Jump to content
Emergency 4 & 5 - Fan Forum
Sign in to follow this  
Erik

Personen in-game krijgen

Recommended Posts

Halloa,

 

Ik heb even een vraagje, alleen ik weet niet of dit nou in deze sectie moet of in een andere, mocht ik fout zitten qua sectie, zeg het dan!

 

Maar nu mijn vraag: Is er ergens een tutorial voor het in-game plaatsen van personen? In de editor krijgen lukt me wel, maar hoe krijg je ze dan in-game? Dat je ze in kunt zetten zeg maar. Als er geen tut voor is, kan iemand me het dan in (grote lijnen) uitleggen? Desnoods via PB? (Skype kan ook, alleen die heeft op dit moment kuren... Kan niet inloggen. Don`t ask me why)

 

B.v.d.

 

MvGr,

Erik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor elk persoon moet je, net als bij voertuigen als je ze ingame wilt zetten, een Unit mapje maken. Daarin zet je de basisgegevens van de persoon. Gewoon een standaard brandweerman van EM4 pakken en deze aanpassen naar de eigen personen. Vervolgens ook even de unit ID in de unit.xlm bestanden van de voertuigen zetten zodat je ze ook daadwerkelijk kunt kiezen. Wanneer je dit doet kan je ze ingame inzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik kijk in een Unit-bestandje van bv. een brandweerman, dan zie ik daar staan:

 

Log
<unit id="FIREFIGHTER">

<campaign>

<missions value="1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21">

<prototypes>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Fire Department/firefighternorm.e4p" level="0"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Fire Department/firefighternorm.e4p" level="1"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Fire Department/firefighternorm_upgrade.e4p" level="2"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Fire Department/firefighternorm_upgrade2.e4p" level="3"/>

</prototypes>

<price value="25" />

<space value="1" />

</missions>

<!--<missions value="13 14 15 16 17 18 19 20">

<tag name="upgrade1" />

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Fire Department/firefighternorm_upgrade.e4p" />

<price value="25" />

<space value="1" />

</missions>-->

</campaign>

 

<freeplay>

<missions value="1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 22">

<prototypes>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Fire Department/firefighternorm.e4p" level="0"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Fire Department/firefighternorm.e4p" level="1"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Fire Department/firefighternorm_upgrade.e4p" level="2"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Fire Department/firefighternorm_upgrade2.e4p" level="3"/>

</prototypes>

<price value="25" />

<space value="1" />

</missions>

<!--<missions value="16 17 18 19 20">

<tag name="upgrade1" />

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Fire Department/firefighternorm2.e4p" />

<price value="25" />

<space value="1" />

</missions>-->

</freeplay>

</unit>

 

(Zie dik gedrukte)

 

Moet ik dan ook voor mijn persoon een (...)"_upgrade.e4p" aanmaken of...?

Edited by em4player

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja... Het lukt nog niet echt, @@Firequi .

 

Dit is mijn Unit-bestandje:

 

 

<unit id="Hundestaffel">

<campaign>

<missions value="17 12 14 7 19 10 6 18 16 11 20">

<prototypes>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Ambulance/leaderrescuedog.e4p" level="0"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Ambulance/leaderrescuedog.e4p" level="1"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Ambulance/leaderrescuedoge4p" level="2"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Ambulance/leaderrescuedog.e4p" level="3"/>

</prototypes>

<price value="75" />

<space value="1" />

</missions>

</campaign>

 

<freeplay>

<missions value="17 12 14 7 19 10 6 18 16 11 20 22">

<prototypes>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Ambulance/leaderrescuedog.e4p" level="0"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Ambulance/leaderrescuedog.e4p" level="1"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Ambulance/leaderrescuedog.e4p" level="2"/>

<prototype name="mod:Prototypes/Persons/Ambulance/leaderrescuedog.e4p" level="3"/>

</prototypes>

<price value="75" />

<space value="1" />

</missions>

</freeplay>

</unit>

 

 

 

Dit staat in het Unit-bestandje van het voertuig:

 

 

<unit id="pkwDogleader">

<campaign>

<missions value="1 2 3 4 13 15 9 8 5 17 12 14 7 19 10 6 18 16 11 20 24">

<prototype name="mod:Prototypes/Vehicles/KH_Polizei/Stw1.e4p" />

<price value="0" />

<speed value="120" />

<space value="2" />

<loadspace value="2" />

<personnel>

<unit id="Hundestaffel">

<defaultcount value="1" />

</unit>

<unit id="POLICEMAN" />

</personnel>

<equipment />

</missions>

</campaign>

 

<freeplay>

<missions value="1 2 3 4 13 15 9 8 5 17 12 14 7 19 10 6 18 16 11 20 22">

<prototype name="mod:Prototypes/Vehicles/KH_Polizei/Stw1.e4p" />

<price value="0" />

<speed value="120" />

<space value="2" />

<loadspace value="2" />

<personnel>

<unit id="Hundestaffel">

<defaultcount value="1" />

</unit>

<unit id="POLICEMAN" />

</personnel>

<equipment />

</missions>

</freeplay>

</unit>

 

 

 

Maar als ik hem dan in een voertuig wil zetten krijg ik dit:

 

 

fbmz.png

(Ik kan dus niet kiezen uit de persoon die ik graag wil kiezen :huh:)

 

 

Wat nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×