond mod gebruikt als tijdelijke oplossing.

Model : NNICO 

Dak:??

Reskin: Brandweerguy 

ndpw6x.jpg

Wauw! Otaris opbouw zit ook in de Venlo mod, check eens of dat wat is?

Zou de strepen op de zijkant fractie verder naar achteren plaatsen zodat waar je rode streep ophoudt de deur eindigt. Dan krijg je ook de blauwe streep bij de wielkast mooier. En het Star Of Life logo op de zijkant wat kleiner en centreren dan op dat stuk. Veder ziet het er echt netjes uit!

Wauw! Otaris opbouw zit ook in de Venlo mod, check eens of dat wat is?

Zou de strepen op de zijkant fractie verder naar achteren plaatsen zodat waar je rode streep ophoudt de deur eindigt. Dan krijg je ook de blauwe streep bij de wielkast mooier. En het Star Of Life logo op de zijkant wat kleiner en centreren dan op dat stuk. Veder ziet het er echt netjes uit!

Thanks voor je tips en reactie ! , de SOL heb ik echter express zo gedaan aangezien dat ook in het echt zo is. 

Edited by Brandweerguy

Thanks voor je tips en reactie ! , de SOL heb ik echter express zo gedaan aangezien dat ook in het echt zo is.

Graag gedaan! Ik vind het SOL logo gewoon belachelijk groot op de zijkant en daardoor niet uitzien. Mogelijk wel in het midden centreren? (Links-rechts)

Hierbij nog een update van de Otarissen van GGD Den haag . Deze screen bevat de oude en nieuwe type die GGD Den Haag heeft .

Model:NNICO

Reskin:Brandweerguy

99dq84.jpg