Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Brandweerguy

112 Haaglanden mod

Recommended Posts

Hierbij een grote update!

Alle Otaris Ambulance's van GGD Den Haag .

eq4ard.jpg

Edited by Brandweerguy

Goedenmiddag allen , 

Na een tijdje aan de mod gewerkt te hebben leek het mij wel leuk om de mod openbaar te gaan maken .

Als hier genoeg animo voor is zal ik dit proberen waar te maken!.

Brandweerguy

Mooi hoor! Ook goed te zien dat je de blauwe lampen transparant hebt gemaakt! Ben benieuwd

Ziet er goed uit hoor. Als inwoner van de regio haaglanden en geboren haagenees klinkt een openbare mod natuurlijk als muziek je de oren ;)

Heb zelf ook een aantal voertuigen privé naar het haagse omgeskint maar deze zijn echt mooi.

Succes verder met dit moois.

Klopt niet helemaal, zijn twee ambu's met zelfde roepnummer op het dak; 15-129. Terwijl op één van de twee boven het voorruit 15-126 staat ;)

Inderdaad, enige punt wat ik heb gezien: Check roepnummers op het dak en in de rode streep: Dit zal er of boven moeten of weg want het mag niet meer en wordt overal verwijderd ;) Verder heeft je middelste ambu teveel strepen en de andere 2 te weinig: De linker en rechter moet 1 streep erbij krijgen en de middelste 2 minder.

Inderdaad, enige punt wat ik heb gezien: Check roepnummers op het dak en in de rode streep: Dit zal er of boven moeten of weg want het mag niet meer en wordt overal verwijderd ;) Verder heeft je middelste ambu teveel strepen en de andere 2 te weinig: De linker en rechter moet 1 streep erbij krijgen en de middelste 2 minder.

Bedankt voor je tip ! , als ik foto's van de voertuigen vergelijk met de voertuigen in Em4 klopt alles gewoon! . qua het roepnummer op het dak zal ik gaan veranderen!

Aantal strepen klopt ook gewoon hoor ;) Bij de 123 en de 129 mag nog wel linksboven het voorraam het roepnummer.

Cryptische omschrijving. Maare denk dat ie bedoelt de ambu 126 mist een streepje op de motorkap ;-)

Iedereen bedankt voor de tips , ik ga aan alle punten werken! .

Hierbij een nieuwe update , Alle Otaris Ambulances van GGD Den Haag , Witte Kruis BV , Ambulancezorg Zoetermeer. 

vcw4sh.jpg

Ziet er goed uit! Maar veel werk was het knippen en plakken niet :P

Ziet er goed uit hoor. top

Vraagje, komen er ook nog andere haagse type ambulances in ?

Heb zelf voor reportages onderstaande 2 nog. Maar je hebt natuurlijk ook nog de rapid responders en de motoren, ga je die ook toevoegen ?

In Ieder geval ga zo door :)

Em4Deluxe%202015-03-06%2018-56-14-68_zps

Ziet er goed uit hoor. top

Vraagje, komen er ook nog andere haagse type ambulances in ?

Heb zelf voor reportages onderstaande 2 nog. Maar je hebt natuurlijk ook nog de rapid responders en de motoren, ga je die ook toevoegen ?

In Ieder geval ga zo door :)

Em4Deluxe%202015-03-06%2018-56-14-68_zps

Bedankt voor je bericht! , Ja ook die modellen , net zoals de T5 Container van Zoetermeer en de camper komen erin!

Bedankt voor je bericht! , Ja ook die modellen , net zoals de T5 Container van Zoetermeer en de camper komen erin!

Kijk super aan keuze dus geen gebrek hah, wachten we de update weer rustig af.  :)

Edited by dweijllus

Goed bezig nog hoor gozer.

Wordt netjes kan haast niet wachten tot je hem gaat uitbrengen :)